Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Så menn skal ikke få lov til å se bra ut? Bare kvinner? Er forresten han her metro eller macho Sånne ekte vikinger må jo ha brydd seg mye om utsende sitt. Jo men poenget mitt er at om mannfolk skal stelle seg på lik linje med kvinnfolka, så blir dem seende ut som kvinnfolk til slutt! Og DET er ikke heldig.. Less is more når det gjelder mannfolk. Han der var matcho og det er vel ikke utseende som gjaldt den gang, mer beskyttelse vel. Hadde det vore uattraktivt om han med overlegg kledde seg slik han gjorde og eigentleg var svært bevisst på korleis han såg ut? Ja. At en mann kler seg med overlegg slik gjør det umaskulint. Endret 31. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Så menn skal ikke få lov til å se bra ut? Bare kvinner? Er forresten han her metro eller macho Sånne ekte vikinger må jo ha brydd seg mye om utsende sitt. Jo men poenget mitt er at om mannfolk skal stelle seg på lik linje med kvinnfolka, så blir dem seende ut som kvinnfolk til slutt! Og DET er ikke heldig.. Less is more når det gjelder mannfolk. Han der var matcho og det er vel ikke utseende som gjaldt den gang, mer beskyttelse vel. Ok, da er jeg enig med deg Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Enig med RawNorway La menn være menn Moteskaperne og media prøver å kjøre det kvinnfolk kjøpspresset på oss gutta, greit at de vil ha penger, men vi behøver jo ikke se ut som kvinnfolk og 14tisser. 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Klitorisen min pleier å logre frem og tilbake som halen til en hund hver gang jeg ser en mann som er maskulin. Og når jeg ser dagens sossegutter og pappaklumper, ja da logrer den ikke. Og slik vet jeg om jeg ser på en MANN eller mus eller mann med mus. Endret 31. juli 2012 av RawNorway 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Klitorisen min pleier å logre frem og tilbake som halen til en hund hver gang jeg ser en mann som er maskulin. Og når jeg ser dagens sossegutter og pappaklumper, ja da logrer den ikke. Og slik vet jeg om jeg ser på en MANN eller mann med mus. Det gjør min også, selv om jeg ikke er kvinne Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Hahaha Det var ikke særlig "lady-like" Raw, men jøsses.. det setter bilder i hodet på de som har testosteron i blodet Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Alder/landsdel raw? synes det er noe kjent med deg Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Og jeg trodde at jeg var pervers Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja du er vel tiende personen som spør bare idag vel Alle syns det er noe kjent med meg, skjønner ikke helt greia haha Hvor er det du bor hen a Primera? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Ja du er vel tiende personen som spør bare idag vel Alle syns det er noe kjent med meg, skjønner ikke helt greia haha Hvor er det du bor hen a Primera? Det er fordi at alle vil ned i buksene dine kjære deg Endret 31. juli 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 ja det blir ihvertfall femti kr på hver. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja du er vel tiende personen som spør bare idag vel Alle syns det er noe kjent med meg, skjønner ikke helt greia haha Hvor er det du bor hen a Primera? Har bodd i stjørdal/trondheim/lofoten/bodø/rognan iløpet av siste 3 år. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Javel ja, nei bor ikke noen av stedene dessverre! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Figured egentlig, du har bare veldig like holdninger og framstår omtrent like ladylike som ca. alle jeg har hatt relasjoner med, var bare nødt og spørre. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Hva synes du om skjegg? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Ja og det verste er at dere får unger med sånne jenter som oss Norge is going DOWN!! Og alt er deres feil hehe Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Hva synes du om skjegg? Liker ikke mye skjegg, det svir noe jævlig når man kliner og man ser jo ikke ut etterpå jo. Litt skjegg er jo greit da men. Men jeg hater douchebag skjegg sånn som han ene klinegutten her har. gutter: IKKE style skjegget. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Hehe tenker ikke på sånn skjedd, men skikkelig manne og barskt skjegg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Har bodd i stjørdal/trondheim/lofoten/bodø/rognan iløpet av siste 3 år. Hva gjorde du i Bodø? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Nei jeg liker ikke langt skjegg nei. Selv om det er naturlig så blir det for julenisse for min smak men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg