Terje Solfugl Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Der har jeg vært Svein, og som du anbefaler jeg alle å besøke denne perlen..nydelig dokumentasjon Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Der har jeg vært Svein, og som du anbefaler jeg alle å besøke denne perlen..nydelig dokumentasjon Takker Terje! Regnet nesten med at du hadde vært der ja... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Flott havnebilde - føler meg 'hjemme' i et slikt miljø. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Flott havnebilde - føler meg 'hjemme' i et slikt miljø. Takker Torhild! Skjønner det ja! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Henger meg på, flott dokumentasjon Veldig artig med alle dokumentarene dine. Liker dem veldig godt, og har vel sagt det, men ;tror jeg ofte glemmer å si noe om at bildene er gode også Så....nydelige farger, flott motive, klart og godt å se på! Ønsker meg dit, så bildet treffer Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Herlig kyststemning du formidler her. Et ordentlig reklamebilde for vårt land. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Henger meg på, flott dokumentasjon Veldig artig med alle dokumentarene dine. Liker dem veldig godt, og har vel sagt det, men ;tror jeg ofte glemmer å si noe om at bildene er gode også Så....nydelige farger, flott motive, klart og godt å se på! Ønsker meg dit, så bildet treffer Takker så mye Jentungen 1! Kjekt at du liker "dokumentarene"! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Herlig kyststemning du formidler her.Et ordentlig reklamebilde for vårt land. Takker Trond Olav! Vi har mye fint å ta av her i landet... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Fint reportasje/miljø bilde med god beskrivelse. Der har jeg ikke vhert men kanske i framtia? God søndag med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Fint reportasje/miljø bilde med god beskrivelse. Der har jeg ikke vhert men kanske i framtia? God søndag med hilsen Leif ;-) Takker Leif! Fortsatt god søndag til deg også! (Snart er det jo helg igjen)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg