moby_duck Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hei. Har nettopp bestilt nytt kabinett: Corsair Carbide 500R http://www.dustinhome.no/product/5010608713/corsair-miditower-carbide-500r-atx-black/ Den er på vei i posten, og jeg driver og planlegger hvordan jeg skal la luftstrømmen gå, altså hvilke vifter som skal blåse og hvilke som skal suge. Det er i forbindelse med overklokking, så jeg vil prøve å optimalisere kjølekapasiteten. Foran har jeg to 120mm vifter. På bunnen har jeg en 120mm og strømforsyningen (blåser eller suger forresten PSU-vifta?). På siden er det en svær 200mm vifte, og bak er det en standard 120mm. Jeg har også kjøpt med Corsair H100 med to vifter montert på toppen. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Innsug forran, utsug bak. Er nok bare å prøve og feile. Men er ikke det en liten del av morroa?! Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 PSU'en suger inn luft under, og blåser den ut bak. I 500R vil den hente luft utenfor kabinettet og blåse den ut utenfor siden psu er montert nede. Bare monter H100 til å blåse luften oppover og du burde være good to go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå