Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Personlig hygiene er som sagt første prioritering. Men flere av dere tror jo tydeligvis jeg mener at man må la seg selv forfalle, og det er jo ikke det jeg mener. Jeg mener bare at mannfolk ikke skal ha samme rutiner som dama. For da blir du seende ut som en dame til slutt. Vil dere ha en tampong til å matche de skinny jeansa og den utringningen og de Uggsa deres eller gutter? Det som er morsomt er hvordan dette ikke har gått opp for mange kvinner. Dama sier at jeg skal pynte meg for henne og se fin og skikket ut, men det går ikke opp for henne hvor kåt hu blir hver gang jeg kommer hjem til tømmerhytta i skogen med tømmerstokken over den ene skuldren og den daue bjørnen over den andre, med halveis opprevet rødrutet skjorte og bar, svett, og hårete brystkasse... 1 Lenke til kommentar
mennshelse Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Preferanser er preferanser. Selv liker jeg å kle meg bra, men for meg personlig ville det vært å gå for langt med voksing av diverse kroppsdeler, solarium fire ganger i uken og speil i lomma - men, preferanser er preferanser. Leave the sissies alone! PS: Hvis menn ikke får lov å pynte seg, så bør kvinner holde seg på kjøkkenet der de hører hjemme. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 "Hvis menn ikke får lov å pynte seg" .. Nuff said. At dere blir sure for at dere ikke får lov å pynte dere, ja da vet jeg ikke helt lenger altså... 2 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Er det egentlig noen spesiell grunn for at du hater denne type gutter så ekstremt mye, RawNorway? Er helt enig i det meste du sier om gutter som overdriver med hvor selvoptatte de er, men det er ikke så mange av dem i Norge uansett. Likevel ser det ut som du har et virkelig dyptgående hat mot dem. Bare lurte på om det var en spesiell grunn Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Dyptgående hat mot dem, vel.. det er vel å være litt for dramatisk. Grunnen er bare at jeg syns det begynner blir for dumt å se gutter som ser mer og mer strøkne ut, perfekte øyebryn og hud og klesstil etc. Jo det begynner kommer inn i Norge også. Mannfolka her er etterkommere av vikinger, vis det! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (...) Du har virkelig teken på å lage kvalitetstråder. 2 Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Dyptgående hat mot dem, vel.. det er vel å være litt for dramatisk. Grunnen er bare at jeg syns det begynner blir for dumt å se gutter som ser mer og mer strøkne ut, perfekte øyebryn og hud og klesstil etc. Jo det begynner kommer inn i Norge også. Mannfolka her er etterkommere av vikinger, vis det! Vedder på at du er rynkete og upult. Mentaliteten din hører jo hjemme på 40-tallet. Du har jo tydeligvis ikke bare et enormt hat mot "metroseksuelle gutter", men også at du ikke takler at folk ser bedre ut enn deg selv. Endret 31. juli 2012 av affe90 6 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Takk for at du bidrar til topic da lubb... affe90: ja, du får passe på å ikke blir for sur da, spraytan din kan renne av hvis du perspirerer vet du. Endret 31. juli 2012 av RawNorway 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Takk for at du bidrar til topic da lubb... Jeg er hundre prosent enig med deg og ville ha tråden i "mine innlegg". Derfor intet bidrag men en post. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Det eneste jeg har skjønt er hvor mye dere kvinner egentlig lyver,både når det gjelder det å dekke over deres egne skavanker med sminke og sånt,samt hva dere liker hos menn. Jeg skal faktisk innrømme at jeg er null interessert i hva kvinnfolk sier at de mener om menns utseende,rett og slett fordi at man ser jo fakta utspille seg titt og ofte. La meg ta noen eksempler: -Har trent på treningstudioer i mange år,og har samtidig hørt hvor mange kvinnfolk som sier at æsj,stor muskler er stygt. Samtidig så håver kompis 1,2,og 3 som er er like høy som meg,men 20 kilo tyngre muskelberg inn kvinnfolk lett som bare det,og det er ikke pga. personligheten at de blir sjekket opp av kvinnfolk. Her i tråden påstås det at metroseksuelle gutter ikke er bra fra en jente. Eksempel igjen: Tidligere arbeidskollega som ser akkurat ut som det du sier at du ikke liker. Brunfarge fra solarium,trent,går i klær som kunne vært plukket ut av Jan Tomas og homsepartuljen,og veldig nøye med parfyme og alt det der,sminker seg også. Han blir bestandig kontaktet og forsøkt sjekket opp av kvinnfolk ute på byen,noe han er lei av siden han er homo. Eksempel enda en gang: Kvinnfolk jeg kjenner maser alltid om at de bare vil finne en snill og grei fyr. Greit nok det,men den største rundpuleren jeg kjenner er også en skikkelig drittsekk,han både oppfører seg dårlig i fylla,bråker ,sloss,og behandler ikke kvinnfolkene bra. Noe som forresten er godt kjent ,og noe folk vet godt om. Allikevel så havnet han alltid i senga med kvinnfolkt(fyren har 3 unger med 3 kvinnfolk,så han har ikke råd til å herje lengre) med kvinnfolk omtrent hver eneste gang han var ute på byen. Så av det konkluderer jeg med at det stemmer ikke at der er bare desperate mannfolk som herjer rundt ute på byen,det finnes minst like mange desperate kvinnfolk som tar til takke med hvem det skal være for å få dekket sine behov. Uansett så er dette en artig tråd. 5 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg er hundre prosent enig med deg og ville ha tråden i "mine innlegg". Derfor intet bidrag men en post. Ja bra, trodde du var ironisk! My bad. Det dumme er at guttene her blir sure for at vi kvinnfolka sier ifra hva vi vil ha. De blir fornærmet og da er det ihvertfall på tide at man diskuterer det! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 At dere blir sure for at dere ikke får lov å pynte dere, ja da vet jeg ikke helt lenger altså... Om dere blir sure for at dere må lage mat og passe huset, ja da vet ikke jeg lengere... 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja bra, trodde du var ironisk! My bad. Dette er internett. Mange svarposter = kvalitet. Så det var kanskje en liten undertone der, sånn utenom at jeg er enig i meningene dine i akkurat denne tråden. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 ...Det blir annerledes Zepticon. Nå handler det om utseende ikke arbeidsfordelingen i husholdningen. . Om det skulle være noe gyldig motargument så måtte det være at dere reagerte om vi kvinner ble mer maskuline i utseende. Dere hadde vel reagert om vi jenter begynte bli mer maskuline?? Dette er internett. Mange svarposter = kvalitet. Så det var kanskje en liten undertone der, sånn utenom at jeg er enig i meningene dine i akkurat denne tråden. Syns det er moro at de som er enig med meg her er jenter.. Også er det guttene som reagerer og sier vi tar feil.. Pray for us, sier jeg bare! 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Det eneste jeg har skjønt er hvor mye dere kvinner egentlig lyver,både når det gjelder det å dekke over deres egne skavanker med sminke og sånt,samt hva dere liker hos menn. Jeg skal faktisk innrømme at jeg er null interessert i hva kvinnfolk sier at de mener om menns utseende,rett og slett fordi at man ser jo fakta utspille seg titt og ofte. La meg ta noen eksempler: -Har trent på treningstudioer i mange år,og har samtidig hørt hvor mange kvinnfolk som sier at æsj,stor muskler er stygt. Samtidig så håver kompis 1,2,og 3 som er er like høy som meg,men 20 kilo tyngre muskelberg inn kvinnfolk lett som bare det,og det er ikke pga. personligheten at de blir sjekket opp av kvinnfolk. Her i tråden påstås det at metroseksuelle gutter ikke er bra fra en jente. Eksempel igjen: Tidligere arbeidskollega som ser akkurat ut som det du sier at du ikke liker. Brunfarge fra