Formula90 Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg har mistet garasjeportåpneren til garasjen, har ikke lyst til å bruke mange tusen på å en låssmed, er det noe lur måte åpne den med? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Vet ikke hva slags port du har, men de fleste har en løsning for dette iom at strømmen plutselig kan være borte en dag. Hos meg er det et lokk jeg vrir til siden, låser opp en lås med en nøkkel og tar ut hele sylinderen. Fra denne går det en wire til selve motoren, som kobler ut denne. Deretter er det bare å løfte opp porten. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 ja, er en nøkkel man kan bruke på porten, mene den ble borte for lenge lenge siden Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Da er det nok ikke så mange andre løsninger... bortsett fra øks, motorsag osv. Poenget med den nøkkelen er at det skal væreden eneste alternative måten å åpne den på. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Du kan jo kontakte leverandøren og høre om de kan skaffe ny nøkkel eventuelt har servicefolk i nærheten. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Ja bor den opp. Det er ofte den rimeligste løsningen. Alternativt kan du muligens løsne noen bord i kledningen, eller ta løs et vindu eller en dør med å sage over skruene/spikrene som holder karmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå