Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er drittlei av å være jomfru

Anbefalte innlegg

Blir kanskje litt OT men om det var rettet mot meg frohman

A hvem har sagt at jeg går etter sånne damer jeg beskriver?, prøver bare hjelpe jeg.

B Når det er sagt vil jeg ikke engang vurdere å falle for ei som det klikker med sosialt i edru tilstand, og når det gjelder 16-17 år gamle jentunger med bambiøyne som forelsker seg, sender 30 smser daglig og tror vi er ett par plutselig. Ender det bare med pissdårlig samvittighet.

C Jenter er oppskrytt, og være sosial på fritiden er oppskrytt, synes det greieste er og fokusere 100% på kosthold/trening samtidig som man fokuserer 100% på jobb/skole, jobber man da atpåtil helger og svart i ny og ned på ettermiddagene, samtidig som man fordyper seg i matlaging/bil/motorsykkelskruing har man faktisk aldri tid til og bekymre seg over noe som helst av bagateller lenger og alt går smuud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Det jeg snakker om er at vi gutter har en tendens til å kun gå etter en viss type jente. Men bak dem så står det en hel hau med jenter, som aldri får oppmerksomhet fra gutter, og hvis du er heldig kan du virkelig finne ei bra ei der. Det gjorde jeg en gang, men jeg fucka det opp fordi jeg er lat.

Er du desp selv, så er det ikke vanskelig å finne noen som er like desp tilbake.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker med de der gode jentene som gjemmer seg bak der er at man da må ta initiativ selv og oppføre seg ordentlig, være hyggelig, dusje hver dag samtidig som man må gjøre små ting som og ta telefonen om hun ringer selv om man egentlig ikke orker prate med hun der og da etc.

Og skal man devotere seg så mye til ei pia da kan man liksågreit bruke energi på noe annet.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker med de der gode jentene som gjemmer seg bak der er at man da må ta initiativ selv og oppføre seg ordentlig, være hyggelig, dusje hver dag samtidig som man må gjøre små ting som og ta telefonen om hun ringer selv om man egentlig ikke orker prate med hun der og da etc.

Og skal man devotere seg så mye til ei pia da kan man liksågreit bruke energi på noe annet.

Snakker til TS, ikke til deg. Og dette er ikke casen, FYI.

Lenke til kommentar

For å si det sånn, jeg har veldig lyst å ha sex. Dette handler ikke om gruppepress. Det sexualiserte samfunnet plager meg fordi det konstant minner meg på noe jeg har lyst på men ikke får. Hadde jeg ikke hatt lyst på sex, hadde det ikke vært noe problem. Joda, klart jeg "bare" er 21 år, men for tre år siden var jeg 18 og folk sa det samme. Noen år før der igjen var jeg 16. Same story. Hvis det er noe som er sikkert, er det at det ikke blir bedre med tiden. Det at jeg aldri har hatt sex eller kjæreste påvirker selvbildet mitt negativt, men jeg prøver så godt jeg kan å skjule det. Jeg er faktisk den eneste personen jeg vet om som verken har hatt sex eller kjæreste i en alder av 21. Når venner snakker om sex, forhold, eller sånne ting blir jeg alltid ukomfortabel. Jeg aner ikke hva jeg skal si eller om jeg skal si noe. Og igjen, jeg hater å bli påminnet om at andre har sex. Anonym poster: 42756890cb4d620584911fb8b4a9211a

Må bare si jeg kjenner meg veldig igjen i dette. Er i samme situasjon selv, men er 22 år, ukysset jomfru, og som ikke har utseendet med seg. Har opprettet en profil på nettdating, men jeg tør jo liksom ikke ta initiativ til å sende meldinger til noen heller.

Problemet mitt er liksom at jeg ikke vet hva jeg skal si eller skrive. Jeg oppfatter ikke meg selv som morsom, noe alle jenter ønsker. Og føler ikke at jeg har interessante ting å dele eller snakke om, som hun også vil forstå og interessere seg for.

Jeg har lurt litt på om jeg burde prøve å gå ut med noen tidligere venninner i stedet, men har liksom ikke fast kontakt med noen, og føler det kan bli like kleint å foreslå at man finner på noe alene, når man nesten ikke har kontakt lenger. Eller går slikt greit?

Jeg drikker ikke alhohol og har heller ikke lyst til å begynne med det, føler meg rett og slett ikke som et slikt festmenneske.

Ble mye sutring dette her, vil gjerne få gjort noe med det jeg også. Men så langt har det liksom bare blitt med tanken. Anonym poster: deb77f1c0c923091e326f040a04788e2 Anonym poster: deb77f1c0c923091e326f040a04788e2

• Liker 3
Lenke til kommentar

TS her. Denne tråden sporet tydeligvis av i sin spede barndom ser jeg. Til dere som mener jeg bør kjøpe sex, sier jeg bare glem det. Å vite at man er så uattraktiv at man ikke kan få noen til å gjøre verdens mest naturlige ting med en, uten betaling, gir ikke akkurat et selvtillitsboost....

Dette handler om mer enn å bare "få seg noe". Det handler om kjærlighet, kyssing, sex, samvær, etc. Av en eller annen grunn er jeg ufrivillig fritatt fra alt dette.

Det andre paradokset er at jeg er veldig moden for alderen. Personlighetsmessig blir jeg tatt for å være nærmere 30 enn 20. Sjeggveksten min bidrar også til dette. Dette skaper et problem: Jenter som liker modne menn snur i døren når de hører at jeg er en 91-modell. Når jeg er 26-ish vil jeg være aktuell for slike jenter, men det betyr samtidig fem år til som jomfru, 5 år til som ukysset, 5 år til uten å ha opplevd kjærlighet. Så fremtiden ser ikke direkte lys ut for å si det sånn, verken for meg eller for selvbildet mitt.

Anonym poster: 42756890cb4d620584911fb8b4a9211a

Lenke til kommentar

Ja, alle seier det. Men ingen av dykk er solidariske nok til å ville spreie leggane for oss. Neida, her gjeld det å punge ut som om jomfrudom er noko ein må betale for å bli kvitt, når andre ikkje har problem med å få gjort det gratis.

Har løsningen til deg øverst opp på siden her, følger du den kan jeg garantere deg ligg iløpet av 2-3 helger, avhengig av hvor hardt du prøver.

Og om ein vil ha meir enn ONS?...
Lenke til kommentar

Tja, tråden her starter jo tross alt med at du har hatt selvmordstanker pga. du er jomfru og tror kanskje tråden her gjør at du holder ut noen måneder ekstra.

Det beste svaret jeg kan gi er at hele problemstillinga din ikke er større enn du gjør den til selv, om du går rundt daglig og gråter i selvmedlidenhet nettopp pga. du er jomfru ja da anbefaler jeg ONS.

Derimot om du forstår at havet er fortsatt blått, alle vil behandle deg likedans og bokstavelig talt ingenting har forandret seg etter du har hatt deg samtidig som du har mest lyst på ett forhold, ja da vil jeg anbefale deg heller holde deg og se etter kjærestemateriale.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Tja, tråden her starter jo tross alt med at du har hatt selvmordstanker pga. du er jomfru og tror kanskje tråden her gjør at du holder ut noen måneder ekstra.

Det beste svaret jeg kan gi er at hele problemstillinga din ikke er større enn du gjør den til selv, om du går rundt daglig og gråter i selvmedlidenhet nettopp pga. du er jomfru ja da anbefaler jeg ONS.

Derimot om du forstår at havet er fortsatt blått, alle vil behandle deg likedans og bokstavelig talt ingenting har forandret seg etter du har hatt deg samtidig som du har mest lyst på ett forhold, ja da vil jeg anbefale deg heller holde deg og se etter kjærestemateriale.

Ja...berre så du er klar over det: Eg er ikkje TS for denne tråden. Eg berre kommenterar mindre gode råd de gjev.

Lenke til kommentar

TS her. Denne tråden sporet tydeligvis av i sin spede barndom ser jeg. Til dere som mener jeg bør kjøpe sex, sier jeg bare glem det. Å vite at man er så uattraktiv at man ikke kan få noen til å gjøre verdens mest naturlige ting med en, uten betaling, gir ikke akkurat et selvtillitsboost....

Det er massevis av menn som ser bra ut som kjøper sex. Sjekk f.eks. "Spør en prostituert"-tråden her på forumet. Hun gidder jo ikke pule folk som ikke ser bra ut engang virker det som.

Lenke til kommentar

Nå eg var 20 år fikk eg nok av å være jomfru så eg tok meg en tur til en strippeklubb i øst europa. Drakk meg god og brisen og spiste godt på en restaurant og så ventet eg utenfor en strippesjappe i en 15-20 min for å sjekke at folk faktisk gikk inn der.

Har deilige minner av å få lapdance og så åpner hun trusen for at eg skulle legge en småseddel der.... mmm. Og så kommer det 1 dame som eg liksom skulle kjøpe drinker for og å preike med.. kjøpte hun en drink, hun begynte å preike og eg bare klådde på puppene hennes..

Det var stort når eg var 20 og nå er det et fint minne :D

Lenke til kommentar

Må bare si jeg kjenner meg veldig igjen i dette. Er i samme situasjon selv, men er 22 år, ukysset jomfru, og som ikke har utseendet med seg. Har opprettet en profil på nettdating, men jeg tør jo liksom ikke ta initiativ til å sende meldinger til noen heller.

Problemet mitt er liksom at jeg ikke vet hva jeg skal si eller skrive. Jeg oppfatter ikke meg selv som morsom, noe alle jenter ønsker. Og føler ikke at jeg har interessante ting å dele eller snakke om, som hun også vil forstå og interessere seg for.

Først og fremst er det et mirakel om du finner deg noen via nettdating hvis du ikke sender ut meldinger selv. Jeg aner ikke hvor mange titalls førstemeldinger jeg har sendt ut nå, og jeg har bare en gang opplevd å bli kontaktet selv av ei reell jente. Om sånn cirka 20-30 år så kanskje du mottar de meldingene du venter på, da nærmer damene seg en såpass høy alder at langt færre menn er interessert ;) Kort sagt, det omtrent bortkastet tid å registrer seg med mindre man faktisk sender ut meldinger.

Med andre ord, du er pent nødt til å sende ut meldinger selv (for det er jo ikke noe poeng å gi opp, er det vel? ;)), og det ganske mange (som jeg allerede har nevnt i tråden her før). Ja, det er en utrolig kjip greie å gjøre det de første gangene. Tro meg, man får lyst til å grave seg ned når det går litt tid og man ikke har fått noe svar, men dette er også noe du rett og slett må igjennom. Du er pent nødt til å satse litt og føle på hvordan det er å initiere kontakt med vilt fremmede og antagelig ikke får den responsen du ser etter hos flertallet. Sånn er det, og sånn vil det alltid være. I dagens samfunn forventes det at menn tar kontakt, og uansett hvor mye jenter/kvinner begynner å ta kontakt vil det for evig og alltid være dobbeltmoral å forvente at de tar kontakt, men ikke du. Jeg spyr av prinsippet bak det hele (menn ta kontakt med kvinner), men desto fortere man akseptere det og faktisk setter i gang, desto fortere får man kontakt med jenter, for det får du ganske sikkert. Absolutt ingen garanti for at det blir noe ut av det, men når du faktisk får et svar så finner jenta deg attraktiv ut fra din profil og din melding. Hvis du klarer å se det positive i akkurat det, så kan jeg love deg at det er vel verdt alt strevet ;)

Hvis du ikke veit hva du skal skrive så finn ei jente du synes virker interessant. Det trenger ikke å være noen som er smellvakker, tvert i mot, finn noen du synes er interessant, men som ikke nødvendigvis er attraktive i alles øyne. Les profilen og finn en eller annen interesse hun har. Liker hun å reise? Spør hvor hun har vært. Liker hun musikk? Spør hva slags musikk hun liker. Du skjønner poenget her? Finn noe hun liker og still et spørsmål eller to som er relevant, og hold det hele enkelt. Ikke noe fancy kompliment, ikke noen fancy vits, ikke noe fancy noe som helst. Kommer du ikke umiddelbart opp med fancy ting, så er det ikke noe poeng. Hold det i stedet enkelt, og før eller siden kommer det svar tilbake ;) (Forutsatt ok profilbilde og utfylt profil) De som ikke svarer er personer du overhode ikke ønsker å ha kontakt med uansett. Prøv å hold fokuset på det, og se frem til og verdtsett det første svaret du får ;)

Endret av Ernie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

kanskje det er deg som er problemet? utseende er ikke alt, vetdu. men det skader ikke og prøve å se bra ut. En god manneparfyme er alltid turn on.

Det med at du vil ha sex nå, kan virke litt desperat. Jenter liker å tenke at det er de som bestemmer når dere skal ha sex osv. De liker ikke desperate gutter.

Gå bort til ei random jente og bynn og snakk med henne. vær en god lytter, lat som du bryr deg. vær grei, snill osv. men ikke virk alt for interessert, da får hun ett ønske om å få deg interessert. Se henne i øyene (ikke stirr da :p ) kanskje ikke ta henne med hjem med engang, men prøv og få et nr. og snakk med henne..

Så får du med deg jenta hjem senere og se film elns. fortell henne hvor vakker hun er osv. Jenter liker å bli satt pris på. resten årner seg : - )

Vis du får med henne i sengen bryr hun seg ikke om at du ikke er erfaren :- )

lykke til da!

Endret av Lena:))
Lenke til kommentar

Vet du hva - jeg er ei jente på 22 år, og hvis jeg hadde møtt på en mann på min egen alder som aldri hadde hatt sex, og hadde vært stolt av det.. jeg har ordentlig respekt for de som ønsker å vente til de finner den rette, så det at du ikke har hatt sex ser jeg kun på som positivt! Det at du aldri har "hatt mulighet" eller om dette skulle være et bevisst valg spiller for så vidt ingen rolle for meg. Hvem vil vel ha en kjæreste som har flydd rundt .. dette er helt avgjørende for meg når jeg "velger" meg partner, jeg gidder ikke å involvere meg med noen som har løggi med halve byen. Kjæresten min hadde ikke sex før han var 27, og han er både sjarmerende, veldig snill og har utseendet med seg (!), men han var rett og slett ikke interessert i å ha sex med noen han ikke hadde følelser for.

Jeg synes det er rart at du har en opplevelse av at jenter på vår alder liker bad boys - dette er nok veldig individuelt. Jeg har aldri likt bad boys.. hvem vil ha en gutt som doper seg, er småkriminell, breial og ender opp med å behandle deg dårlig?

Men jeg skjønner at det er et stort press på å ha hatt sex, jeg husker det fra jeg var 13 år til og med - du var liksom ikke "kul" hvis du var jomfru, men dette er jo bare tull. Når man går fra ungdom til voksen får man gjerne andre verdier.

Når det er sagt er det ALT for mye fokus på sex i media, og jeg blir deprimert selv av det, fordi for min del bygger det opp fordommer hos meg selv. Idealkroppen. Men ikke les deg blind på statistikker. Finn deg ei jente du er glad i - ikke stress med sex, og prøv å ikke ha fokus på det. Det er nok veldig vanskelig, det skjønner jeg. Hold ut, det ordner seg. Drømmejenta dukker opp når du minst venter det! Vær så snill, ikke end opp med å ha sex med ei hore. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja...berre så du er klar over det: Eg er ikkje TS for denne tråden. Eg berre kommenterar mindre gode råd de gjev.

Synes det var ett greit råd om TS var på randen til selvmord, og hakket mer moralsk enn og kjøpe sex.

Heilt formelt: siterer du meg, og skal seie noko til TS, så bør du ikkje omtale TS som "du", da det har lett for å sjå ut som om du talar til meg. ;)

Vet du hva - jeg er ei jente på 22 år, og hvis jeg hadde møtt på en mann på min egen alder som aldri hadde hatt sex, og hadde vært stolt av det.. jeg har ordentlig respekt for de som ønsker å vente til de finner den rette, så det at du ikke har hatt sex ser jeg kun på som positivt! Det at du aldri har "hatt mulighet" eller om dette skulle være et bevisst valg spiller for så vidt ingen rolle for meg. Hvem vil vel ha en kjæreste som har flydd rundt .. dette er helt avgjørende for meg når jeg "velger" meg partner, jeg gidder ikke å involvere meg med noen som har løggi med halve byen. Kjæresten min hadde ikke sex før han var 27, og han er både sjarmerende, veldig snill og har utseendet med seg (!), men han var rett og slett ikke interessert i å ha sex med noen han ikke hadde følelser for.

Jeg synes det er rart at du har en opplevelse av at jenter på vår alder liker bad boys - dette er nok veldig individuelt. Jeg har aldri likt bad boys.. hvem vil ha en gutt som doper seg, er småkriminell, breial og ender opp med å behandle deg dårlig?

Men jeg skjønner at det er et stort press på å ha hatt sex, jeg husker det fra jeg var 13 år til og med - du var liksom ikke "kul" hvis du var jomfru, men dette er jo bare tull. Når man går fra ungdom til voksen får man gjerne andre verdier.

Når det er sagt er det ALT for mye fokus på sex i media, og jeg blir deprimert selv av det, fordi for min del bygger det opp fordommer hos meg selv. Idealkroppen. Men ikke les deg blind på statistikker. Finn deg ei jente du er glad i - ikke stress med sex, og prøv å ikke ha fokus på det. Det er nok veldig vanskelig, det skjønner jeg. Hold ut, det ordner seg. Drømmejenta dukker opp når du minst venter det! Vær så snill, ikke end opp med å ha sex med ei hore. :)

Du tilhøyrer den gruppa av jenter som føretrekkjer jomfru menn, sjølv om de sjølve puler rundt, er det slik å forstå? Det er ingen ting av innlegget ditt som tilseier at jenter bør ha same moderate haldning til sex som gutane du respekterer.

...Nei, berre gløym det. Det er vel berre religiøse og/eller smellfeite jenter som ikkje er pulte i desse dagar, slik eg har erfart.

Endret av Staketten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du tilhøyrer den gruppa av jenter som føretrekkjer jomfru menn, sjølv om de sjølve puler rundt, er det slik å forstå? Det er ingen ting av innlegget ditt som tilseier at jenter bør ha same moderate haldning til sex som gutane du respekterer.

...Nei, berre gløym det. Det er vel berre religiøse og/eller smellfeite jenter som ikkje er pulte i desse dagar, slik eg har erfart.

Jeg snakker om begge kjønn, inkludert religiøse, men nå har det seg slik at jeg liker gutter, og dette innlegget er ment til en gutt, som en trøst til han med MINE meninger. Og det at de som foretrekker jomfrumenn puler rundt, er bare piss og fantastisk usaklig. Jeg har hatt 3 sexpartnere - alle har vært kjærester jeg har vært i langvarige forhold med. Den teorien din holder ikke.

Endret av Puck90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, nå får du gi deg gitt. Og én ting, ikke ble defensiv når jeg nevner dette. Dette er for ditt eget beste. Oppgi kontroll og aksepter at verden ikke nødvendigvis er slik du tror den er.

Mye av det du sier om jenter stemmer heldigvis ikke(dette er en bra ting). Det er ikke så svart og hvitt som du skal ha det til; det er ikke enten så de religiøse og jomfru, eller så er de ikke religiøse og har pulte halve byen. Man finner alle slags jenter i verden

Noen av jentene har også hatt noen ONS. Såfremt antallet ikke er overraskende høyt, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg over at hun ikke greier å være i et forhold. De blir ikke nødvendigvis "løse" av dette

Lenke til kommentar

Hvis du ikke veit hva du skal skrive så finn ei jente du synes virker interessant. Det trenger ikke å være noen som er smellvakker, tvert i mot, finn noen du synes er interessant, men som ikke nødvendigvis er attraktive i alles øyne. Les profilen og finn en eller annen interesse hun har. Liker hun å reise? Spør hvor hun har vært. Liker hun musikk? Spør hva slags musikk hun liker. Du skjønner poenget her? Finn noe hun liker og still et spørsmål eller to som er relevant, og hold det hele enkelt. Ikke noe fancy kompliment, ikke noen fancy vits, ikke noe fancy noe som helst. Kommer du ikke umiddelbart opp med fancy ting, så er det ikke noe poeng. Hold det i stedet enkelt, og før eller siden kommer det svar tilbake ;) (Forutsatt ok profilbilde og utfylt profil) De som ikke svarer er personer du overhode ikke ønsker å ha kontakt med uansett. Prøv å hold fokuset på det, og se frem til og verdtsett det første svaret du får ;)

Takk for fint svar til mitt innlegg, skal lese gjennom noen ganger, og vil legge til litt ting. :)

Jeg har ikke vært forelsket siden en gang på barneskolen. Jeg gikk gjennom puberteten uten at jeg merket noe særlig til noen forelskelse eller dragning mot noen. Jeg kunne være med noen venner og si at "Jo, jeg liker ho jenta", men det var jo ikke noe mer enn at hun var pen, jeg kunne også ved noen anledninger påstå at jeg var forelsket, men det var løgn. Jeg kan ikke si jeg følte noe til denne store forelskelsen alle snakker om.

Jeg har vel etterhvert innsett at dette med "kjærlighet ved første blikk" stort sett ikke er slik det fungerer? Men at man heller må investere tid og innsats i å se om det ligger følelser i det? Og at man derfor må løfte blikket, se jenter inn i øynene og prate mye med dem før man kan se om følelsene dukker opp for en? Jeg har for det meste unngått jenter som nære venner i livet mitt, noe jeg jo angrer på nå.

For meg virker det liksom så rart å skulle berøre noen på den minste lille måte, det faller meg liksom ikke som en naturlig ting å gjøre. Like lite naturlig føles det liksom å skulle kysse eller ha sex med noen man ikke elsker, da jeg føler det kun er noe som hører kjærestelivet til. Men jeg har jo aldri gjort noen av tinga, så jeg stiller vel for høye "krav" til omstendighetene.

Jeg innser samtidig at jeg er ganske, dobbelmoralsk... Jeg vil gjerne ta kontakt med pene jenter, men jeg skjønner jo at de liksom er over mitt nivå. Jeg tør liksom ikke ta kontakt med verken pene eller mindre pene jenter fordi jeg også er redd for at det vil oppstå følelser fra den ene kanten men ikke den andre osv. Jeg er en veldig følsom person og liker heller ikke å skuffe andre, men det vel bare det som må til.

Jeg antar det beste er å gå inn med innstillingen om å skaffe seg nye jentevenner, men en må jo samtidig ikke havne i denne vennefella folk snakker om... Nei, er ikke lett dette... Men vil gjerne jobbe med meg selv fremover, så hjelper å få skrevet litt og få andres tanker og tips :)

Jeg lurer veldig på å ta kontakt med en jente jeg er venn med for å finne på litt ting, for å komme mer ut, men det er liksom så lenge siden vi har hatt kontakt og det har aldri vært slik at vi har hatt kontakt utenom det vi har vært i samme forening om. Så å bare skrive en melding og plutselig bli veldig interessert i hva de gjør.. blir så rart? Må jeg bare kaste meg uti altså? hehe

Jeg har igrunn aldri gjort noe med jenter på "ren fritid". Det har liksom alltid vært i sammenheng med organiserte fritidsaktiviteter eller skole, med noen ytterst få unntak. (Og i 5-8 årsalderen når jeg faktisk hadde en del jentevenner, da jeg ikke ble så mye plaget på skolen eller var så "bevisst" på forskjellen mellom gutter og jenter. (Altså forskjellen på dem visste jeg jo, men.. ja, rart å forklare) )

Håper TS ikke synes det gjør noe at jeg også stiller litt spørsmål her eller bare "tenker", men jeg følte det var ganske lik situasjon. Anonym poster: deb77f1c0c923091e326f040a04788e2

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...