jeanette roger Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Valmue i mitt vindu <3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MMFA2KKoSC0&feature=BFa&list=HL1343490507 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei, synest det hvite tøystykket oppe i høyre hjørnet ødelegger mye, slike ting er enkelt å gjøre noe med når man tar bildet. Rammen du har brukt syns jeg passet meget godt til bildet :-) god helg :-) 1 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hehe. Det "tøystykket" er vel det damene kaller gardin. Og som nok er ment å være der . Ellers er det, for å si det med danskene, et meget smukt billede. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Hei, synest det hvite tøystykket oppe i høyre hjørnet ødelegger mye, slike ting er enkelt å gjøre noe med når man tar bildet. Rammen du har brukt syns jeg passet meget godt til bildet :-) god helg :-) tusen takk he he....for morsom kommentar og hyggelig kommentar,leste videre nedover og ja tøystykket er nok gardin,men ser den kunne m hell vært tatt vekk el syntes mere...ønsker deg en god helg videre Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Hehe. Det "tøystykket" er vel det damene kaller gardin. Og som nok er ment å være der .Ellers er det, for å si det med danskene, et meget smukt billede. :-) stemmer tøystykket er nok en bit av gardinen,ser den kunne godt vært tatt til siden el syntes mere...he he,hyggelig m kommentarer,lærer og ser bilde m nye øyne hver gang,tusen takk for du likte bilde,og koselig kommentar, hjerte go lkem og ønsker deg en riktig god helg :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Tenker også som de andre, at det hvite forstyrrer litt. Utover det synes jeg det du gjør er så spennende, og noe helt eget her på Akam. Er veldig glad i farger og blomster. Liker så godt hvordan du eksprimenter med 3D. Er sikker på at du kommer til å spisse dette opp til et toppnivå etterhvert. Håper du fortsetter og gleder meg til å følge med videre 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Tenker også som de andre, at det hvite forstyrrer litt. Utover det synes jeg det du gjør er så spennende, og noe helt eget her på Akam. Er veldig glad i farger og blomster. Liker så godt hvordan du eksprimenter med 3D. Er sikker på at du kommer til å spisse dette opp til et toppnivå etterhvert. Håper du fortsetter og gleder meg til å følge med videre Tusen takk Jentungen , det var hyggelige og insirerende ord.... synes du har kommet veldig langt selv på veldig kort tid,jeg følger med på bildene dine og de er kjempe fine blitt og altid spennende se hva som kommer....ikke altid jeg rekker skrive komentarer men titte rekker jeg som regel...ønsker deg en fin søndag,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg