Djfreedo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 En ting er jo gutter som bruker sminke og canada goose jakke. En annen ting er men som kler seg "korrekt". Jeg bruker skjorte og skinnsko fordi jeg driver egen virksomhet og vil bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er vel stor forskjell på å kle seg bra, eller formelt etter hva situasjonen krever, og å være overjålete. 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 En ting er jo gutter som bruker sminke og canada goose jakke. En annen ting er men som kler seg "korrekt". Javel, så nå er også Canada Goose jakker metroseksuelle... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Han nevnte nok det merket fordi det er et typisk merke som virker å være "in" blant 14 år gamle pappagutter fra Bærum o.l. Eller var det i fjor? Endret 31. juli 2012 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 En ting jeg aldri har skjønt er når homofile er feminine og kler og oppfører seg veldig feminint, og at andre homofile syns det er tiltrekkende. Er det ikke mannfolk de tiltrekkes av da? Det kan da ikke bare være det mellom beina som tiltrekker vel? Skjønner ikke den der.. Jeg som er heterofil jente tiltrekkes ikke av feminine gutter overhodet. Ville tro det samme gjaldt homofile. 2 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) En ting jeg aldri har skjønt er når homofile er feminine og kler og oppfører seg veldig feminint, og at andre homofile syns det er tiltrekkende. Njæ.... du har jo dem som er helt mannemann også... Endret 31. juli 2012 av Zepticon Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Han nevnte nok det merket fordi det er et typisk merke som virker å være "in" blant 14 år gamle pappagutter fra Bærum o.l. Eller var det i fjor? Ja og så? Er alle pappagutter metroseksuelle plutselig? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja og så? Er alle pappagutter metroseksuelle plutselig? Ja. Ja, de er det. 4 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Han nevnte nok det merket fordi det er et typisk merke som virker å være "in" blant 14 år gamle pappagutter fra Bærum o.l. Eller var det i fjor? Ja og så? Er alle pappagutter metroseksuelle plutselig? Hva er en pappagutt? det er så mange ord som har løse deffinisjoner at det er umulig å si noe bastant:) Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Njæ.... du har jo dem som er helt mannemann også... Ja, men kan det egentlig blir for mye mann? I'm not so sure.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja og så? Er alle pappagutter metroseksuelle plutselig? I den betydningen jeg ilegger ordet i min bruk av det i denne sammenhengen, ja. Ellers? Nei. Jeg er en pappagutt siden jeg alltid har hatt mye bedre kontakt med min far enn min mor, for eksempel. Men jeg trodde virkelig at "pappagutt fra Bærum" var et akseptert begrep på en gruppe personer som oppfører og kler seg på en ganske så særegen måte? 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Njæ.... du har jo dem som er helt mannemann også... Ja, men kan det egentlig blir for mye mann? I'm not so sure.... Ja... det er vell gjerne når en dusj på søndag er å annse som "ofte". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Bilde av 4 høyrejenter jo, RawNorway. Fail. 3 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 En ting er jo gutter som bruker sminke og canada goose jakke. En annen ting er men som kler seg "korrekt". Javel, så nå er også Canada Goose jakker metroseksuelle... Du vet akkurat hva jeg mente. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Bilde av 4 høyrejenter jo, RawNorway. Fail. Ja... det er vell gjerne når en dusj på søndag er å annse som "ofte". Ja, da kan det blir for mye mann ja! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Mye misunnelse i luften her må jeg si... 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja, de maskuline guttene og mannfolka her er sikkert kjempe sjalu på sminkepungen til dere pynteguttene her.. Mens dere er inne og sminker dere og doller dere opp så har de heit og vill sex på soverommet med damene.. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg kan godt innrømme at jeg misunner gutten som driver med slikt den viljekraften de har til å gjøre noe så gjennomført. Men den misunnelsen har jeg til alle som virkelig klarer å jobbe målrettet mot noe de tror på. Det er og det eneste. Forøvrig så grenser min bror opp mot å være metroseksuell. Ikke like ille som en del men han bruker omtrent like lang tid på badet som kjæresten. Han får nok av blikk på byen han, så det finnes definitivt jenter som liker gutter som bruker tid på seg selv. (Alternativt så er det den muskuløse kroppen hans som gjør at de overser den metroseksuelle flørten. Hmmm). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg