Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg sitter og pisser, og tørker snabelen med papir når eg er ferdig.

Dusjer etter å ha bæsjet, samt hver morgen og alltid etter trening.

Bruker parfyme når eg ønsker, og har flere å velge mellom.

Barberer meg i ansiktet en gang eller to i uka, og gjør det da med gammeldags høvel og kost.

Barberer snabelen en til to ganger i måneden med Veet.

Går til frisøren en gang i måneden, og barberer samtidig øyenbrynene.

Vet forskjellen på fuktighetskrem for ansiktet og fuktighetskrem for hendene, og har begge på badet.

...

And. So. What.

Nettopp.

Selv står jeg når jeg urinerer, men vasker hendene både før- og etter alle toalett besøk.

Dusjer annenhver dag/alltid etter trening.

Bruker ikke parfyme. Har en parfyme, men glemmer den alltid. Tror den var kjøpt på en Tax-Free i Danmark.

Barberer meg i ansiktet 1-2 ganger uken, nedentil 1-2 ganger måneden. Veet var en god idé.

Går til frisøren når jeg føler jeg må, men liker det dårlig. Hårflisene klør etterpå, frisøren er nesten alltid en falsk bimbo, og synes tjenesten generelt er overpriset til tusen. For 450,- kr burde hun stusset meg nedentil også. Har aldri engang vurdert å barbere øyenbrynene, men er nødt til å nappe nesehår fordi de er så jævlig lange.

Bryr meg ikke særlig om fuktighetskremer, så lenge de fukter. Det samme gjelder forsåvidt også shampoo. Står det shampoo på flasken - og ikke balsam - så er den safe.

Jeg skriver også på bokmål selv om eg e fra bergen. Old habits die hard.

Endret av Stereotypisk bergenser
Lenke til kommentar

For en tragisk tråd......

Syns den var litt skøy jeg ^^

Er forøvrig enig med tråstarter, men så mener jeg også at folk må få være slik de selv vil. Hadde ikke likt selv at noen hadde lagt ut bilder av meg og vennene mine og laget en tråd "standard mannfolk, nei takk"

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvordan i hælvette er det nok for dere å bare barbere seg nedentil EN til TO ganger i måneden?

Er dere 14?

(Gidder ikke trimme lengre, alt vokser vilt)

((Jeg kan forøvrig kle på meg dressen og barbere meg i ansiktet samt parfyme, men mer gidder jeg ikke hvis det er noe spesielt))

Sorry, jenter. Dere skal kveles i hår, og dere skal like det.

ZiSnr.jpg

Akkurat som jeg ikke bryr meg om dere har hår og/eller mensen.

Endret av Sulfuric
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...