solarium,trent,går i klær som kunne vært plukket ut av Jan Tomas og homsepartuljen,og veldig nøye med parfyme og alt det der,sminker seg også. Han blir bestandig kontaktet og forsøkt sjekket opp av kvinnfolk ute på byen,noe han er lei av siden han er homo. Eksempel enda en gang: Kvinnfolk jeg kjenner maser alltid om at de bare vil finne en snill og grei fyr. Greit nok det,men den største rundpuleren jeg kjenner er også en skikkelig drittsekk,han både oppfører seg dårlig i fylla,bråker ,sloss,og behandler ikke kvinnfolkene bra. Noe som forresten er godt kjent ,og noe folk vet godt om. Allikevel så havnet han alltid i senga med kvinnfolkt(fyren har 3 unger med 3 kvinnfolk,så han har ikke råd til å herje lengre) med kvinnfolk omtrent hver eneste gang han var ute på byen. Så av det konkluderer jeg med at det stemmer ikke at der er bare desperate mannfolk som herjer rundt ute på byen,det finnes minst like mange desperate kvinnfolk som tar til takke med hvem det skal være for å få dekket sine behov. Uansett så er dette en artig tråd. Ai ai enda en women logic thread med RawNorway som frontfigur 9 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Men dere, der ser dere jo.. Altså jeg har jo ikke sagt noe om at gutten skal være snill og grei eller personligheten hans. Men her ser dere jo at kvinnfolk liker mannfolk som tar det de vil ha, de liker tøffe og røffe villmenn som ikke går med strømmen og som gjør det han vil ha! Ikke en som følger reglene og pynter seg og er sensitiv og snill og glattbarbert! Det har noe med den seksuelle driften vår ikke sant, at den som kan slåss for meg og som er sterk og som kan beskytte er ekstremt tiltrekkende for oss jentene. Det maskuline er helt topp. Og den biten forsvinner når gutten går med stramme klær med utringning og perfekt eksfoliert hud og hår med leave-inn hårkur i... Ihvertfall for min del. Mine fremtidige barn skal ha en pappa og en mamma, en farsrolle og en morsrolle. Endret 31. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 ...Det blir annerledes Zepticon. Nå handler det om utseende ikke arbeidsfordelingen i husholdningen. Om det skulle være noe gyldig motargument så måtte det være at dere reagerte om vi kvinner ble mer maskuline i utseende. Helt feil... Det handler om kjønnsroller. Du vil ha menn som er klassiske menn, fordi du liker det. Samtidig så vil feministene utrydde alt med to testikler og pikk, og frata menn alle rettigheter til å være nettopp menn, slik at det de står igjen med er noen nakne rettighetsløse evenukker. Kan dere ikke bli enige om hva dere vil da? Men jeg skal ikke snakke så høyt da. Jeg nesten kaster opp om jeg ser en kvinne offentlig med hår her og der. Og jeg er delvis tilhenger av de klassiske (og naturlige!) kjønnsrollene, gitt at man har like rettigheter i bunnen av det hele. Faen, nå sitter jeg å hisser meg opp her over de der j**la ottar fi**ene, skulle vært skuddpremie på dem! /rant Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Joda det finnes vel en gylden middelvei gjør det ikke? Man trenger ikke å dra den helt ut, dette gjelder begge kjønn Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Det var en på jobben min som nekta å ha med en sånn metroseksuell fyr som sidemann på jobben min for noen uker siden. (Merkelig frisyre, virker å bruke i overkant mye tid på badet ellers og, for å si det mildt). Jeg synes det var morsomt, selv om gamlingen sikkert egentlig har fordommer mot homser (og gikk ut i fra at han var det). Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) haha ja det er til å le av bare! Jeg vil ikke gi en gutt en klem også kan jeg se avtrykket hans på min hvite sommerkjole fra spraytan, pudderet og brunkremen. Kan se øyne, nese og munn avtrykket hans liksom. EW! Ja for meg så blir femi gutter som Ottar kvinnene blir for dere. Helt ekkelt! Endret 31. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg