AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hi jeg har fått føeleser for en brevvenn jeg har, jeg vet ikke hva jeg skal jøre ellr hvordan jeg skal gå frem, hun bor i Englnd hvis det har noe å å si (beklger, er litt påvirket av alkhol, vet jeg ikke burde skrive da, men jeg pleier å bli ganske følelses preget når jeg har inntatt etanol) Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Tja. At hun bor i England har vel gjerne litt å si med tanke på at det nesten er umulig for deg å møte henne? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Tja. At hun bor i England har vel gjerne litt å si med tanke på at det nesten er umulig for deg å møte henne? Ja det jeg også tenker, bare det kan bli vanskelig. Men hvor mye koster det å fly dit? (sånn ca.) jeg kan evt. på en eller annen måte jobbe der, enten som sommerjobb neste sommer eller når jeg er ferdig utdannet, eller utdanne meg der. Forresten så er begge født i 1995. Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Kommer vel helt ann på hvor du bor i Norge, og om du må bo på hotell. Men kan fort bli snakk om flere tusen for noen dager der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Kommer vel helt ann på hvor du bor i Norge, og om du må bo på hotell. Men kan fort bli snakk om flere tusen for noen dager der. Ja du har vel rett, får vel la det fare forbi... Kanskje jeg bare burde ikke snakke med henne lenger.. Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Du må nesten se selv hvor mye penger, reising og tid du ønsker å bruke på en person du aldri har møtt. I verste fall mister du følelsene for henne etter å ha møtt henne. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Det er langt ifra umulig for deg å møte henne. Det er selvsagt vanskelig, og om dere bestemmer dere for et forhold vil det bli en del utfordringer med tanke på avstanden. Leste lengre opp her at du er født i 1995, og da blir det enda vanskeligere. Anbefaler at du/dere utsetter å møtes til dere fyller 18 år. Det er jo heller ikke umulig for deg å studere et år i England, dersom dere fortsatt skulle være interessert i hverandre når den tid kommer. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg ville ha avbrutt all kontakt med henne. Du er veldig ung, du kommer sannsynligvis ikke til å møte henne før om et par år (om dere da i det hele tatt fortsatt har kontakt), og du takler åpenbart dårlig dette med savn og kjærlighetssorg. Har vært i nøyaktig din posisjon gutt, og det der er ikke noe å satse på. Finn deg en jente som bor nærmere deg. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 langdistanseforhold funker aldri :/ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg ville ha avbrutt all kontakt med henne. Du er veldig ung, du kommer sannsynligvis ikke til å møte henne før om et par år (om dere da i det hele tatt fortsatt har kontakt), og du takler åpenbart dårlig dette med savn og kjærlighetssorg. Har vært i nøyaktig din posisjon gutt, og det der er ikke noe å satse på. Finn deg en jente som bor nærmere deg. Hvorfor takler jeg det åpenbart dårlig (er ikke spydig/forsvarende)? Ja tenker på å avbryte det hele selv. Men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Føler det blir ganske slemt å bare stoppe å snakke med henne. Samtidig så kan jeg heller ikke si "jeg vil ikke snakke med deg, vil ikke være vennen din" høres veldig barnehageaktig ut. Men nei får vel heller se om det er noen i nærmiljøet som dukker opp, får vel ikke la følelsene utvikle seg til noe videre. langdistanseforhold funker aldri :/ Nei det gjør kanskje ikke det, selv har jeg aldri hatt et og kjenner ingen som har hatt det så vet ikke helt hvordan det ville fungert. Men kan egentlig bare se for meg selv at det ikke vil fungere. Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 langdistanseforhold funker aldri :/ Jeg har et langdistanseforhold og det fungerer ganske godt, men det kan trolig være fordi vi har ikke inngått i et formelt forhold. Blir langt mindre press på den måten. Så det kan fungere, men jeg vil ikke anbefale det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 langdistanseforhold funker aldri :/ Jeg har et langdistanseforhold og det fungerer ganske godt, men det kan trolig være fordi vi har ikke inngått i et formelt forhold. Blir langt mindre press på den måten. Så det kan fungere, men jeg vil ikke anbefale det. Hvor bor du og hun? Hvor lenge har dere vært sammen, hvor gamle er dere? Hvorfor er det ikke å anbefale? Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Selv om langdistanseforhold kan fungere godt, hvorfor satse på det når man heller kan finne seg noen man liker i nærområdet? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Veldig enig med Thomas. Er jo ikke bare bare å "velge" hvem man skal få følelser for heller, noen ganger finner man jo en som bare er helt fantastisk, f.eks. over nett. Det gjorde jeg for ikke så lenge siden. Det måtte blitt et langdistanseforhold, og jeg var villig til å prøve det, men det viste seg å ha knusende lite potensiale. Så jeg vil i denne situasjonen, mtp TS' alder, foreslå igjen å droppe all kontakt. Det kommer andre jenter Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 hvorfor ikke bare fortsette som venner i stedenfor å avbryte hele "vennskapet/brevutvekslingen" ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 hvorfor ikke bare fortsette som venner i stedenfor å avbryte hele "vennskapet/brevutvekslingen" ? Fordi man blir sittende fast i et følelsesladet helvette som påvirker hver time av dagene. Ved å droppe all kontakt blir det i verste fall kjipt til å begynne med, men så går det over. Med andre ord får man det mye bedre med seg selv. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) møtte min amerikanske kjæreste da hun var utvekslingsstudent i trondheim fra 01.08.11 - 20.12.11. hun feira jula hjemme hos meg og familien min, før hun dro hjem 28.12.11. har hatt et avstandsforhold helt siden da. jeg var på et 3 ukers besøk i california i juni. hun flytter hit til norge og blir min samboer om 2 dager! gleder meg edit: kan legges til at jeg er 26 år, hun er 24. Endret 31. juli 2012 av Sangesland Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Vel sa det som at det var, at jeg hadde fått følelser for henne. Hun hadde også det, fant ut at det var best at vi opphørte kontakten og gikk hver vår vei, det gjør så vondt Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Altså at vi ble enige om at det var best at vi gikk hver vår vei og ikke skulle snakke sammen lenger. Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Altså at vi ble enige om at det var best at vi gikk hver vår vei og ikke skulle snakke sammen lenger. Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 den som intet våger, intet vinner. synd at dere ikke tør. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 den som intet våger, intet vinner. synd at dere ikke tør. Når du sier det sånn Vet ikke hva jeg skal gjøre, alt blir bare så vanskelig. Jeg aner ikke hvordan det skulle ha blitt. Kan jo bare besøke henne i England, eller tilfeldigvis svippe innom når (hvis) jeg drar på ferie dit. Kan jo se det an da. Er jo egentlig masser av muligheter, hvis det går bra så kan jeg jo sikkert studere der. Anonym poster: bf80589981abf539b3cd5e7f84b4c1f3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå