Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så når du går i shorts så har du glattbarberte lår og legger mens kompisene dine har hårete legger og du har pudder på skjortekraven.. Ikke veldig maskulint.

.Hvorfor bry seg så mye om hår? Det er vel du som bryr deg om hår i og med at du fjerner alt?! Du sier man skal sette fokus på personlighet, ja så hvorfor er du så veldig opptatt av ditt ytre da??

Hva med de som er skallet da?

Alle som er skallet er selvfølgelig homsemikkel hele gjengen. Den dagen jeg blir hersker i Norge, skal alle som har mistet håret på hodet, tvinges til å bære tupé.

Lenke til kommentar

I følge heterofile jenter. Om en jente syns det er ekkelt at gutten har hår under arma men ikke syns det er ekkelt at gutten barberer seg under arma, ja da har hun en hjernefeil.

Hår under arma er en gjenganger hos ekte mannfolk, ikke gutter som er pysete og tenker "giiid jeg har hår under armene mine!! æsj assa..!! det er bare sååå ekkelt assa"

Turn off.

Lenke til kommentar

Så når du går i shorts så har du glattbarberte lår og legger mens kompisene dine har hårete legger og du har pudder på skjortekraven.. Ikke veldig maskulint.

.Hvorfor bry seg så mye om hår? Det er vel du som bryr deg om hår i og med at du fjerner alt?! Du sier man skal sette fokus på personlighet, ja så hvorfor er du så veldig opptatt av ditt ytre da??

Jeg er fokusert på personlighet jeg. Vet bare at jeg føler meg mest komfortabel uten hår. Det er ikke sånn at naboene mine vil høre et ramaskrik hvis det dukker opp hår på en "uønsket" plass, en gang i måneden går jeg på en voksesalong og fikser kroppshåret mitt sammen med håret jeg har på hodet. Er jeg da hysterisk når det gjelder hår? Bruker 3 timer i måneden på det liksom, og får det akkurat slik JEG vil ha det.

Lenke til kommentar

Om du er hysterisk når det gjelder hår? Ja, jeg klassifisere deg som over gjennomsnittlig opptatt av hår som en mann.

Skjønner ikke helt hva du tenkte første gangen du gjorde det? Føler du deg ikke i mindretall/teit når du ser alle andre mannfolk ikke går og vokser seg på salongen? Seriøst?

Og med pudder??

Du vet vel selv at du er femi siden du gjør disse tingene?

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Det er jo du som hater hårfjerning, så jeg spør deg om hva du synes om skallede menn.

Hva med barbert/trimmet underliv og skrotum?

Hårfjerning ja, ikke naturlig hårtap da.. Og dessuten så syns jeg gutter som skinner seg til noen millimeter med hår som de gjør i militæret er HOT.

Ja det er fint med velfrisert utstyr. Og glattbarbert kan være digg praktisk for den som skal nedi der, men jeg personlig syns en naken mannetiss ser skummel ut.

Ikke digg å harke opp kjønnshår, men heller det enn å føle at man begår pedofili.

Lenke til kommentar

Om du er hysterisk når det gjelder hår? Ja, jeg klassifisere deg som over gjennomsnittlig opptatt av hår som en mann.

Skjønner ikke helt hva du tenkte første gangen du gjorde det? Føler du deg ikke i mindretall/teit når du ser alle andre mannfolk ikke går og vokser seg på salongen? Seriøst?

Og med pudder??

Du vet vel selv at du er femi siden du gjør disse tingene?

Er en helt vanlig gutt jeg... Hårfjerning var femi, har enda ikke møtt noen som syns det er ekkelt og femi slik du beskriver det. Jeg bruker 3 timer i måneden på hårene mine, du bruker en kveld på å opprette en tråd om emnet. Hvem er det egentlig som er hysterisk?

Pudder er ikke for mye, og ikke for lite. Du kan ikke se at jeg har det på, og jeg får stadig komplimenter for å ha veldig fin hud. Jeg liker meg selv når jeg ser meg i speilet, og det er viktig for selvtillitten og signalene du sender ut til alle. Jeg har funnet ut akkurat hva som skal til for at jeg skal stråle selvtillitt og maskulinitet. Du er ikke mindre mann bare fordi du fjerner litt hår, da tror jeg du har misforstått litt :p

Lenke til kommentar

Jeg er fokusert på personlighet jeg. Vet bare at jeg føler meg mest komfortabel uten hår. Det er ikke sånn at naboene mine vil høre et ramaskrik hvis det dukker opp hår på en "uønsket" plass, en gang i måneden går jeg på en voksesalong og fikser kroppshåret mitt sammen med håret jeg har på hodet. Er jeg da hysterisk når det gjelder hår? Bruker 3 timer i måneden på det liksom, og får det akkurat slik JEG vil ha det.

Ja, du er femi.. enkelt å greit.

Mannfolk går ikke på voksesalong.

Feminismen er noe fæle greier :(

Endret av FiveInline
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så det er ikke mer enn litt voksing som skal til før du føler at maskuliniteten din forsvinner? Du virker på meg som en veldig usikker gutt/mann. Gjør det du innerst inne føler for uansett hva folk sier, etter mer du gjør dette etter mer lykkelig blir du. Sier forresten ikke at du har et ønske om å vokse deg, men det er sikkert noe annet du i skjul har lyst til, men ikke tør.

Lenke til kommentar

Så det er ikke mer enn litt voksing som skal til før du føler at maskuliniteten din forsvinner? Du virker på meg som en veldig usikker gutt/mann. Gjør det du innerst inne føler for uansett hva folk sier, etter mer du gjør dette etter mer lykkelig blir du. Sier forresten ikke at du har et ønske om å vokse deg, men det er sikkert noe annet du i skjul har lyst til, men ikke tør.

Jeg vet ikke hvem som er usikker jeg, den som velger å ha hår på kroppen som MANN, eller den som tripper bort til voksesalongen? er jeg usikker bare fordi jeg mener att mannfolk skal ha hår på kroppen?

Men du skal få mene det du vil, jeg står på mitt, mannfolk går bare ikke på voksesalong.

tipper du kjenner deg igjen på bildet? ;)

post-49079-0-08312800-1343858932_thumb.jpg

Endret av FiveInline
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...