Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Greit at gutter og jenter har kjønnshår over der hvor man skal leke med munnen og tunga, men jeg nekter å gå ned på en fyr om jeg må hoste hårballer flere timer etterpå. Jeg syns det blir for pedofilt uten noe hår.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Så jenter uten kjønnshår er ikke ekte? I have been living a fantasy the whole time. Det er nå du våkner opp. Boil in bag: Jeg er jo helt enig med deg. Hvorfor innser du ikke det? Jenter skal ha hår under armene også. Endret 4. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Nei æsj, ikke hår under arma på jenter. Vi skal gå med kjoler og singleter og greier, det er veldig distraherende om jeg skal snakke med venninnene mine også må jeg stirre på underarmshåra deres som blafrer i vinden wtf.. GrØsS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Så... Du vil ikke ha hår under armer på jenter, men på gutter går det greit? Hva skjedde med likestillingen? Endret 4. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Haha, litt mange illusjoner som er tilstede her, Ris! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Partneren min, og eg, skal ha god hygiene. Og det inkluderer tær, armhuler, skrittet og rævsprekken. Og om du mener det er umodent, barnsligt og pedofilt, so be it. Sannsynligheten er veldig liten for at vi ville havnet i samme køye uansett. Og hadde vi det, og du har kjønnshår, så blir det ikke oralsex fra min side. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og du reagerte på at eg dusjer etter å ha bæsjet. Du er faktisk serriøs? Dusjer etter du har bæsjet? Hva om du er på jobb/skole og må ta en bæsj? Eventuelt om du bæsjer flere ganger daglig, dusjer du etter hver gang? Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Så det at jeg har to høvler stående på badet gjør meg mindre mann enn en som kun har én? Foretrekker det pent og ryddig der nede, så ellers takk. Ikke glattbarbert, men heller ikke en jungel. Og dere barske villmenn kan alltids kose dere med hemoroidene og annet smuss dere finner nedentil, etter at dere er ferdig med å brøle og kaste stein. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og hadde vi det, og du har kjønnshår, så blir det ikke oralsex fra min side. Seriøst? Er du ikke mann? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Ja! Jeg vil jo beholde den mannlige og kvinnelige i samfunnet som vi har hatt det i alle år, ikke at mannfolka skal bli kvinnfolk og omvendt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Da er du rar, du støtter ikke likestillingen engang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og dere barske villmenn kan alltids kose dere med hemoroidene og annet smuss dere finner nedentil, etter at dere er ferdig med å brøle og kaste stein. Jo, takk for at du kaller oss huleboere og mindre utviklet enn deg. Det hjelper virkelig på de tungtliggende argumentene dine. Jeg vil jo beholde den mannlige og kvinnelige i samfunnet som vi har hatt det i alle år, ikke at mannfolka skal bli kvinnfolk og omvendt. Men likevel vil du at gutta barberer bort både skjegg og kjønnshår. Er ikke skjegg noe av det mest maskuline man har? 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 . Og hadde vi det, og du har kjønnshår, så blir det ikke oralsex fra min side. Jo det blir det. Doggystyle. Om du vil eller ikke. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og hadde vi det, og du har kjønnshår, så blir det ikke oralsex fra min side. Seriøst? Er du ikke mann? Eg er mann, men eg liker ikke hår. Er eg full, så kanskje. Men edru så er oralsex på ett hårete kjønnsorgan uaktuelt. Og du reagerte på at eg dusjer etter å ha bæsjet. Du er faktisk serriøs? Dusjer etter du har bæsjet? Hva om du er på jobb/skole og må ta en bæsj? Eventuelt om du bæsjer flere ganger daglig, dusjer du etter hver gang? Bæsjinga mi er såpass kontrollert og regelmessig at eg både vet langt i forveien at eg må bæsje, og klarer å gjøre det regelmessig før eg dusjer om morgenen. Det er ett ikke-problem for min del. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Da er du rar, du støtter ikke likestillingen engang. nei når det gjelder utseende så støtter jeg fader ikke likestilling æsj. Neste gutt jeg ser med lipgloss eller pudder eller femi skjorte får den hardeste bitchslappen ever fra meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Eg er mann, men eg liker ikke hår. Er eg full, så kanskje. Men edru så er oralsex på ett hårete kjønnsorgan uaktuelt. Virkelig? Hvem faen bryr seg om dama har hår? Hoster hårballer lykkelig i mange timer. Totally worth it. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 . Og hadde vi det, og du har kjønnshår, så blir det ikke oralsex fra min side. Jo det blir det. Doggystyle. Om du vil eller ikke. Ser ikke helt sammenhengen med oralsex og doggystyle(med mindre det er rimming du tenker på?), men doggystyle har eg ingen problem med. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jo, takk for at du kaller oss huleboere og mindre utviklet enn deg. Det hjelper virkelig på de tungtliggende argumentene dine. Nå må du ikke ta dette så altfor seriøst heller, Hugo. 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Endret 4. august 2012 av medlem-173043 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Men likevel vil du at gutta barberer bort både skjegg og kjønnshår. Er ikke skjegg noe av det mest maskuline man har? Nei de trenger ikke glatte seg helt, bare ikke al-qaida skjegg eller santa claus. Minner meg altfor mye om den suspekte gymlærern vi hadde på skolen som alltid "gikk feil" inn i jentegardroben etter gymtimen.. Ser ikke helt sammenhengen med oralsex og doggystyle(med mindre det er rimming du tenker på?), men doggystyle har eg ingen problem med. Jeg har så mye å lære deg.. Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg