Roger Roger Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hadde det bare vært så lett så hadde det jo ikke fantes ufrivillige jomfruer. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Hadde det bare vært så lett så hadde det jo ikke fantes ufrivillige jomfruer. Det er så lett, man bare vet det ikke før man har prøvd.... Anonymous poster hash: d4dfe...b5c Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det er litt som å si "Det er ikke vanskelig å overleve uti vannet, bare svøm." 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Det er litt som å si "Det er ikke vanskelig å overleve uti vannet, bare svøm." nettopp! og beste måten å lære seg å svømme på? bli kastet uti Anonymous poster hash: d4dfe...b5c Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 nettopp! og beste måten å lære seg å svømme på? bli kastet uti Anonymous poster hash: d4dfe...b5c Og hvis man drukner mens man forsøker? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg er ikke helt like gammel som deg, men vil tro det kommer til å føles ganske likt ut for deg. Jeg begynte å stresse med at jeg fortsatt var jomfru og at jeg ikke en gang hadde kysset en jente før. Så egentlig helt tilfeldig blir jeg kjent med en jente og senere har sex med henne. Etterpå tenkte jeg at det var rart at jeg i det hele tatt stresset med det, men selvsagt dette er kanskje lett å si etterpå. Anonymous poster hash: 462bb...9bd Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noen på forumet: Ta med TS på byen og sørg for at han får seg noe. Dagens gode gjerning. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noen på forumet: Ta med TS på byen og sørg for at han får seg noe. Dagens gode gjerning. LOL. Funker alltid *host* Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Grunnen er vel at du aldri prøver, letteste stedet å få seg noe er kanskje på fest, hvis du kun er ute etter sex å gir faen i hvem,hva hvor osv, gå etter typisk trashy chuby jenter, skal stort ikke mer til enn å spørre rett ut om de vil knulle før du har dem i sengs.. Husk kondom Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Hei. Jeg kjenner følelsen! Jeg vil gjerne slå et slag for Tinder. Kan møte mange fantastiske kvinnfolk der, som også mer enn gjerne vil gi deg en seksuell opplevelse. Ikke sikkert dette er rett for deg da. Anonymous poster hash: ddf6c...183 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Hei. Jeg kjenner følelsen! Jeg vil gjerne slå et slag for Tinder. Kan møte mange fantastiske kvinnfolk der, som også mer enn gjerne vil gi deg en seksuell opplevelse. Ikke sikkert dette er rett for deg da. Anonymous poster hash: ddf6c...183 Hva om du ikke får noen matches, eller om matchene dine bare er kjipe kjerringer? Det er vel noe sånn som dette alle jenter oppfører seg mot meg: [media][/media] Anonymous poster hash: 45b19...3c8 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 @TS: Lenge siden du har vært her inne. Jeg håper det betyr at du ikke lenger har behov for råd, og at ting har ordnet seg for deg. Dersom du fortsatt sliter med selvmordstanker burde du absolutt snakke med en profesjonell psykolog eller lignende. Selvmord løser absolutt ingenting, og er veldig permanent. Av mer generelle råd til situasjonen din... Hva med å prøve en ny hobby litt utenfor comfort-sonen din? Det kan være en fin måte å møte folk (les: kule damer som deler samme interesser som deg) på. Spesielt studentidretter kan være gode muligheter, for eksempel volleyball, undervannsrugby og swingdansing for å nevne noen. Mindre seriøst, så er det noen responser i tråden her som fører med seg følgende xkcd stripe: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tråden er løst, TS fant seg tydeligvis ei her på forumet. Postet 7 sep '12, kun en post og har ikke vært pålogget siden. Om det er sant eller ikke får man velge selv. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg