Hyllekjeks Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kjøpte meg netopp nytt kabinett. Skyhawk http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=PSR5619W . fra før hadde jeg chieftec dragon BIG tower. Jeg tok ut strømforsyningen og alt det andre og satte det inn i det nye habinettet. Men nå er strømforyningen plasert så nerme cpu-vifta (volcano 11) at kobberet blir oppvarmet og av strømforsyningenog og cpu'n raser opp i 80C. Noen som har noen ide for å skjerme varmen som kommer fra den eller har lignende erfaring med samme eller like kabinett? Har 4 kabbinettvifter inn i boksen også så luftsirkulasjonen skal ikke være noe problem :oops: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 sett en vifte til å blåse opp mot psu så du får varmen vekk og hvis du ikke har gjort det så sett den bakerste viften til å blåse ut mens den i front og på døren til å blåse inn - kan utgjøre mange grader i forskjell!!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 sett en vifte til å blåse opp mot psu så du får varmen vekk og hvis du ikke har gjort det så sett den bakerste viften til å blåse ut mens den i front og på døren til å blåse inn - kan utgjøre mange grader i forskjell!!! :-) :smile: Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Nettopp. Jeg har en inn foran nede og en ut oppe bak, rett under psu. Fjerner så mye varme fra ribba til prosessoren at psu knapt blir lunka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå