Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S

Anbefalte innlegg

Jeg liker deg. :)

:dribble:

Med mindre du sa det til meg (når jeg tenker meg om, så var det sikkert det) så må jeg dessverre meddele at hun liker meg :(

Bare ro ned, jeg har plass til to...og da mener jeg ikke i livet. Men i kjønnsorganet. Bare i tilfelle dere ble forvirret.

Jo i livet, og det er underlivet. Så jeg er mannen i ditt liv.

chuck-bass-style.jpg

Meiner du denne mannen er uattraktiv, RawNorway? Er dette å smøre på for tjukt?

Er det så veldig metroseksuelt da? Jeg mener at han bare vet det å kle seg bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ambisjon, han der har obviously stått i speilet og øvd på masse 'deilige meg' grimaser. Og han har brukt tid på finne klærna han har på seg.

Wow han er helt vill, han har stripete skjorte og et slips som ikke matcher. Han gjør opprør mot samfunnet. For en rebell. Han syns han selv er deilig og det er :sick:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var en fyr jeg hadde veldig sansen for en gang, han var ganske så kjekkas, også stod jeg på badet på et vors hos en kompis og sminka meg også ramler han kjekkasen inn, også spurte han om han kunne få låne mascaren min!!

Også stod han foran meg og tok på seg litt! Jeg bare "HVA I HÆLVETTE??" inni meg, men jeg måtte jo liksom late som at jeg ikke syns det var noe rart da men jeg mista den sansen rimelig fort.

Jeg takler bare ikke en fyr som må ha sminkefjerner før han legger seg as.. seriøst.

Er det slik at du syntest denne mannen så fantastisk ut, heilt til du fant ut at han ikkje ser slik ut utan å gjere noko med det?

Lenke til kommentar

Ja ambisjon, han der har obviously stått i speilet og øvd på masse 'deilige meg' grimaser. Og han har brukt tid på finne klærna han har på seg.

Wow han er helt vill, han har stripete skjorte og et slips som ikke matcher. Han gjør opprør mot samfunnet. For en rebell. Han syns han selv er deilig og det er :sick:

Mannen eg linka til er eit mainstream sexikon blant jenter i siste halvpart av tenåra og starten på tjueåra. Eg finn det litt snodig at du meiner han er ekkel.

Lenke til kommentar

Er det slik at du syntest denne mannen så fantastisk ut, heilt til du fant ut at han ikkje ser slik ut utan å gjere noko med det?

Jeg syns han var kjekk, men jeg kan bare ikke kline med en fyr som er iført noe fra Maybelline. Så ja, han mista sjarmen og kjekkheten når han sminka seg gitt.

"Maybe it's Maybelline" nei,maybe it's Gaybelline.

Lenke til kommentar

Jeg syns han var kjekk, men jeg kan bare ikke kline med en fyr som er iført noe fra Maybelline. Så ja, han mista sjarmen og kjekkheten når han sminka seg gitt.

Hvor er sminken?

Lenke til kommentar

Korleis såg han ut? Klarar du å gi ein liten peikepinn? Eg lurar på korleis han klarte å virke maskulin og lite opptatt av utsjåande, slik som eg har fått inntrykk av at du føretrekkjer menn, samtidig som han faktisk brukte heilt ekte sminke, noko som svært få "velkledde" gutar faktisk bruker.

Endret av ambisjon
Lenke til kommentar

Bare det ikke kommer en ny en ut derifra så er jeg fornøyd.

Men: Bruker du tid på å se bra ut?

Ja jeg bruker lang tid ja.

Er han her metroseksuell?, han er jo tydeligvis noe opptatt av utsendte, (tattiser, velfrisert hode osv)

Nei, halvnaken ser han ikke metro ut, da ser han bare digg ut, jeg elsker tatoveringer på muskler da, men spørs hva han slenger på overkroppen. Om det er rosa femihals trang t -skjorte så er han ikke den mannen jeg hadde håpet på.

Mannen eg linka til er eit mainstream sexikon blant jenter i siste halvpart av tenåra og starten på tjueåra. Eg finn det litt snodig at du meiner han er ekkel.

Ja jeg vet jo hvem han er, og for å si det sånn. Uansett hvor mange så ser på han som et sex ikon så synes jeg ikke han er maskulin nok etter min smak.

Mange synes Bieber ser sexy ut også ikke sant.. Spiller ingen rolle.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange synes Bieber ser sexy ut også ikke sant.. Spiller ingen rolle.

Eg har inga tru på at Bieber er sexy blant jenter over 15 år. Han blir kun dyrka som sexikon blant jenter som enda ikkje veit korleis barn blir laga.

Endret av ambisjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare det ikke kommer en ny en ut derifra så er jeg fornøyd.

Men: Bruker du tid på å se bra ut?

Ja jeg bruker lang tid ja.

Så menn skal ikke få lov til å se bra ut? Bare kvinner?

Er forresten han her metro eller macho

post-258540-0-17298800-1343771408_thumb.jpeg

Sånne ekte vikinger må jo ha brydd seg mye om utsende sitt.

Lenke til kommentar

RawNorway: Sjå for deg dette. Du er i eit forhold med ein gut. Han kler seg i dine auge svært maskulint og ser ikkje ut til å bry seg mykje om korleis han ser ut. Men viss du visste at han eigentleg var svært omhyggjeleg i måten han kledde seg på, og at han var veldig opptatt av å ikkje vere for metroseksuell eller for boms, hadde du da mista interessa for han? Hadde det vore uattraktivt om han med overlegg kledde seg slik han gjorde og eigentleg var svært bevisst på korleis han såg ut?

Endret av ambisjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes du er litt selvmotsigende her raw, fordi trening med utsende som mål må jo være like metroseksuelt som solarium og spraytan, dette krever jo at du legger om søvn, kosthold, trening om for og endre på utsende.

Samme med tatoveringer, er det ikke feminint og betale mange tusen for og få "kunst" tegnet på kroppen sin?

Lenke til kommentar

Jo jeg har vel nevnt det tidligere at folk som trener og står og kysser musklene sine i speilet er ikke det samme som en gutt som får muskler av å jobbe og gjøre mannfolkete ting.

Men jeg er female, når jeg ser muskler på menn så blir jeg tent. Skyt meg.

tatoveringer er mer bad boy, for det er vel fengselsfugler som startet trenden først vel.. Samme med sagging av bukser.

Så fant resten av verden ut at jenter tente på bad boys også ville de kopiere stilen. Men stilen er ikke fortjent og det skinner gjennom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...