Sitronsaft Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Hvilken aldersgruppe snakker du om da, Nottelitten? Jeg kan ikke si meg enig. Da gjelder det 18-30. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Går aldri ut bare for å sole meg, det er så fantastisk kjedelig. Er det sol og jeg skal noe, som å jogge, sykle, klippe plenen, så gjør jeg det i bar overkropp for å ikke få sinnsykt stygge solskiller. Men menn/gutter som tar solarium er forkastelig. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Hvilken aldersgruppe snakker du om da, Nottelitten? Jeg kan ikke si meg enig. Da gjelder det 18-30. De jeg ser er som regel studenter i alderen 16-20. Godt mulig jeg bor på et sted hvor det er vanlig. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Ja om man skal shave legger og slikt så må det ligge en god grunn bak ja, som bedre ytelse i sport osv. Og lange negler pga gitarspilling. Det er eneste. Og det er vel akseptabelt om man skal stille i fitness konkurranse å ha spraytan å være sjokofarga. Men annet enn det er bare fysj. Dessverre blir Jersey Shore stilen mer utbredt til og med her i norden, svette pappagutter og partysvensker som syns de er deilig. Det er ikke romfolket vi burde bekymre oss over altså, det er dette her: 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 samtidig syns jeg folk som Lars Tangen drar den så fullt ut at jeg digger det, det er jo fordi han er klar over at han drar det langt da Jeg har et hat/elsk forhold til det hele. Syns det er hilarious med gutter som vet de er klissete og som gjør det på trass omtrent, men "hater" de som tror at folk elsker dem like mye som de elsker seg selv. http://www.youtube.com/watch?v=GIh-9m0QzTk&feature=related Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 28. juli 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Hey Faggots, My name is John, and I hate every single one of you. All of you are fat, retarded, no-lifes who spend every second of their day looking at stupid ass pictures. You are everything bad in the world. Honestly, have any of you ever gotten any pussy? I mean, I guess it's fun making fun of people because of your own insecurities, but you all take to a whole new level. This is even worse than jerking off to pictures on facebook. Don't be a stranger. Just hit me with your best shot. I'm pretty much perfect. I was captain of the football team, and starter on my basketball team. What sports do you play, other than "jack off to naked drawn japanese people"? I also get straight A's, and have a banging hot girlfriend (She just blew me; Shit was SO cash). You are all faggots who should just kill yourselves. Thanks for listening. Pic Related: It's me and my bitch 16 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Han holder rundt den flaska litt for proft for å si det sånn.. Endret 28. juli 2012 av RawNorway 5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) en ting jeg syns er virkelig stygt er når gutter har t-skjorte med ekstremt stort hull til hodet slik at hode-hullet går langt ned på brystet.. (EDIT: Eks: Bilde i TS's førstepost) Endret 28. juli 2012 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 en ting jeg syns er virkelig stygt er når gutter har t-skjorte med ekstremt stort hull til hodet slik at hode-hullet går langt ned på brystet.. (EDIT: Eks: Bilde i TS's førstepost) Det kalles utringning, og er allerede nevnt... 2 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Skal jeg bli brun så gjør jeg ting som å snekre eller hagearbeid i bar overkropp, ser bedre ut enn spray-on -produktene som fagboysa bruker, (nei jeg henviser ikke til homofile med utrykket "fagboys", for homofile kan kle seg ordentlig -.- ) -frank 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Ja ekte mannfolk gjør sånt.. Vet ikke, det er bare noe som er veldig turn off med gutter som er forfengelige eller som i det hele tatt tenker på at de må bli brunere for utseendets skyld. Men skjønner om man vil bygge farge for sydentur og praktiske årsaker da. For all del, gjør det men ikke si det så høyt ihvertfall.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Litt brunfarge er jo greit, helt bleik er jo ikke akkurat sexy. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Var en fyr jeg hadde veldig sansen for en gang, han var ganske så kjekkas, også stod jeg på badet på et vors hos en kompis og sminka meg også ramler han kjekkasen inn, også spurte han om han kunne få låne mascaren min!! Også stod han foran meg og tok på seg litt! Jeg bare "HVA I HÆLVETTE??" inni meg, men jeg måtte jo liksom late som at jeg ikke syns det var noe rart da men jeg mista den sansen rimelig fort. Jeg takler bare ikke en fyr som må ha sminkefjerner før han legger seg as.. seriøst. 3 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Er forskjell på de gutta du legger ut bilde av, og mannfolk som bryr seg om utseende. Ingenting galt med å være velstelt. (og nå snakker jeg om å barbere seg, bruke voks i håret, bry seg om klærne osv) Endret 28. juli 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Ja de jeg har lagt ut er jo ekstreme da.. Men gutter som f.eks Bærumsrussen Nuff said. edit: Det der er vel køddebilde da men Bærumsgutter er jo kjent for å være sosser da. Endret 28. juli 2012 av RawNorway 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Så, om man er i god form, godt trent osv er det også det samme som metrosexuel? Håper virkelig ikke at noen syns det. Skjønner det med klesstilen osv, men om en er godt trent med muskler så går ikke det for det samme regner jeg med Folk som ikke tar vare på seg selv er 10x så turn-off enn noen som er i god fysisk form. Endret 28. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 hvis du ser på bildet ser du jo denm er messingfarget. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Nei, gutter som er godt trent og i god form uten boler er bare hot da. Men om de bruker selvbruning/solarium, stramme klær (dvs kjøper klær som bevisst sitter stramt for å vise seg frem) og som klipper seg etter moten med masse voks og at det glinser av en, ja det er ikke fint i mine øyne. Sånn typisk Paradise Hotel gutter. haha messingfarget Endret 28. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Så, om man er i god form, godt trent osv er det også det samme som metrosexuel? Håper virkelig ikke at noen syns det. Skjønner det med klesstilen osv, men om en er godt trent med muskler så går ikke det for det samme regner jeg med Folk som ikke tar vare på seg selv er 10x så turn-off enn noen som er i god fysisk form. Er man i god form , trent og har en bra klesstil så er man vel ikke metroseksuell,men hvis man deriomt smører trynet inn med maskara så er men vel godt over den grensen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Så, om man er i god form, godt trent osv er det også det samme som metrosexuel? Håper virkelig ikke at noen syns det. Skjønner det med klesstilen osv, men om en er godt trent med muskler så går ikke det for det samme regner jeg med Folk som ikke tar vare på seg selv er 10x så turn-off enn noen som er i god fysisk form. Det går fint det der, men please ikke ha på deg en singlet eller en T-skjorte da - for da blir det liksom muskler +10, men brains - 10. Selv om man har "ståpikk så trenger man ikke å gå og vifte med den"....... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg