Lasse Ma Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei. Ser at jeg har fått litt smuss på bildebrikken og må sende kameraet inn til check & clean. Har ikke gjort dette før og aner ikke hvem som utfører dette. Noen som kan anbefale et verksted? Og hva koster check & clean? På forhånd takk. - Lasse Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Butikken du kjøpte kamera i er et godt utgangspunkt, men det er ikke livsfarlig å gjøre rens selv heller. Tar 2 min om man har en viss peiling hva man gjør Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Tar ikke sjansen på å rense billedbrikken selv....som du sier, mann må ha en viss peiling, noe jeg ikke har:) Har sendt epost til JP pg hørt med de. Takk for svar:) Lenke til kommentar
andreash Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei. Ser at jeg har fått litt smuss på bildebrikken og må sende kameraet inn til check & clean. Har ikke gjort dette før og aner ikke hvem som utfører dette. Noen som kan anbefale et verksted? Og hva koster check & clean? På forhånd takk. - Lasse Fotovideo i Oslo og Interfoto på Høvik i Bærum gjør det. Hos Fotovideo koster det 720.- for forbruker SLR og 900.- for prohus. Hos Interfoto koster det 763 står det. Litt usikker om det er inkl. Mva hos Interfoto. Andreas Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Tar ikke sjansen på å rense billedbrikken selv.... Samme her - har aldri gjort det selv - overlater den "kritiske" jobben til ekspertene. Enten det er FotoVideo eller Interfoto som utfører Check and Clean, som følger med i pakka, på mine Nikon kamerahus. Endret 24. november 2014 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå