FrihetensRegn Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Har kjøpt en Southern Comfort (står Liqueur på den, men tror det er whisky/likørwhisky?) og en Hot n' Sweet Tyrkisk Pepper. Trenger noe å blande med dette i kveld, noen som har erfaring? Jeg tror kanskje tranebær juice er bra med førstnevnte. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Begge er vel best rene? Ikke at Hot 'n Sweet og likører er noen favoritt for min del men... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Tror ikke det er ren likør. Håper ihvertfall ikke det. Hot n Sweet har jeg kjøpt før, men har ikke blandet den... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Her er en god del forslag. Jeg har ikke drukket Southern på evig lang tid (90-tallet en gang). Men jeg prøvde den bare on the rocks. http://www.barnonedrinks.com/drinks/by_ingredient/s/southern-comfort-829.html Lenke til kommentar
thomit Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Southern Comfort er definivt en likør. Veldig søt og klissete, og er ikke ment for å blandes med noe som helst. Ikke akkurat min smak, men .. Hot'n'sweet liker jeg faktisk veldig godt, til tross for sukker og kliss - men heller ikke den skal blandes med noe. Begge disse er å betrakte som sukkertøy/desserter i drikkevarenes verden, og skal nytes som sådan. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Alright. I drinken 'Alabama slammers' blandes den med appelsin juice, men hvis de skal drikkes ren så gjør jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå