Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde sånt skjegg (for noen år tilbake), men folk kalte meg for pakkis så jeg fjernet det. Mulig jeg ligna på han ene rapper duoen fra Oslo - Karpe Diem

KARPE_DIEM_000121767_44837d.jpg

Kom mange av utenlands oprinnelse(bedre politisk valg av ord) og snakket meg meg, ble helt forbauset over at jeg ikke snakket dems språk :p

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært en person som prøver så altfor hardt å se presentabel ut bortsett fra å barbere meg, vaske meg og bruke deodrant og det er jeg utrolig glad for. Har aldri helt klart å forstått hva noen syntes er så attraktivt ved å se ut som en oompa loompa, men det virker som det blir mer og mer av dette...men jeg blir heller monk enn å prøve å se ut som detta rælet som er i første post...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke romfolket vi burde bekymre oss over altså, det er dette her:

new-jersey-dudes-looking-like-absolutely-morons1.jpg

Disse stanerne drar den helt ut. Trolig fordi de leker med tanken om at de hadde blitt lynsjet om de hadde gjort det samme på bygda i Pakistan.

Jeg la merke til at du ikke ville at gutter/menn skulle barbere seg under armene. Der er jeg sterkt uenig. Jeg vet ikke med deg, men jeg finner hår under armene direkte usexy, ikke er det noe digg heller. Både ser og lukter helt forferdelig. Er vel en liten metroseksuell ånd i meg med andre ord. Det er vel det eneste jeg gjør, som kan regnes som blasfemi.

Må korrigere meg selv. Jeg bruker også lang tid på badet, så nå begynner jeg virkelig å melde meg inn i klubben. Snart æresmedlem nå. Egen viplosje og greier.

Lenke til kommentar

Det er ikke romfolket vi burde bekymre oss over altså, det er dette her:

new-jersey-dudes-looking-like-absolutely-morons1.jpg

Disse stanerne drar den helt ut. Trolig fordi de leker med tanken om at de hadde blitt lynsjet om de hadde gjort det samme på bygda i Pakistan.

Jeg la merke til at du ikke ville at gutter/menn skulle barbere seg under armene. Der er jeg sterkt uenig. Jeg vet ikke med deg, men jeg finner hår under armene direkte usexy, ikke er det noe digg heller. Både ser og lukter helt forferdelig. Er vel en liten metroseksuell ånd i meg med andre ord. Det er vel det eneste jeg gjør, som kan regnes som blasfemi.

Må korrigere meg selv. Jeg bruker også lang tid på badet, så nå begynner jeg virkelig å melde meg inn i klubben. Snart æresmedlem nå. Egen viplosje og greier.

Må være digg når svetta renner ned, og man svetter dobbelt så mye fordi man ikke har hår under arma...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...