Gå til innhold

Reise alene 2 uker- tips til reisemål

Anbefalte innlegg

Det meste av ferien har gått bort til sommerskole, men jeg har ca to uker fri før studiene begynner og har lyst til å reise til utlandet en tur.

Planen var at en kompis og jeg skulle reise, men så fant jeg som sagt ut at jeg skulle gå på sommerskole, og han har brukt opp ferien.

Jeg reiste alene på ferie til Spania i fjor, noe som var en stor opplevelse, hvis man ser bort fra en salmonellainfeksjon med sykehusbesøk på slutten av reisen :)

Jeg kunne godt tenke meg noe liknende igjen, altså varmt og solfylt, med mye interessant å fylle dagene med

Noen som har noen forslag?

Er mann 22år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke skrive litt om hva du ønsker å oppleve? Du sier du har vært i Spania, men det er f.eks stor forskjell på Gran Canaria og Barcelona. Vil du til syden eller storby? Festing eller rolig ferie?

Det som var greit med Spania var at du enten kunne slappe av på stranda eller oppleve de fantastiske byene og parkene osv. Jeg var innom Barcelona, Valencia, Granada, Cadiz og Sevilla og styrte unna turist/partybyene. Jeg bodde for det meste på hostel der jeg traff folk jeg gikk ut med osv.

Jeg er ikke ute etter syden og fest (Aya Napa), men heller interessante steder. Hvis jeg ikke finner bedre alternativer blir det nok Spania igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...