Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Det er faktisk gay å shave seg under arma. At du som mann kan stå der foran speilet å se deg selv inn i øynene og vite at du ikke har hår under armene mens vi damene rundt deg tror det, det er avskyelig..

Da er man en homsemikkel. Vil du svindle folk? Føler du deg som en bra person?

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilig med slitne motorolje-fingre, flekkete grønn tank top, grå olabukser som egentlig skulle vært blå, fint rufsete hår som minner om en mullet og ikke minst et par nedgjørma sko. fortvil ikke så lenge du har monobryn, reinskog under armer og underliv samt nesehår som tunga rekker til om du vil kose. Da er du mann!

redneck_pics_tattoo4.jpg

Lenke til kommentar

Ja, du og alle andre her. De hater meg men de bare vet ikke at dette hatet egentlig er intens elskov for meg.

Så snart inviterer jeg til bukkake fest og kaffe her. Alle med penis som kan erigeres er velkommen.

Tror det er omvendt jeg, hvorfor skal du ha så sterke meninger om gutter som liker å stelle seg? Napper selv øyenbryn, vokser alt av hår (legger,lår,brazillian,bryst,under armer) og bruker pudder i ansiktet (får perfekt hud uten at jeg ser sminket ut). Jeg erfarer at jentene digger dette, og har ingen problem med å finne meg et ligg en lørdagskveld eller få meg kjæreste. Det er kroppshår... HÅR! Hvorfor bry seg så mye om hår, og ikke sette fokus på personlighet i stedenfor? Skjønner ingenting jeg plutselig???

Lenke til kommentar

Så når du går i shorts så har du glattbarberte lår og legger mens kompisene dine har hårete legger og du har pudder på skjortekraven.. Ikke veldig maskulint.

.Hvorfor bry seg så mye om hår? Det er vel du som bryr deg om hår i og med at du fjerner alt?! Du sier man skal sette fokus på personlighet, ja så hvorfor er du så veldig opptatt av ditt ytre da??

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så når du går i shorts så har du glattbarberte lår og legger mens kompisene dine har hårete legger og du har pudder på skjortekraven.. Ikke veldig maskulint.

.Hvorfor bry seg så mye om hår? Det er vel du som bryr deg om hår i og med at du fjerner alt?! Du sier man skal sette fokus på personlighet, ja så hvorfor er du så veldig opptatt av ditt ytre da??

Hva med de som er skallet da?

Lenke til kommentar

Det er faktisk gay å shave seg under arma. At du som mann kan stå der foran speilet å se deg selv inn i øynene og vite at du ikke har hår under armene mens vi damene rundt deg tror det, det er avskyelig..

Da er man en homsemikkel. Vil du svindle folk? Føler du deg som en bra person?

Ifølge hvem? Jeg elsker folk som skal ta på seg rollen som hersker. For min del kan folk anlegge afro under armene sine. Svindle folk faktisk. Ja, neste gang jeg hører ei jente klage på at jeg ikke har hår under armene, så skygger jeg banen rimelig raskt.

Jeg tror hår under armene er en rimelig høy gjenganger hos veggiser, rød ungdom og andre på den stien. Da gjelder det begge kjønn. Nasty vil noen hevde, mens vi har noen som vil si nam nam og ta et skikkelig magadrag og sniffe odøren som om det var billigsalg på parfyme ifra Nille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...