felicity Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Hvis det er for feminint å ikke tisse på partneren, husveggene og eiendelene sine, er jeg redd det ikke finnes mange maskuline menn igjen i verden. 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Golden showers Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Tror trådstarter har misforstått litt, det er han her du er ute etter: Eller han: Og begge skal du få problemer med og få tak i . 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg kunne fått gorillaen hvis jeg ville.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Så du ser mindre bra ut enn kjerringa på Conan-bildet? 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Nei, men jeg vil ikke pule noen som går så gay kledd som han. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Gay kledd? Han har drept en bjørn og bruker skinnet til å gjøre seg anstendig! Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Nei, men jeg vil ikke pule noen som går så gay kledd som han. Av hva jeg har lest er det nok få personer du ville pult og vice versa. Er det kun ytre kvaliteter og huleboer-holdninger som er viktig, eller betyr det indre og at man har noe mellom ørene noe også? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Han kunne fint ha sydd seg et par bukser av bjørneskinnet istedet for miniskjørt. Er det kun ytre kvaliteter og huleboer-holdninger som er viktig, eller betyr det indre og at man har noe mellom ørene noe også? Nei, det betyr ingenting. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Det er jo varmt der. De andre har heller ikke noe på seg ser du vel. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Gay fest, obvious. 1 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Har jeg lov å abortere fremtidige sønnen min selv om han er fylt 19 om han blir seende sånn her ut? Tror nesten jeg ble litt forelsket i deg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og du som snakker varmt om menn som bruker antrekk passende til arbeidssituasjon uten å dille seg til. Hyklerisk! 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg skjønner deg godt, jeg også er forelsket i meg. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Og du som snakker varmt om menn som bruker antrekk passende til arbeidssituasjon uten å dille seg til. Hyklerisk! hallo, fyren har på seg Uggs, svært gullkjede og armebånd og svær gull beltespenne. Liker ikke gutter som har mye bling på seg. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Han kunne fint ha sydd seg et par bukser av bjørneskinnet istedet for miniskjørt. Ikke alle som har tid til å sitte i hulen sin å sy bukser. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 haha Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Eg sitter og pisser, og tørker snabelen med papir når eg er ferdig. Dusjer etter å ha bæsjet, samt hver morgen og alltid etter trening. Bruker parfyme når eg ønsker, og har flere å velge mellom. Barberer meg i ansiktet en gang eller to i uka, og gjør det da med gammeldags høvel og kost. Barberer snabelen en til to ganger i måneden med Veet. Går til frisøren en gang i måneden, og barberer samtidig øyenbrynene. Vet forskjellen på fuktighetskrem for ansiktet og fuktighetskrem for hendene, og har begge på badet. ... And. So. What. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Og du som snakker varmt om menn som bruker antrekk passende til arbeidssituasjon uten å dille seg til. Hyklerisk! hallo, fyren har på seg Uggs, svært gullkjede og armebånd og svær gull beltespenne. Liker ikke gutter som har mye bling på seg. Ja men hør da. Tror du han fyren der kan å lage klær eller? Han har da gjort så godt han kan! Og blinget på hendene er jo der som beskyttelse i fall han må blokkere et sverdslag eller noe på dem. Garantert. Endret 4. august 2012 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Eg sitter og pisser, og tørker snabelen med papir når eg er ferdig. Og kaster du tampongene dine i do eller søpla? Dusjer etter å ha bæsjet, samt hver morgen og alltid etter trening. Dusje hver morgen er noe alle burde gjøre, og etter trening. Men det er fisefint å dusje etter bæsjing. Bokstavelig talt. Bruker parfyme når eg ønsker, og har flere å velge mellom. Ja, det spørs vel hvilken gay klubb du skal på vel. Kan ikke lukte likt hver gang og det forstår jeg. Går til frisøren en gang i måneden, og barberer samtidig øyenbrynene. Ja du er sikkert lekker med perfekte paralelle øyebryn. ... And. So. What. Foreldra dine er sikkert stolte av deg som har en sønn som sitter og tisser. Pass på å løfte skjørtet høyt nok da når du setter deg. Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg