smort1 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Folk er folk! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Likte V2 best. Ser kontrasten i de mørke "umorderne" klærne og det fargerike skautet og skjørtet. Tenker at de er glad i farger, og farger er temperament og livslyst. Rundt i en moderne verden, med gammeldagse klær, holder på tradisjoner,,,,,"gammeldags" familieoppbygging, tradisjoner hvor utdannelse blir nedvurdert, og familie høyt vurdert. Gjør sine egne valg på godt og vondt, og lever et liv med mange kontraster Har aldri snakket med noen fra Romfolket. Ønsker at alle mennesker i verden skal ha det bra. Så er jeg glad for at de ikke er i mitt nabolag, ville følt meg utrygg i forhold til barn og hjem. Folks meninger er kontrastfylte. Mine meninger går i mange retninger og er kontrastfylte. Det her må være en innertier på temaet kontrast Endret 29. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Takk for flott bidrag på temadagen Svein..Mvh Terje Endret 29. juli 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Likte V2 best. Ser kontrasten i de mørke "umorderne" klærne og det fargerike skautet og skjørtet. Tenker at de er glad i farger, og farger er temperament og livslyst. Rundt i en moderne verden, med gammeldagse klær, holder på tradisjoner,,,,,"gammeldags" familieoppbygging, tradisjoner hvor utdannelse blir nedvurdert, og familie høyt vurdert. Gjør sine egne valg på godt og vondt, og lever et liv med mange kontraster Har aldri snakket med noen fra Romfolket. Ønsker at alle mennesker i verden skal ha det bra. Så er jeg glad for at de ikke er i mitt nabolag, ville følt meg utrygg i forhold til barn og hjem. Folks meninger er kontrastfylte. Mine meninger går i mange retninger og er kontrastfylte. Det her må være en innertier på temaet kontrast Takker for en grundig betenkning! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Takk for flott bidrag på temadagen Svein..Mvh Terje Takk Terje, må jo være med å bidra vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg