Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Partneren min, og eg, skal ha god hygiene. Og det inkluderer tær, armhuler, skrittet og rævsprekken. Og om du mener det er umodent, barnsligt og pedofilt, so be it. Sannsynligheten er veldig liten for at vi ville havnet i samme køye uansett. Og hadde vi det, og du har kjønnshår, så blir det ikke oralsex fra min side.

Lenke til kommentar

Så det at jeg har to høvler stående på badet gjør meg mindre mann enn en som kun har én? Foretrekker det pent og ryddig der nede, så ellers takk. Ikke glattbarbert, men heller ikke en jungel.

Og dere barske villmenn kan alltids kose dere med hemoroidene og annet smuss dere finner nedentil, etter at dere er ferdig med å brøle og kaste stein.

Lenke til kommentar

Og dere barske villmenn kan alltids kose dere med hemoroidene og annet smuss dere finner nedentil, etter at dere er ferdig med å brøle og kaste stein.

Jo, takk for at du kaller oss huleboere og mindre utviklet enn deg. Det hjelper virkelig på de tungtliggende argumentene dine.

Jeg vil jo beholde den mannlige og kvinnelige i samfunnet som vi har hatt det i alle år, ikke at mannfolka skal bli kvinnfolk og omvendt.

Men likevel vil du at gutta barberer bort både skjegg og kjønnshår. Er ikke skjegg noe av det mest maskuline man har?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og hadde vi det, og du har kjønnshår, så blir det ikke oralsex fra min side.

Seriøst? Er du ikke mann?

Eg er mann, men eg liker ikke hår. Er eg full, så kanskje. Men edru så er oralsex på ett hårete kjønnsorgan uaktuelt.

Og du reagerte på at eg dusjer etter å ha bæsjet.
Du er faktisk serriøs? Dusjer etter du har bæsjet?

Hva om du er på jobb/skole og må ta en bæsj?

Eventuelt om du bæsjer flere ganger daglig, dusjer du etter hver gang?

Bæsjinga mi er såpass kontrollert og regelmessig at eg både vet langt i forveien at eg må bæsje, og klarer å gjøre det regelmessig før eg dusjer om morgenen. Det er ett ikke-problem for min del.

Lenke til kommentar

Men likevel vil du at gutta barberer bort både skjegg og kjønnshår. Er ikke skjegg noe av det mest maskuline man har?

Nei de trenger ikke glatte seg helt, bare ikke al-qaida skjegg eller santa claus. Minner meg altfor mye om den suspekte gymlærern vi hadde på skolen som alltid "gikk feil" inn i jentegardroben etter gymtimen..

Ser ikke helt sammenhengen med oralsex og doggystyle(med mindre det er rimming du tenker på?), men doggystyle har eg ingen problem med.

Jeg har så mye å lære deg..

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...