heipådeg123 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei hvor mye tobakk kan man ha med tilbake til norge? hørte at du kunne ha med 200 sigeretter eller 250g tobakk(5pakk rullings) Men hva skjer vis jeg tar med 500g tobAkk altså en 10pakk med rullings i bagasjen som går under flyet? kommer dem til å se det og ta bort alt? eller får jeg det over til norge? syns en 5pakk er litt lite Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Tobakkskvoten er formulert slik: 200 sigaretter eller 250 gram andre tobakksvarer og 200 blad sigarettpapir. Dog, har du med litt ekstra i bagen på flyet er ikke sjansen for å bli tatt veldig stor, uten at jeg oppfordrer til smugling. Om du skulle bli kontrollert og har for mye vil de ta alt om det er snakk om store mengder. Om du har tatt med litt ekstra som er rimelig å tro at går til eget bruk vil de ta det som går over kvota og du beholder det som går inn under kvoten + en bot. Endret 28. juli 2012 av Nik0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå