Emil-hr Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg har en LG optimus 2x, og fikk problemer med den for ca en uke siden, da skulle jeg på ferie, så jeg lot den bare ligge. Problemet er at den ikke vil slå seg på, når jeg slår den på kommer kun LG logoen og LG logoen + laster inn. Fikk et tips om å trykke Volum ned+hjem knappen, da kommer S/W upgrade, please wait while upgrading. Noen tips til hvordan å fikse problemet hjemme? dårlige erfaringer med service da det tar to år å få tilbake telefonen sin. Vil bare si at når jeg kobler den til pcn, rekker jeg ikke trykke på åpne enhet før den forsvinner fra "min datamaskin". Takker for svar. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Forsøk dette: Turn the power off. If your LG Optimus 2X is frozen, pull the battery out and reinsert it Hold the Home and Volume Down button Press and hold the Power button until the device turns on Follow the on-screen instructions to reset your device kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå