Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Det gjør du nok.

Jeg derimot, si at man knaller på ei søt og uskyldi jente (seff 16+) i bakhodet konser man på og vise hensyn og være forsiktig osv.

selena+gomez2.jpg

(vil anta hun var 16+ plus på bildet der), Mens knaller du på noe alla hu til venstre her, ja da kjører man akkurat sånn som det føles naturlig, ie. kroppene er liksom plutselig mye mer kompatible til hverandre.

401841_4126102190196_543850132_n.jpg

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...nei den har ikke det skjønner du. Jeg holder meg til topic og du bare valser rundt i en tråd som du bare er SÅÅÅ lei av..

Syns det er morsomt at du fortsatt er her? Det er det som er det meningsløse her.

Jeg er her fordi jeg synes du er koselig :)

Ellers utfordrer jeg deg til og komme med en innvending som ikke har blitt sagt før

Lenke til kommentar

Metroguttene har nok tatt av seg sminka og tatt på seg ansiktstmaska og gjort seg klar til senga for lengst. De må jo ha skjønnhets søvnen sin vet du.

Om de sier de ikke vil ha maskuline damer men løfter de nyplukkede/påtegnede øyebrynene til meg når jeg sier at feminine "mannfolk" er ufint og en uting, ja da vil jeg si de er egoistiske og dobbelt moralske.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Fordi jeg ikke vil bo der de sprer dritt utover jordene sine flere ganger i året..

Og nå plutselig så high and mighty,

nei nå må du bestemme deg, lukten av ny-gjødslet jorde 4-5uker iløpet av vår-sommeren ELLER å knalle på femitasser med perfekt nappede øyebryn og glatte legger.

Edit:

Synes selv det er det sikreste vårtegnet :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Jeg velger heller å bo på en øde øy med kun meg og en kokain rusa Dagfinn Lyngbø på enn å velge mellom å bo på landet og gutter med vagina.

Ps. Jeg driter så jævlig i det militær greiene altså... Poenget var hot vs. not.

Edit: fjernet frekkhet. Er jo sensitive her inne vettu..

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...