bigbang123 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er det noen som vet hvor mye ekstra lys ( da tenker jeg led striper under tanken og slikt) som er lovlig å kjøre med? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Absolutt ingenting :-( Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 åå hei fikse! Jeg har lest arbeidsloggen din med duken! Skal nettop ha en ktm duke 125! Jeg ser jo at ktm selger hvite led-striper til å ha nedover tanken... Men det er altså ikke lovlig? :-( Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Håper du får nytte av loggen :-) Nei, de er ikke lovlig å ha på når du _kjører_. Når du står i ro, med motor avslått, er jeg usikker... Men ingen pyntelys er tillatt. Men SJÅ kor da brydde meg ;-) Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Ja, dte hadde jeg! Ja, det er jo ulovlig å kjøre i 90 i 80-sonen og! Kjøper meg noen lys jeg ;-) Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Det følger med en bryter til det settet til Duke-en. Den bør du bruke, så du kan slå av lysene. Lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå