Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Det gjør du nok. Jeg derimot, si at man knaller på ei søt og uskyldi jente (seff 16+) i bakhodet konser man på og vise hensyn og være forsiktig osv. (vil anta hun var 16+ plus på bildet der), Mens knaller du på noe alla hu til venstre her, ja da kjører man akkurat sånn som det føles naturlig, ie. kroppene er liksom plutselig mye mer kompatible til hverandre. Endret 4. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Ja poenget med din post er? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Ja poenget med din post er? Pff rantinga min har minst like mye mening som denne tråden har igjen (dvs. alle mulige synspunkter har jo faen blitt diskuktert opp og ned i snart 500 poster nå for faen) Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 ...nei den har ikke det skjønner du. Jeg holder meg til topic og du bare valser rundt i en tråd som du bare er SÅÅÅ lei av.. Syns det er morsomt at du fortsatt er her? Det er det som er det meningsløse her. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 ...nei den har ikke det skjønner du. Jeg holder meg til topic og du bare valser rundt i en tråd som du bare er SÅÅÅ lei av.. Syns det er morsomt at du fortsatt er her? Det er det som er det meningsløse her. Jeg er her fordi jeg synes du er koselig Ellers utfordrer jeg deg til og komme med en innvending som ikke har blitt sagt før Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg syns jeg kommer med det hele tiden jeg, bare manko på metrogutter som vil respondere på det jeg spør dem om. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg kan svare deg på det siste, nei ingen metrogutt vil ha noen som helst jente som har hår noen som helst annen plass enn på hodet, snodig? tjo tja. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Ser ikke på meg selv som metroseksuell, men jeg liker gjerne jenter som barberer seg. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Metroguttene har nok tatt av seg sminka og tatt på seg ansiktstmaska og gjort seg klar til senga for lengst. De må jo ha skjønnhets søvnen sin vet du. Om de sier de ikke vil ha maskuline damer men løfter de nyplukkede/påtegnede øyebrynene til meg når jeg sier at feminine "mannfolk" er ufint og en uting, ja da vil jeg si de er egoistiske og dobbelt moralske. Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 TS, hvorfor flytter du ikke på landet? Det virker som om du har nok av mannfolk å velge mellom her. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Fordi jeg ikke vil bo der de sprer dritt utover jordene sine flere ganger i året.. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Fordi jeg ikke vil bo der de sprer dritt utover jordene sine flere ganger i året.. Og nå plutselig så high and mighty, nei nå må du bestemme deg, lukten av ny-gjødslet jorde 4-5uker iløpet av vår-sommeren ELLER å knalle på femitasser med perfekt nappede øyebryn og glatte legger. Edit: Synes selv det er det sikreste vårtegnet Endret 4. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Jeg velger heller å bo på en øde øy med kun meg og en kokain rusa Dagfinn Lyngbø på enn å velge mellom å bo på landet og gutter med vagina. Ps. Jeg driter så jævlig i det militær greiene altså... Poenget var hot vs. not. Edit: fjernet frekkhet. Er jo sensitive her inne vettu.. Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Lukter jo ikke gjødsel i alle bygdene. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg vet jo det da... Take a joke plz. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg vet jo det da... Take a joke plz. Og hva er forskjellen på en kokainrusa Dagfinn Lyngbø og bare Dagfinn Lyngbø? Neida, joda, neida, kjenner jeg begynner gå fra tipsy til overtrøtt og føler det er påtide og lalle, natta 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Jeg vet jo det da... Take a joke plz. Så du vil ha ordentlige menn, som bøyer deg over og sniffer deg i ræva? Mens vi røsker tak i håret ditt og ødelegger deg bakfra? Kom til bygda 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Det er ikke et ordentlig forhold om gutten ikke pisser rundt meg og på hjørnene i leiligheten min for å markere reviret sitt. Men metroene rister vel ikke som ordentlig mannfolk etter urinering, de må ha Lambi Extra soft og tørke snabel'n sin med vel. Endret 4. august 2012 av Boil-in-bag-ris 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. august 2012 Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Hva er det egentlig du vil diskutere nå? 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2012 Fortsatt femininiteten hos guttene... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg