nomore Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Ja vi har sikkert stolte foreldre begge to tenker eg Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Ja men hør da. Tror du han fyren der kan å lage klær eller? Han har da gjort så godt han kan! Og blinget på hendene er jo der som beskyttelse i fall han må blokkere et sverdslag eller noe på dem. Garantert. Du er litt for keen på å beskytte denne nakne muskelmannen... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Ja, du har avslørt meg. Det er eg som er Conan. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Nei, mente vel heller at du følte på litt bromance... Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Det skjønte jeg ikke du! 1 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Eg sitter og pisser, og tørker snabelen med papir når eg er ferdig. Dusjer etter å ha bæsjet, samt hver morgen og alltid etter trening. Bruker parfyme når eg ønsker, og har flere å velge mellom. Barberer meg i ansiktet en gang eller to i uka, og gjør det da med gammeldags høvel og kost. Barberer snabelen en til to ganger i måneden med Veet. Går til frisøren en gang i måneden, og barberer samtidig øyenbrynene. Vet forskjellen på fuktighetskrem for ansiktet og fuktighetskrem for hendene, og har begge på badet. ... And. So. What. Nettopp. Selv står jeg når jeg urinerer, men vasker hendene både før- og etter alle toalett besøk. Dusjer annenhver dag/alltid etter trening. Bruker ikke parfyme. Har en parfyme, men glemmer den alltid. Tror den var kjøpt på en Tax-Free i Danmark. Barberer meg i ansiktet 1-2 ganger uken, nedentil 1-2 ganger måneden. Veet var en god idé. Går til frisøren når jeg føler jeg må, men liker det dårlig. Hårflisene klør etterpå, frisøren er nesten alltid en falsk bimbo, og synes tjenesten generelt er overpriset til tusen. For 450,- kr burde hun stusset meg nedentil også. Har aldri engang vurdert å barbere øyenbrynene, men er nødt til å nappe nesehår fordi de er så jævlig lange. Bryr meg ikke særlig om fuktighetskremer, så lenge de fukter. Det samme gjelder forsåvidt også shampoo. Står det shampoo på flasken - og ikke balsam - så er den safe. Jeg skriver også på bokmål selv om eg e fra bergen. Old habits die hard. Endret 4. august 2012 av Stereotypisk bergenser Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 MANN!! Lenke til kommentar
Populært innlegg Dockside Skrevet 4. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 For en tragisk tråd...... 11 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Edit: Har lovet være høflig, selv om folk er uhøflig mot meg. Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 For en tragisk tråd...... This. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 For en tragisk tråd...... Syns den var litt skøy jeg ^^ Er forøvrig enig med tråstarter, men så mener jeg også at folk må få være slik de selv vil. Hadde ikke likt selv at noen hadde lagt ut bilder av meg og vennene mine og laget en tråd "standard mannfolk, nei takk" 5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Hvordan i hælvette er det nok for dere å bare barbere seg nedentil EN til TO ganger i måneden? Er dere 14? (Gidder ikke trimme lengre, alt vokser vilt) ((Jeg kan forøvrig kle på meg dressen og barbere meg i ansiktet samt parfyme, men mer gidder jeg ikke hvis det er noe spesielt)) Sorry, jenter. Dere skal kveles i hår, og dere skal like det. Akkurat som jeg ikke bryr meg om dere har hår og/eller mensen. Endret 4. august 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Hvordan i hælvette er det nok for dere å bare barbere seg nedentil EN til TO ganger i måneden? Nei, gidder bare ikke ha det glattbarbert hele tiden. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Liker ikke og ha det glattbarbert, tar det heller ned til 4-5mm med skjeggtrimmerenn roughly hver 2-3 måned Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Hvis dere guttene her ikke tror at jeg har noen følelser, så tar dere feil. Sulten, trøtt og kåt er også følelser. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Hehe, akkurat det er vel mer drifter? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Av nysgjerrighet, har du noen gang funnet en reell mann som er maskulin nok for dine preferanser? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og der gikk tråden over til og bli boil's egne chattetråd.. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Hehe, akkurat det er vel mer drifter? hehe Av nysgjerrighet, har du noen gang funnet en reell mann som er maskulin nok for dine preferanser? Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og der gikk tråden over til og bli boil's egne chattetråd.. Jeg trodde førsteposten var chatte/ranttråd jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg