Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der gikk tråden over til og bli boil's egne chattetråd..

 

Du bidrar veldig mye i en tråd som du ønsker skal dø ut. Samme gjr flere andre her.. weird, spør du meg. Dere er her med en gang tråden er i gang igjen..

Fra tid til annen kommer du med noe morsomt, så tråden må ikke dø ut for min del ;)

Lenke til kommentar

Hvordan i hælvette er det nok for dere å bare barbere seg nedentil EN til TO ganger i måneden?

 

 

Er dere 14?

 

(Gidder ikke trimme lengre, alt vokser vilt)

 

((Jeg kan forøvrig kle på meg dressen og barbere meg i ansiktet samt parfyme, men mer gidder jeg ikke hvis det er noe spesielt))

 

Sorry, jenter. Dere skal kveles i hår, og dere skal like det.

 

 

ZiSnr.jpg

 

 

Akkurat som jeg ikke bryr meg om dere har hår og/eller mensen.

Hvis dere guttene her ikke tror at jeg har noen følelser, så tar dere feil.

 

Sulten, trøtt og kåt er også følelser.

 

 

Hadde du sugd meg? Jeg er skikkelig mann.

 

Jeg kan gi deg bilder over PM.

Endret av Sulfuric
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei ikke hvis du har utrimmet buskas der nede, de færreste jenter ville vel tygge på kjønnshår om de fikk valget! :wow:

 

Med mindre du har mye penger eller er kjendis da, da kan du se ut som du vil for da er statusen din mer viktig.

Da er du ikke en ordentlig jente.

 

 

Ei jente skal tygge på kjønnshår, og like det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Intimbarbering er ikke et nytt fenomen, men det har aldri vært så populært som nå. Og samtidig går det definitivt under betegnelsen metroseksualitet, eller den nye, selvbevisste mannen, om du vil. Så jo, det er en selvmotsigelse.

 

Det er i det minste ikke tvil om at du er jente :)

 

Og du reagerte på at eg dusjer etter å ha bæsjet. Mao er det greit at typen har gammel dritt bak, men ikke at han har kjønnshår? Fin prioritering :)

Lenke til kommentar

Nei æsj, tykke krøllete, flatlus herja, kjønnshår med spermrester fra morgen runken hans, det kan han godt spare meg for altså...

Uh, jeg ville aldri i livet sluppet en jente i nærheten av skrittet mitt om kjønnshåret mitt (eller annet hår generelt) hadde lus eller lignende i seg.

 

Faen, om jeg får damebesøk, skal jeg iallefall være ren!

 

Damn right.

 

Ei ekte jente SKAL ha kjønnshår.

Mind you, jeg har ikke noe imot glattbarberte jenter heller. Men det er opp til hva de vil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...