Gå til innhold

Superbillig bærbar, rundt 15-tommers

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe min kjære mamma en bærbar PC. Hun har til nå hatt en brukt liten Acer på 10,1 tommer, og jeg ser hun sliter med å treffe taster og se skjermen ordentlig. Hun bruker hovedsaklig pcen kun til facebook med spill der, nettbank og litt aviser, så er ikke behov for noen superpc som dere kanskje ser. Eneste kravet jeg har er at den ligger på 15-15,6 tommer slik at hun slipper å ha den lille skjermen når hun bruker PC.

Er det noen som har forslag til PC? Er det store forskjeller på 2GB og 4GB ram til hennes bruk? Som sagt ønskes det billigst mulig alternativ, det jeg til nå har funnet er opp mot 3000 kr, men håper noen klarer å hoste opp noe enda billigere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja:

http://www.elkjop.no...-nb520-11n-brun

1.6 GHz Intel Atom N2600 prosessor

Intel GMA HD med 250 MB delt minne

1 GB minne og 320 GB lagringskapasitet

Men til denne burde man ha enten linux eller windows XP. Ellers går det som sirup. Man kan jo koble til ekstern skjerm og tastatur?

Ellers er det på prisguide.no det laveste pris 3000 kr for en laptop med 15" skjerm og det er ikke ille.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Men Toshiba Satellite C670D-11P 17,3" HD+

Radeon HD6320, AMD E450, 4GB RAM, 320GB HDD, DVD±RW, W7 Home er nok den beste med tanke på folk som har dålig syn med oppløsning opp mot 1600 x 900 ( HD+ ) burde være høy nok og mulighet for tilpassninger.

Jeg synd forøvrig det er bortkastet å kjøpe noe svakere en dette her med mindre man kjøper brukt pc.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...