Mester_E Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei! Skal kjøpe meg digitalt videokamera. Vil ha dv inn/ut, og fant ut at Canon 600i var et billig alternativ. Ser imidlertidlig at mange andre her har skrevet at 650i (modellen over?) er et elendig kamera. :o Dette betyr vel kansje at 600i er et enda dårligere kamera ? Vil gjerne ha positive og negative innlegg Evt. andre kameraer på ca. samme pris med dv inn. Takker for alle svar 8) Lenke til kommentar
skippervorse Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ja, det er en del her som synes 650i er et elendig kamera. Jeg har 650i selv, men synes ikke det er elendig. Er fornøyd med kameraet så langt, bortsett fra kvalitet på stillbildene som jeg hadde forventet meg bedre. Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Aner ingenting om MV600, men et kamera som er så nært beslektet med 650 har neppe noen særlige fordeler å snakke om. Det største ankepunktet på MV650i er lyden. Bildet er heller ikke noe særlig å skrive hjem om heller. Ville anbefale deg å sjekke faktaforskjellene mellom de to kameraene, enten på Canons nettsider, eller i andre fora. Siden du allerede er kjent med svakhetene hos 650, vil en slik sammenligning være et godt sammenligningsgrunnlag. mvh BC Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Aner ingenting om MV600, men et kamera som er så nært beslektet med 650 har neppe noen særlige fordeler å snakke om. Det største ankepunktet på MV650i er lyden. Bildet er heller ikke noe særlig å skrive hjem om heller. Ville anbefale deg å sjekke faktaforskjellene mellom de to kameraene, enten på Canons nettsider, eller i andre fora. Siden du allerede er kjent med svakhetene hos 650, vil en slik sammenligning være et godt sammenligningsgrunnlag. mvh BC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå