Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Fin avatar logaritmemannen... Hva heter hun?.... 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Fin avatar logaritmemannen... Hva heter hun?.... Uhøflig å stjele vitsen min etter bare fem-seks poster. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Fin avatar logaritmemannen... Hva heter hun?.... hahahahahaah dette kommer til å bli ukens tråd, om ikke månedens her inne 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Uhøflig å stjele vitsen min etter bare fem-seks poster. haha jeg visste ikke! hahahahahaah dette kommer til å bli ukens tråd, om ikke månedens her inne Ja det burde det bli!! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Selv synes jeg at menn skal gå slik: På denne måten får man frem det maskuline med mannekroppen, samt at nakenheten signaliserer sex som gjør jenter sprengkåte. Hanskene er kun for å hold hendene fri for bakterier 2 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 En ting er jo gutter som bruker sminke og canada goose jakke. En annen ting er men som kler seg "korrekt". Javel, så nå er også Canada Goose jakker metroseksuelle... Det har det jo alltid vært.. Du aner ikke hvor mange jente-gutter her i Bergen som går med rød CG-jakke og Moods of Norway hettegenser under. Jeg vil ha en mann som har tredagers skjegg fordi han har vært opptatt med å jobbe eller gjøre andre ting, ikke fordi han syns det ser tøft ut og har planlagt skjegget sitt slikt. En som ikke bryr seg om å ha litt hår på brystet og være den mannen han er, muskler fra å jobbe hardt, ikke stå foran speilet og løfte vekter Hva med de som har tid til å ta skjegget sitt, men ikke gidder fordi de liker det slik? Eller de som jobber på kontor og er nødt til å gå i dress/skjorte type stil på jobb, og gjerne løfter vekter på fritiden for å ikke ente opp som en feit gris til slutt? Er enig i mange av de punktene du sier her, men du har en tendens til å overdrive ting til det ekstreme. Alle normale mennesker ser seg selv i speilet en gang i blant, og velger bevisst klær de liker når de handler. Har erfart at det er folk som ikke har oppnådd så mye i livet som plukker med seg helt tilfeldige klær de finner i butikken uten å se på størrelse, for så å kaste det i skapet og neste dag ta på seg noe helt tilfeldig og stikke ut. Må da være lov med en mellomting. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg er enig i at mannfolk burde gå mer nakne. Det er jo bare naturlig... Jenter som meg vasker bare hendene for og bli kvitt beviser. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Hva med de som har tid til å ta skjegget sitt, men ikke gidder fordi de liker det slik? Eller de som jobber på kontor og er nødt til å gå i dress/skjorte type stil på jobb, og gjerne løfter vekter på fritiden for å ikke ente opp som en feit gris til slutt? Er enig i mange av de punktene du sier her, men du har en tendens til å overdrive ting til det ekstreme. Alle normale mennesker ser seg selv i speilet en gang i blant, og velger bevisst klær de liker når de handler. Har erfart at det er folk som ikke har oppnådd så mye i livet som plukker med seg helt tilfeldige klær de finner i butikken uten å se på størrelse, for så å kaste det i skapet og neste dag ta på seg noe helt tilfeldig og stikke ut. Må da være lov med en mellomting. Ja det er jo greit å kle seg etter jobben. Noen må ha på dress, noen må ha på t-skjorte og caps, noen må ha på refleksbukse og vernesko. Men etter jobben så er man fri til å kle seg som man ønsker og er da jeg syns det er lite attraktivt om man skal gå i nye merkeklær og perfekt ytre. Men det er jo min personlige smak da. greit, mange av bildene her er ekstreme, jeg vet, men jeg ser at utviklinga på utseende til gutter går veldig over i det feminine. Likestilling er bra det, men ikke når det gjelder det ytre. Det jeg er ute etter er at mannfolk ser best ut når de ser ut som at de ikke har planlagt eller lagt mye vekt på utseende sitt, men at de ser mer random ut. Jeg vil mye heller ha en som er "røff" i kantene enn en som er perfekt innpakka. beviser? Ja, det var en skitten vits. DNA. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Jeg er enig i at mannfolk burde gå mer nakne. Det er jo bare naturlig... Jenter som meg vasker bare hendene for og bli kvitt beviser. Jeg regner med du er nudist, ikke sant? Hvor i landet bor du? : ))) Endret 31. juli 2012 av eleNef Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja, de maskuline guttene og mannfolka her er sikkert kjempe sjalu på sminkepungen til dere pynteguttene her.. Mens dere er inne og sminker dere og doller dere opp så har de heit og vill sex på soverommet med damene.. Skulle faktisk ønske det var slik, men grunnen til at mange gutter endrer klesstil når de kommer i 20-årene, er fordi de innser at majoriteten av jentene liker gutter som kler seg og faktisk bruker litt tid forran speilet. But i see your point.. Jeg dør litt på meg når jeg ser gutter med brunkrem, utringinger til navelen og syltynne, nappede øyenbryn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja det er jo greit å kle seg etter jobben. Noen må ha på dress, noen må ha på t-skjorte og caps, noen må ha på refleksbukse og vernesko. Tøffe heteroseksuelle menn trenger ikke vernesko. Er ikke mann før du har et par tær som er blå/svarte/knus uten negler. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Nei æsj eleNef, jeg vil ikke se masse damer nakne. Kun mannfolk.. Jeg bor midt i Norges navle. Der går ikke mannfolka nakne dessverre. Noe jeg jobber med å forandre. Tøffe heteroseksuelle menn trenger ikke vernesko. Er ikke mann før du har et par tær som er blå/svarte/knus uten negler. Det er sexy med mannfolk som har vært ute en hard vinternatt før for å si det sånn. Endret 31. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Skulle faktisk ønske det var slik, men grunnen til at mange gutter endrer klesstil når de kommer i 20-årene, er fordi de innser at majoriteten av jentene liker gutter som kler seg og faktisk bruker litt tid forran speilet. But i see your point.. Jeg dør litt på meg når jeg ser gutter med brunkrem, utringinger til navelen og syltynne, nappede øyenbryn. Jeg personlig hadde aldri sansen for de sosseguttene som så veloppdragne og shiny ut. Jeg falt så mye mer for de tøffe gutta som var kjekke uten å prøve engang. Men det er meg da selvsagt. Ja guttesminke er uakseptabelt i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Dette syns jeg var for galt i "gamle dager" (Og egentlig enda), men det er en stund siden dette var skrekkeksemplet. Blir bare værre og værre 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg foreslår bildebevis. Noen andre? 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Det er sexy med mannfolk som har vært ute en hard vinternatt før for å si det sånn. Men susp bør de ha. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Ja de må beskytte gullklumpene og tryllestaven. Endret 31. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 oi, hele munnen min ble fylt med sikkel jo.. Hei Jarle! 2 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 oi, hele munnen min ble fylt med sikkel jo.. Hei Jarle! Munnen ja,særlig... *Knægg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg