indahla Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg trenger å utvide rekkevidden på det trådløse nettet hjemme. Vurderer da to løsninger: 1) kjøpe et AP/repeater 2) kjøpe en ny router (Asus RT-N66U) og bruke den eksisterende Netgear WNDR3700 som AP/router Hvilken løsning er anbefalt? Vil løsning to i det hele tatt fungere? Kan et AP/repeater kobles til router via kabel eller må de kobles sammen trådløst? Kan både trådløs router og AP/repeater være "samme nett" slik at alle enheter kobles mot disse "finner hverandre" og kan dele filer, etc enkelt? Kan de ha samme SSID/passord slik at enheter bare må kobles mot ett av de en gang og dermed fungerer på begge? Mange spørsmål. Håper på noen gode svar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Snakker ikke med 100% sikkerhet, men svaret på alt er: Ja Hva som er anbefalt av dedikert ap og router i apmode er jeg ikke sikker på, men jeg vil tro en dedikert ap gir mest for pengene Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg chat'et med Cisco igår ang Linksys RE1000. Den kan kobles mot router via kabel. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå