Laila - Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Slusing på Telemarkskanalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Takk for flott bidrag på temadagen Jentungen 1 Veldig bra historie bak bildet..Mvh Terje Endret 29. juli 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Flott bilde, Jentungen Artig fortelling om driften Nydelige farger og masse VANN ! Lurer på hva slusevakta står å drømmer om ? Akkurat nå fikk du meg til å drømme om å kjøre en av de korte, men flotte strekkene på kanalen, det bør jeg ha tålmodighet til, så lenge kameraet er med :) Endret 29. juli 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Takk for flott bidrag på temadagen Jentungen 1 Veldig bra historie bak bildet..Mvh Terje Tusen takk Flott bilde, Jentungen Artig fortelling om driften Nydelige farger og masse VANN ! Lurer på hva slusevakta står å drømmer om ? Akkurat nå fikk du meg til å drømme om å kjøre en av de korte, men flotte strekkene på kanalen, det bør jeg ha tålmodighet til, så lenge kameraet er med :) Tusen takk. Tror ikke han bør drømme seg bort,,, mye å passe på her. Beste strekning er Ulefoss- Lunde - får med det beste av slusingen her. Ta båten fra Akkerhaugen og du får med en tur på Norsjø også Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Godt fortalt og interessant historie, og et dertil bra bilde med kontraster i! Liker utsnittet! God 4'er! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Godt fortalt og interessant historie, og et dertil bra bilde med kontraster i! Liker utsnittet! God 4'er! Tusen takk, det var hyggelig å høre Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) .. Endret 30. juli 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg