Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sexylubb1, ja greit nok men da skal dem ihvertfall ha ekstra mye hår på bjellene for å veie opp.

Primer, jeg driver ikke å beføler gutter under klærna når jeg er på byen vettu, det gjør jeg kun når de er bevisstløse pga mye fyll. Så jeg vet ikke hva de har drevet på med på badet hjemme før de dro ut jeg vel!

Og kjenner jeg glatte legger, ja da mister jeg lysta med en gang. ÆSJ! :yucky:

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Sexylubb, ja greit nok men da skal dem ihvertfall ha ekstra mye hår på bjellene for å veie opp.

Primer, jeg driver ikke å beføler gutter under klærna når jeg er på byen vettu, det gjør jeg kun når de er bevisstløse pga mye fyll. Så jeg vet ikke hva de har drevet på med på badet hjemme før de dro ut jeg vel!

Og kjenner jeg glatte legger, ja da mister jeg lysta med en gang. ÆSJ! :yucky:

Næi men serriøst, må da kunne lukte faresignal når du ser en kar med perfekt bleika hår, perfekt brunfarge og vestkantdialekt.

Dukker det derimot en breiskuldra nordlending med 3dagersskjegg og strekkmerker som stikker ut fra tesjorta på overarmene, ja da har han nok verken barbert legger eller bjeller. ;)

Lenke til kommentar

jada Oluf, men denne tråden retter søkelyset mot de guttene som faktisk er metro. Så min hensikt er å dele med dem av hva jeg tenker som jente om dette.

Og spraytanguttene vet godt hvordan de drar barbiedukker og vil heller kvervulere enn å i det hele tatt godta att det finnes jenter som ikke vil ha dem så tråden her står stille.

Edit:

Kommer best overens med det motstatte skjønn når begge parter er nakne og synes det er helt grettj, har kompiser som ikke har sjanse i helvete på jentene jeg drar og vise versa, er jeg bare en litt spesiell nisje?, jeg gir meg en stor faen.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Jeg trodde du var for at alt skulle være "naturlig" jeg. Er det ikke naturlig at det vokser hår under armene og nedentil til jenter?

Nedentil, joda til en viss grad, under armene burde hun iallefall trimme i ny og ned, på samme måte som få menn går rundt med al-qaida skjegg liksom.

Lenke til kommentar

Jeg trodde du var for at alt skulle være "naturlig" jeg. Er det ikke naturlig at det vokser hår under armene og nedentil til jenter?

Nedentil, joda til en viss grad, under armene burde hun iallefall trimme i ny og ned, på samme måte som få menn går rundt med al-qaida skjegg liksom.

Så det finnes en gylden middelvei altså : ))

Likte posten din btw, fine abs på midpic. :thumbup:

Lenke til kommentar

Så det finnes en gylden middelvei altså : ))

Likte posten din btw, fine abs på midpic. :thumbup:

Idealdama er iallefall sterkere enn gjennomsnittsmannen om dog fortsatt en god del svakere enn meg. ;)

Eller så er nok muligens ikke Dana Linn Bailey den mest naturlige dama (kan godt hende hun har litt ekstra stor klitt for og si det sånn) men hun tar igjenn med attitude og bein i nesa.

Liker sterke, selvstendige, egenrådige berter, er nok noe av steinaldermannen som ligger igjenn der. :p

Lenke til kommentar

mmm deilige blodårer på henne... Man kan sutte på årene hennes med munnen utapå huden...

Ikke bli jelly nå, ikke har hun så lav fettprosent til vanlig og ikke har hun så mye pump tilvanlig, begge disse tingene oppnås forran photo-shootene.

Eller synes jeg hun elenef postet så for barbie ut i trynet og overkroppen var for stor i forhold til bein (quads)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...