Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la merke til at du ikke ville at gutter/menn skulle barbere seg under armene. Der er jeg sterkt uenig. Jeg vet ikke med deg, men jeg finner hår under armene direkte usexy, ikke er det noe digg heller. Både ser og lukter helt forferdelig. Er vel en liten metroseksuell ånd i meg med andre ord. Det er vel det eneste jeg gjør, som kan regnes som blasfemi.

Må korrigere meg selv. Jeg bruker også lang tid på badet, så nå begynner jeg virkelig å melde meg inn i klubben. Snart æresmedlem nå. Egen viplosje og greier.

Ja, nå begynner du å ta kaka. Snart kroning på mest metro gutten her inne. Hva med tissen? Liker du at det lugger godt der nede eller skinner du pølsa og som du gjør med armhulene?

Det var en metafor :tease:

Nice one :D

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Det jeg er ute etter er å si ifra at jeg er drittlei pyntegutter. Hvor er alle ekte mannfolka blitt av, de er utrydningstruet art.

Og NEI, han der er ikke min type. Jeg mener, hvordan kan han gi meg ordentlig oralsex om jeg loller når skjegget hans kiler da? Så han er ikke min type. Men han var kjekkas da, særlig de deilige myke posene under øya hans.

Lenke til kommentar

Det er VELDIG få her i denne tråden som vet hva de snakker om. Homser er homser og bør ikke engang dras inn i diskusjonen om bekledning/sminke. Heterofile gutter som sminker seg, såkalte metroseksuelle har en feil en plass.

Man bør da vite hvilken leir man hører til...

Jeg er selv heterofil blottet for homofile tendenser men jeg respekterer homser og lesber. Folk som ikke helt vet hvem de selv er og som prøver å være noe de ikke er har tapt i livet. Blander metroseksuell bekledning, pua og dårlig selvtillit og ender opp som en evig ungkar uten venner etter fylte tredve...

Video relatert.. http://m.youtube.com/?reload=3&rdm=m7s1or574#/home

Lenke til kommentar

Det er altfor mange nordmenn som bruker for mye voks i håret etter min mening. Nesten på lik linje med de guidoene som det postes hyppig av i denne tråden. Når folk kan se fra 500 meters avstand at du har voks i håret så har du brukt for mye.

Lenke til kommentar

Det er ikke romfolket vi burde bekymre oss over altså, det er dette her:

new-jersey-dudes-looking-like-absolutely-morons1.jpg

Disse stanerne drar den helt ut. Trolig fordi de leker med tanken om at de hadde blitt lynsjet om de hadde gjort det samme på bygda i Pakistan.

Jeg la merke til at du ikke ville at gutter/menn skulle barbere seg under armene. Der er jeg sterkt uenig. Jeg vet ikke med deg, men jeg finner hår under armene direkte usexy, ikke er det noe digg heller. Både ser og lukter helt forferdelig. Er vel en liten metroseksuell ånd i meg med andre ord. Det er vel det eneste jeg gjør, som kan regnes som blasfemi.

Må korrigere meg selv. Jeg bruker også lang tid på badet, så nå begynner jeg virkelig å melde meg inn i klubben. Snart æresmedlem nå. Egen viplosje og greier.

Må være digg når svetta renner ned, og man svetter dobbelt så mye fordi man ikke har hår under arma...

Hvis jeg ikke tar feil lukter det også mer om man ikke har hår der.

Jeg er nok ikke noe fan av hår under armene selv, men jeg har ikke fjernet det, rett og slett fordi jeg syns det blir litt for homofilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke romfolket vi burde bekymre oss over altså, det er dette her:

new-jersey-dudes-looking-like-absolutely-morons1.jpg

Disse stanerne drar den helt ut. Trolig fordi de leker med tanken om at de hadde blitt lynsjet om de hadde gjort det samme på bygda i Pakistan.

Må være digg når svetta renner ned, og man svetter dobbelt så mye fordi man ikke har hår under arma...

Jeg vet ikke med deg, men jeg har ikke merket noe mer svetting når jeg fjernet hårene. All fornuft skulle tilsi det, men det har jeg enda ikke opplevd. Disse velkjente "ringsa" man pleier å få under armene har ikke kommet etter at jeg gjorde det, noe som pleide å komme før da det var litt hår der.

Ja, nå begynner du å ta kaka. Snart kroning på mest metro gutten her inne. Hva med tissen? Liker du at det lugger godt der nede eller skinner du pølsa og som du gjør med armhulene?

Det var en metafor :tease:

Nice one :D

Jeg driver ikke med halvveis omskjæring av meg selv nei. Jeg derimot shaver hårene på ballene og rundt skaftet. 70-tallet har ikke ringt for å spørre om den kan komme på besøk enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...