Skosåle Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Trener noen ganger i singlet, går aldri i noe annet enn t-skjorte om sommeren da jeg er varm av meg. Gensere eller skjorter med lange armer osv klarer jeg ikke gå i, da jeg svetter bort. Så jeg er nok en T-skjorte-dude Er ikke veldig brun tho, håret er heller ikke så fresht som mange andre sitt Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Selv om man har "ståpikk så trenger man ikke å gå og vifte med den"....... *Vifter i vei. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Must.......grow........bigger.........penis...... Det er bare noe innmari usexy med gutter som har speila seg etter de har kledd på seg og tydeligvis posert i forskjellige positurer for å dobbeltsjekke at de ser bra ut. Ps. Morten Ramm ser alltid bra ut. ps. Velstelte negler på gutter er også utiltrekkende.. Dere skal liksom ikke bry dere om sånt. 3 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Hva i all verden er galt med stilen på disse bildene?! Er utrolig nysgjerrig på hvordan du ser ut.. Og en annen ting. Det er så typisk norsk at menn ikke skal få lov til å kle seg pent og ta vare på hud/kropp. De bildene du legger ut er jo helt overdrevne og jeg tror det er svært få menn i Norge som går slik. Velstelte negler? Så det ser bedre ut med negler som er blodige etter konstant biting siden saks ikke er lov? Herregud... Hva med disse guttene du har lagt ut bilde av i denne tråden da? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1448635&st=0&p=19500918entry19500918 Endret 28. juli 2012 av dePierre 6 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nå syns jeg David Beckham er typisk metroseksuell og Ronaldo. Men gutter som trener og bulker opp og som tar sol til de blir sjoko-oransje og går med stramme t skjorter og stramme jeans, er også i den kategorien. Hva om man tar sol noen ganger rett før en sydentur så man ikke brenner seg så fort når man kommer ned? Gay. Must.......grow........bigger.........penis...... - Passer ikke helt til David Beckham den setningen da. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Hva slags stil foretrekker du at gutter har da? (Bilder?) Alt er greit så lenge det ser ut som han ikke kunne brydd seg mindre? Joggebukse, sliten hettegenser, stor boblejakke og joggesko? Dersom du har en eller annen form for preferanse når det kommer til hvordan du ønsker gutter skal kle seg, er det ofte slik at de som bærer den stilen bra bryr seg, selv om du kanskje ikke legger merke til det. En gutt/mann med streetwear-stil eller klær preget av en eller annen musikksjanger kan bry seg akkurat like mye om utseendet sitt som en "pappagutt" fra Bærum, bare på en annen måte. Noen bryr seg også veldig mye om å se ut som de ikke bryr seg, hvis du skjønner hva jeg mener Mange av bildene du har postet er ganske ekstreme, og jeg vil ihvertfall ikke kalle stilen snobbete. Blodharry derimot. Sjeldent møtt på noe lignende. De fleste i denne delen av forumet bryr seg ganske mye om klær, men kan nok ikke fordra "stilen" på de bildene. "Snobber" kler seg heller i klassisk pene herreklær, hvordan det er feminint ser jeg ikke helt. Endret 28. juli 2012 av LucarioX 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er i utgangspunktet helt enig. Personligheten kan triumphere det at han går ''finere'' kledd enn meg, men hvis han bruker sminke og eller selvbruningsgreier og sånt.. da... klarer jeg det ikke Er også usexy når man klemmer og holder rundt hverandre, og alt man kjenner er muskler! 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Føler at diskusjonen mangler en definisjon på hva en metroseksuell gutt er.. Hvor går grensen? 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Nei det finnes jo en mellomting mellom velstelte manikyr negler og blodige negler da. Og ja, de jeg har lagt ut er ekstreme, men jeg snakker vel egentlig mer om den derre pappagutt stilen samt den der "se på meg ja, jeg tar solarium og pumper muskler og går med stramme klær for å vise det" stilen med sleik. Rikmannsgutter og snobbete stilen, metroseksuell stil. Jeg liker mer den der søte og mer randomme stilen, der guttene ikke står close up i speilet og plasserer hårstrå eller bryr seg om hvordan øyebrynene ser ut. Og som egentlig har helt plaine vanlige klær og ikke merke klær. Vi kan vel alle være enig i alle sammen at det som er veldig attraktivt hos folk er om de ikke er klar over at de er kjekke/pene ikke sant? Eller ikke tar seg selv så veldig høytidelig. Og det er vel det som er greia mi, at de som kler seg som at de vet at de er digge, de blir bare ekle. Og de som kler seg i mer nedbetonte klær blir kjekke/søte. De som ikke prøver så hardt. Endret 28. juli 2012 av RawNorway 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Det går fint det der, men please ikke ha på deg en singlet eller en T-skjorte da - for da blir det liksom muskler +10, men brains - 10. Selv om man har "ståpikk så trenger man ikke å gå og vifte med den"....... Ikke ha på seg t-skjorte? wtf? 2 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nei det finnes jo en mellomting mellom velstelte manikyr negler og blodige negler da. Og ja, de jeg har lagt ut er ekstreme, men jeg snakker vel egentlig mer om den derre pappagutt stilen samt den der "se på meg ja, jeg tar solarium og pumper muskler og går med stramme klær for å vise det" stilen med sleik. Rikmannsgutter og snobbete stilen, metroseksuell stil. Jeg liker mer den der søte og mer randomme stilen, der guttene ikke står close up i speilet og plasserer hårstrå eller bryr seg om hvordan øyebrynene ser ut. Og som egentlig har helt plaine vanlige klær og ikke merke klær. Vi kan vel alle være enig i alle sammen at det som er veldig attraktivt hos folk er om de ikke er klar over at de er kjekke/pene ikke sant? Eller ikke tar seg selv så veldig høytidelig. Og det er vel det som er greia mi, at de som kler seg som at de vet at der digge, de blir bare ekle. Og de som kler seg i mer nedbetonte klær blir kjekke/søte. Rikmannspappa-gutten er ikke metrofil, for meg er han bærumsgutt (om han er fra bærum eller ikke). Men igjen, vanlige klær er et definisjonsspørsmål. Er det hettegenser og jeans eller kan det også være dette: Når jeg tenker på metroseksulle gutter så tenker jeg på ungdommene fra 17-19 år som klær seg i en sort skinnjakke sammen med den mest fillete jeansen (sammen med 300 ml med renati). 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Å fikse håret tar meg 10-20 sekunder avhengig av lengde og om det trengs litt voks for å få det opp (hjelm ser ikke bra ut for meg som ikke bryr meg engang). Det er vel så lang tid jeg bruker på å "se bra ut" på en dag. Trimmer skjegget når jeg føler for det, og hår andre steder lar jeg stort sett være. Tryner jeg på sykkel så tryner jeg, ikke fanden om jeg barberer leggene. Har til og med hår på brøstet, og det er sjelden kost nå har jeg sett. Føler meg plutselig veldig mann når jeg er den eneste rundt om som har noe der. Alt over 30 sekunder foran speilet føler jeg gjør at det bikker over mot å være metroseksuell, med mindre man legger til barbering. Å se grei nok ut for å være ute blant folk tar ikke lenger tid enn det. Med det sagt: Norske jenter flest kan godt kutte ut 90% av sminketid. Det meste er for mye. Endret 28. juli 2012 av Dellers 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Å fikse håret tar meg 10-20 sekunder avhengig av lengde og om det trengs litt voks for å få det opp (hjelm ser ikke bra ut for meg som ikke bryr meg engang). Det er vel så lang tid jeg bruker på å "se bra ut" på en dag. Trimmer skjegget når jeg føler for det, og hår andre steder lar jeg stort sett være. Tryner jeg på sykkel så tryner jeg, ikke fanden om jeg barberer leggene. Har til og med hår på brøstet, og det er sjelden kost nå har jeg sett. Føler meg plutselig veldig mann når jeg er den eneste rundt om som har noe der. Alt over 30 sekunder foran speilet føler jeg gjør at det bikker over mot å være metroseksuell, med mindre man legger til barbering. Å se grei nok ut for å være ute blant folk tar ikke lenger tid enn det. Men jeg bruker ganske lang tid på å fikse meg selv da, så jeg er jævlig dobbel moralsk. jeg er vel bare av den vanen at jenter kan bruke lang tid og guttene skal ikke bruke så lang tid. Vi har mye mer og ta oss av også da, mye mer krav til oss føler jeg. Endret 28. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Å fikse håret tar meg 10-20 sekunder avhengig av lengde og om det trengs litt voks for å få det opp (hjelm ser ikke bra ut for meg som ikke bryr meg engang). Det er vel så lang tid jeg bruker på å "se bra ut" på en dag. Trimmer skjegget når jeg føler for det, og hår andre steder lar jeg stort sett være. Tryner jeg på sykkel så tryner jeg, ikke fanden om jeg barberer leggene. Har til og med hår på brøstet, og det er sjelden kost nå har jeg sett. Føler meg plutselig veldig mann når jeg er den eneste rundt om som har noe der. Alt over 30 sekunder foran speilet føler jeg gjør at det bikker over mot å være metroseksuell, med mindre man legger til barbering. Å se grei nok ut for å være ute blant folk tar ikke lenger tid enn det. Med det sagt: Norske jenter flest kan godt kutte ut 90% av sminketid. Det meste er for mye. Som om jeg skulle skrevet det sjøl! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Vi har mye mer og ta oss av også da, mye mer krav til oss føler jeg. Er sjalu på gutter innimellom.. de kan bare rufse litt til håret så ser det bra ut, mens hvis du har lengre hår som man gjerne har når man er jente så er det så jævla mye å ta hensyn til Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Vi har mye mer og ta oss av også da, mye mer krav til oss føler jeg. Sant nok. Antar det tar litt tid å få skikkelig fresht hår ihvertfall. Det er helt ok om det tar tid, for hår kan være det som gjør at man legger merke til ei dame. Sånn type ting som trekker veldig opp om det er skikkelig bra, uten at det trekker ned i seg selv om man har gjort det fort og gæli. Sminke derimot, det er der jeg synes mange bruker altfor mye. Less is more! Endret 28. juli 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Det er noe av det rareste jeg har hørt Buffy. Det er likt for begge parter, det er nok bare noe du innbiller deg Endret 28. juli 2012 av Everket Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Alt over 30 sekunder foran speilet føler jeg gjør at det bikker over mot å være metroseksuell, med mindre man legger til barbering. Kjapp tannpuss? Om morgenen er jeg så trett at å bruke under 30 sekunder er helt umulig. RawNorway: Hvorfor unngår du å svare på innlegget mitt? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Er sjalu på gutter innimellom.. de kan bare rufse litt til håret så ser det bra ut, mens hvis du har lengre hår som man gjerne har når man er jente så er det så jævla mye å ta hensyn til I know! Jeg har langt hår jeg og og det tar evigheter å bli ferdig føler jeg. Gutter kan bare stå opp, dusje, klæsje noe Renati oppi eller annet også gå ut også er dem så forbanna søte uansett. Om jeg står opp, dusjer og bare går ut uten å fikse det så blir jeg jaga nedover gata med fakler. Heks. 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Med det sagt: Norske jenter flest kan godt kutte ut 90% av sminketid. Det meste er for mye. Jeg lurer virkelig på om oversminkede jenter vet hvor mye dritt gutter slenger om dem egentlig,satt en gang ute på byen med to kompiser som satt å sa klovn titt og ofte før de skålte og drakk. Jeg spurte hva de holdt på med,svaret var at hver gang de så kvinnfolk som hadde sparklet trynet og så ut som noen klovner så tok de en shoot. Fan hvor fulle de ble. Jeg legger nå godt merke til når sparklet ligger metertykt i tryne,og pushup BH synes de også,er ikke naturlig med bryster som peker rett opp i taket. Det enkel er faktisk ofte det beste,det gjelder vel for begge kjønn. For mye virker bare teit lissom. *Sist jeg var ute så fikk jeg brune flekker på hvitskjorta etter å ha fått en fyllaklem av ei venninne,la nå brunkrem eller spraytan tørke før man går ut i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg