Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Mine lepper blir fuktige når jeg ser han. Både oppe og nede. Jeg sklei av stolen. 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Syns da det finnes en mellomting. Trenger da ikke gå i sort Cubus hettegenser str XL hele tida og joggesko. Men det å bruke selvbruningskrem, nappe øyenbryn (med mindre du har monobryn, det liker du vel ikke TS?), og lange utringinger (syns selv det er litt kulere med litt relaxed hals enn at halsen på t skjorta er helt oppi halsen) er galt syns jeg 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Jo jo, jeg mener ikke at man skal se ut som en slask heller, ja mellomting. Og ja unibrow er stygt så det er lov å trimme. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Mine lepper blir fuktige når jeg ser han. Både oppe og nede. Jeg sklei av stolen. Etter det bildet du sendte av meg igår vil jeg heller si at den brakk Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 http://www.flickr.com/photos/27412986@N02/3172344662/sizes/o/in/photostream/ Ikke mye metroseksualitet her i gården. Tredagers og tøy valgt mer av nytteverdi enn utseende. Skikkelig mannebein som jobber med henda. 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 ITT er OP en tidligere bonde, som kun har sett sau og ku de siste 30 årene, og kom nylig til Oslo. Anbefaler alle som vil ha noe som helst drag om å kle seg skikkelig! Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Etter det bildet du sendte av meg igår vil jeg heller si at den brakk Oh yeah??? vel morra di er så feit at jeg tok et bilde av henne i desember og pc'n min jobber fortsatt med å printe det ut! Dessuten så har jeg begynt å trene! 3 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Etter det bildet du sendte av meg igår vil jeg heller si at den brakk Oh yeah??? vel morra di er så feit at jeg tok et bilde av henne i desember og pc'n min jobber fortsatt med å printe det ut! Dessuten så har jeg begynt å trene! Ikke si sånt da Uansett, jeg ser at du har fått litt farve etter at jeg ernærte deg Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Nei jeg lånte spraytan flaska til verbal hologram. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Særlig, uansett så har jeg min egen lille (nei grandiose) protein shake, bare rist litt på et bestemt sted så får du masse proteinrik substans fra meg Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Greit, så lenge tissen din er like velfrisert som hølet til denne dama her: 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Come on baby I'm all yours. (Forresten, hvordan laster du opp bilder/legger til bilder i postene dine?) Men skal ikke ødelegge enda en av trådene dine, så får trekke meg tilbake og lese Donald. Endret 31. juli 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Kopier inn url fra nettet på bildefunksjonen bare! Endret 31. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) (Hehe takk, mye enklere å gjøre det enn og lagre bildene for å så velge fil, laste dem opp og legge til i innlegg ^^) Endret 31. juli 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja. Slutt å tulle rundt og kle av deg nå da. Mannfolk er til å høvles over, nothing more, nothing less. Det er nye tider nå. Jeg ser ikke dere mannfolk som mennesker lenger, bare vandrende peniser med bein. Om mannfolk vil kle seg og stelle seg som jenter, ja da må man regne med å ikke bli respektert som mann. 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (Og jeg som skulle prøve å ikke plage deg lenger) Ja. Slutt å tulle rundt og kle av deg nå da. Mannfolk er til å høvles over, nothing more, nothing less. Bare å høvle over meg det kjære deg Det er nye tider nå. Jeg ser ikke dere mannfolk som mennesker lenger, bare vandrende peniser med bein. Det er greit for meg Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg liker deg. Med mindre du sa det til meg (når jeg tenker meg om, så var det sikkert det) så må jeg dessverre meddele at hun liker meg Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg liker deg. Med mindre du sa det til meg (når jeg tenker meg om, så var det sikkert det) så må jeg dessverre meddele at hun liker meg Bare ro ned, jeg har plass til to...og da mener jeg ikke i livet. Men i kjønnsorganet. Bare i tilfelle dere ble forvirret. 1 Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Meiner du denne mannen er uattraktiv, RawNorway? Er dette å smøre på for tjukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg