ampersand Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har et GeForce 3 skjermkort med 3 ut/innganger 1 S-Video inn 1 S-Video ut 1 phono Jeg har koblet en supervideo kabel på S-video ut til Tv, men lyden kommer ikke. Er den gule phono utgangen til lyd ? Takker R.A. Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har tenkt å gjør det du har gjort self (koble pc til TV ...spørte en venn han sa at s-video bare gir bilde og ikke lyd! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 S-Video er såvidt jeg vet bare til bilde. Lyden kommer vanligvis fra et lydkort på pc'en , ikke et skjermkort. Lenke til kommentar
^sushi^ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 D va d eg viste =p Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Phono kontakten er gul? Det er videosignal. (bilde). Lenke til kommentar
punk in drublic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det er hvit og rød som er lyd. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Du trenger en slik kabel: Den kobles til utgangen på lydkortet (der du antagelig har høyttalere tilkoblet) og andre enden i rød og hvit på scartovergangen. Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 eller hvis du gjerne vil bruke svideo-kabelen, kan du sette lyd kabelen rett i tv'en såfremt du har en rød og en hvit inngang på den da... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja, skulle skrevet: Den kobles til utgangen på lydkortet (der du antagelig har høyttalere tilkoblet) og andre enden i rød og hvit på TV (ved siden av s-videokontakten), eller på scartovergang (hvis du bruker det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå