Jonna4 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei jeg sitter her og lurer på hvordan og hvor man kan lawste ned tv serier gratis til samsung galaxy s3 og har noen noen sider osv og går ddet annt p bare legge over det du har lastet ned i utorrent av tv serier rett til mobilen og blir det da noe bra? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) jeg bruker adowloader , torrentapp søker i appen, aldri hent at jeg ikke kan spille av fil samsunger har en rendens til å spille av allt , men du kan bare legge over fra datamskina di også vis du vill det Endret 28. juli 2012 av Panzerhansa Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Som en vennlig moderator vil je bare informere om at ulovlig nedlasting av åndsverk er i strid med retningslinjene med mindre det er gitt lov til dette (eks. nrk.no). Dette innlegget skal ikke besvares. PM kan event. sendes til undertegnede. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Du kan alltid sjekke ut Voddler, usikker om det gjelder også for samsung galaxy s3. Vet at det finnes app for iPad Er noen gratis tv-serier der + noen som du kan kjøpe. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Takk fox det var en sånn side jeg lette etter hadde hørt om de fra før av men glemte hva den het Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå