Green_Monster Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Jeg mente det ironisk Kvinnfolk er innvikla. De sier en ting, gjør en annen ting og ender opp med det tredje Men jeg skal være enig i at de metroseksuelle bildene som Pose med Ris har posta ser jo helt forjævlig ut, hvem går rundt sånn liksom. Du vet at de som har lavest utdannelse for flest barn (de dumme) De som har høyre utdannelse får kanskje 1 eller 2 barn (de smarte) Hvis du fryser deg selv ned i 1000 år vil du våkne opp blant en gjeng idioter. Endret 2. august 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Utah Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 LItt offtopic, men jentene i klassen er sånne som smiker seg hele jævla tida. De ser ut som barbiedolls hele gjengen, det er jo en ting. Men hele jævla klasserommet stinker på grunn av dem. De dusjer aldri etter gym! De dynker bare seg selv i parfyme, noe som gjør det dobbelt så jævlig. Tips, anyone? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) snip Høres ut som om du har sett http://www.imdb.com/title/tt0387808/ Ellers så stemmer ikke den hypotesen helt. Endret 2. august 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Dere vrir jo på det jeg sier, har jo ikke nevnt utdanning engang. Men greit, stå og jål dere. Jeg sier hva jeg vil ha,jeg sier ikke at jeg vil ha en kosete sensitiv fjolledokke av en mann. Om et mannsdominert forum som dette tar seg nær av at jeg vil at de skal være som de er, ja da sier jeg bare lykke til. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg synes du henger deg for mye opp i hvordan "menn" skal være, bra at du vet hva du vil ha, og uansett så vil det alltid finnes menn som mer eller mindre oppfølger kravene dine. Samtidig som det vil også alltid finnes metroseksuelle jålebukker som bruker flere timer hver dag på utseendet. (Noen av usikkerhet og andre som bare liker det.) Sånn jeg ser det er like snålt med en påtvingt maskulin attitude/klestil som påtving metroseksuell attitude/klestil. Du sa tidligere i tråden at femigutter for deg var det samme som Ottar-damer for menn. men for å være ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om ottar-damer/traktorlesber osv. for min del kan de gå rundt å rape, klø seg på magen og være så mandige som de bare orker, om jeg blir tvunget til og ha en mening om dem så blir det at de er tullete/uatraktive osv. Men fordi jeg ikke ofrer dem en tanke går dagene mine ganske greit, og ser jeg ei på byen gjør jeg ikke mer uttav det en og rynke litt på nesen. Men er tilslutt egentlig enig i at det er generelt et for stort fokus på utseendet, gutter som tror de må grille seg i solarium samt ta brasilsk voksing for og i det hele tatt ha noe sjanse på jenter, og klær/hår/solarium er en ting men kropps-fokuset blant mange unge menn/gutter som trener er latterlig. Ypperlig skrevet om av en koselig kar ved navn Jim Wendler her http://www.jimwendler.com/2011/09/time-to-man-up/ Så min konklusjon er metroseksualitet av riktige årsaker (dvs. bare sånn personen er) = meh, ok og metroseksualitet av feil årsaker (usikkerhet/når det er påtvingt) = patetisk. 6 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Ja, gutter vil ikke at jenter skal være maskuline, men de syns det er heeelt greit at gutter blir mer feminine. Det syns jeg er så dobbelt moralsk. Ja det kan virke som at jeg henger meg for mye opp i det fordi jeg har jo startet en tråd om det. da blir det mye snakk om det gitt.. Men jeg vil ihvertfall ha en mann og de jålebukkene her inne får finne seg i å bli ledd av bak ryggen deres når vi venninner snakker om dem... Men som sagt, jeg regnet ikke med mye støtte på det her da. Hadde jeg gjort det på kvinneguiden hadde det vært en helt annen tone. Da hadde det vært jeg som hadde fått støtten og gutten som sier "jammen, jeg vil jo pynte meg på håret og matche i klærna og ha fin hud!" som hadde blitt sett rart på. Endret 2. august 2012 av Boil-in-bag-ris 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) @Primera; har ikke sett den enda, men vi prata om den akuratt da jeg skrev siste posten. Der kan man se hvor sterk media er. En idiot på Jersey Shore blir metro seksuell og pluttselig er halvparten av Norges 14tisser i douchbag t-shirts og i solariumet og bruner seg Salgstriks og produkt plassering fungerer. Men for å fore fordommene litt ris i bæggen. Kan menn jobbe med hva som helst, eller er det forbudte yrker som kommer med en hårete rygg? Endret 2. august 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Jeg har jo øyne å se med selv da, de i førsteposten er fra norge f.eks.ikke vær så jævla skadeskutte nå.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det er jo forskjell på å være ultrametro og det å ta vare på seg selv som å nappe monobryn, rense huden og sole seg. Jeg skjønner hva du mener med metroseksuelle gutter, men det virker som du synes det er feil å stelle seg også, så lenge kroppsvask ikke betyr et bad i en iskald elv, med tømmerhoggerklærene på elvebredden. Og du ofrer alt for mye krefter på dette. Du må rett og slett slutte å bry deg så mye, og heller gå etter de guttene du liker, mens metroguttene aldri får deg. De går helt sikkert etter en annen type jenter enn deg også, så hva er da problemet? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Problem? Dette er et diskusjonsforum hvor man kan dele sine meninger. Selvsagt kan hun si akkurat hva hun vil så lenge det ikke bryter med forumets regler og Norges lover. Jeg vil ihvertfall IKKE bo i et samfunn hvor alle bare jatter med uten egne meninger. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg synes det er greit at hun deler meningene, men hun bruker jo unødvendig mye krefter på det. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Ja, gutter vil ikke at jenter skal være maskuline, men de syns det er heeelt greit at gutter blir mer feminine. Det syns jeg er så dobbelt moralsk. Jeg har aldri sett noen gutter i Norge som i de bildene du postet(mye brunkrem, hvitt hår, rosa klesplagg). De finnes bare på internett. Noen kan være i grenseland, men disse er sjeldne. De aller fleste guttene kler seg "normalt"(mao middelmådig), selv om noen bruker litt mer tid på å velge ut plagg og fikse håret slik at det ser bra ut. Man blir ikke nødvendigvis metroseksuell av den grunn :D :D Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det er helt utrolig at denne tråden har nådd 18 sider på 6 dager... 3 sider daglig om metroseksuelle gutter og maskulinitet. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Ja, gutter vil ikke at jenter skal være maskuline, men de syns det er heeelt greit at gutter blir mer feminine. Det syns jeg er så dobbelt moralsk. Jeg har aldri sett noen gutter i Norge som i de bildene du postet(mye brunkrem, hvitt hår, rosa klesplagg). De finnes bare på internett. Noen kan være i grenseland, men disse er sjeldne. De aller fleste guttene kler seg "normalt"(mao middelmådig), selv om noen bruker litt mer tid på å velge ut plagg og fikse håret slik at det ser bra ut. Man blir ikke nødvendigvis metroseksuell av den grunn :D :D Da, enten så bor du på "rett" sted eller så har du ikke vært ute nok. Kan ikke si at jeg ser sånne metroseksuelle gutter HELE tiden, men jeg ser dem. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hmm,hadde vært artig å kjørt den stilen som disse metrogutta har i en uke,bare for å se hvordan folk reagerer. Men da må jeg jo først øve på duckfacen min.... Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Men dere, når jeg lager en tråd om det, så vil det jo automatisk blir mye snakk om det. Tror dere jeg går ut av døra og ser etter tømmermenn dere eller? Nei, men jeg sier det jeg mener her i tråden og om det virker som at jeg bruker mye krefter på det så er det bare feil.. Jeg har meg selv å tenke på, for her skal det nappes og shaves og slankes og pyntes og sminkes og renses og alt mulig rart. Noe jeg hadde helst ønsket å slippe å se hos en gutt.. ps. Takk covah Det er ikke helt utrolig at den har nådd så langt, for jeg er amazing. Det er grunnen. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Slapp av her skal du få slippe alt. Gennomsnittsmannen på forumet her ser sånn her ut: Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 haha! Just the way I like it joooo!! Nå ble jeg våt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Skjønte at det var sånn du var ute etter ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg