Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Og der gikk tråden over til og bli boil's egne chattetråd.. Du bidrar veldig mye i en tråd som du ønsker skal dø ut. Samme gjr flere andre her.. weird, spør du meg. Dere er her med en gang tråden er i gang igjen.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Og der gikk tråden over til og bli boil's egne chattetråd.. Du bidrar veldig mye i en tråd som du ønsker skal dø ut. Samme gjr flere andre her.. weird, spør du meg. Dere er her med en gang tråden er i gang igjen.. Fra tid til annen kommer du med noe morsomt, så tråden må ikke dø ut for min del Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 så la meg leke og puppe meg rundt her da. Jeg liker å bli hatet, niplene mine erigeres og blir hardere jo mere hat som kommer min vei. Bare så dere vet det metrofjoller som hater meg her. Jeg blir hard av dere. Stiv pupp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Hvordan i hælvette er det nok for dere å bare barbere seg nedentil EN til TO ganger i måneden? Er dere 14? (Gidder ikke trimme lengre, alt vokser vilt) ((Jeg kan forøvrig kle på meg dressen og barbere meg i ansiktet samt parfyme, men mer gidder jeg ikke hvis det er noe spesielt)) Sorry, jenter. Dere skal kveles i hår, og dere skal like det. Akkurat som jeg ikke bryr meg om dere har hår og/eller mensen. Hvis dere guttene her ikke tror at jeg har noen følelser, så tar dere feil. Sulten, trøtt og kåt er også følelser. Hadde du sugd meg? Jeg er skikkelig mann. Jeg kan gi deg bilder over PM. Endret 4. august 2012 av Sulfuric 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Nei ikke hvis du har utrimmet buskas der nede, de færreste jenter ville vel tygge på kjønnshår om de fikk valget! Med mindre du har mye penger eller er kjendis da, da kan du se ut som du vil for da er statusen din mer viktig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Nei ikke hvis du har utrimmet buskas der nede Akkurat på dette stiller du som et paradoks til dine egne prinsipper. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Nei jeg har ikke vært imot hverken personlig hygiene eller å trimme der nede og skjegget også for den saks skyld. Det er av praktiske årsaker da. Og det ser bedre ut. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hva kvinnfolk sier og gjør er helt forskjellige ting, tviler på at boiled hadde sent noen på dør for og ha for mye kjønnshår. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Så barbering av legger og armhuler er ut, men barbering av ansiktet og skrittet er en must? Selvmotsigelse? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 why? Bare fordi jeg vil beholde de kjønnsrollene jeg har vokst opp med og syns burde beholdes? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg syns det bare var rart at du ikke ønsket leggbarbering, mens skrittbarbering måtte gjøres. Håret på kroppen har jo en funksjon, og å fjerne håret i skrittet gjør det veldig fuktig/klamt der nede, noe som kan gi nye plager i etterkant man ellers ikke ville opplevd. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Nei ikke hvis du har utrimmet buskas der nede, de færreste jenter ville vel tygge på kjønnshår om de fikk valget! Med mindre du har mye penger eller er kjendis da, da kan du se ut som du vil for da er statusen din mer viktig. Da er du ikke en ordentlig jente. Ei jente skal tygge på kjønnshår, og like det. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Intimbarbering er ikke et nytt fenomen, men det har aldri vært så populært som nå. Og samtidig går det definitivt under betegnelsen metroseksualitet, eller den nye, selvbevisste mannen, om du vil. Så jo, det er en selvmotsigelse. Det er i det minste ikke tvil om at du er jente Og du reagerte på at eg dusjer etter å ha bæsjet. Mao er det greit at typen har gammel dritt bak, men ikke at han har kjønnshår? Fin prioritering Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Jeg hadde lugga deg så hardt i kjønnshåra at du hadde tigga om nåde Sulfuric.... Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg hadde lugga deg så hardt i kjønnshåra at du hadde tigga om nåde.... Nå bare prøver du å gjøre meg kåt.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Kjønnshår er kjekt å ha. Har ikke noe imot at jenter har det heller. Det er tross alt helt naturlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Kjønnshår er kjekt å ha. Har ikke noe imot at jenter har det heller. Det er tross alt helt naturlig. Damn right. Ei ekte jente SKAL ha kjønnshår. Endret 4. august 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Gutten må jo klare å tørke seg i ræva da... Eller skal kanskje mamma gjøre det for han om han ikke klarer det sjøl "FEEERDIIIIG" . Nei æsj, tykke krøllete, flatlus herja, kjønnshår med spermrester fra morgen runken hans, det kan han godt spare meg for altså... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Kjønnshår er kjekt å ha. Har ikke noe imot at jenter har det heller. Det er tross alt helt naturlig. Damn right. Ei ekte jente SKAL ha kjønnshår. Så jenter uten kjønnshår er ikke ekte? I have been living a fantasy the whole time. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Nei æsj, tykke krøllete, flatlus herja, kjønnshår med spermrester fra morgen runken hans, det kan han godt spare meg for altså... Uh, jeg ville aldri i livet sluppet en jente i nærheten av skrittet mitt om kjønnshåret mitt (eller annet hår generelt) hadde lus eller lignende i seg. Faen, om jeg får damebesøk, skal jeg iallefall være ren! Damn right. Ei ekte jente SKAL ha kjønnshår. Mind you, jeg har ikke noe imot glattbarberte jenter heller. Men det er opp til hva de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg