Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Etter at jeg kjøpte mitt første Lian-Li for 10 år siden har jeg aldri sett meg tilbake. Mer holdbart og sexy sak skal man lete lenge etter, men prislappen kommer jo også deretter. Og imo den eneste grunnen til at det bare er ett av dem på listen. Meh... Dere Apple folket er jo bare ute etter ting som ser bra ut, Lian Li er skrimmelskrammel. Kun Alu tåler ingenting (misfornøyd med mitt PC-77). Har derimot 2 stk Cosmos & 2 HAF-X stående her, stål beats Alu anyday. I likhet med Gullars er jeg litt undrende til at HAF-X ikke kom med på lista, det er jo solgte masse av disse. Endret 29. juli 2012 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Meh... Dere Apple folket er jo bare ute etter ting som ser bra ut, Lian Li er skrimmelskrammel. Kun Alu tåler ingenting (misfornøyd med mitt PC-70). Har 2 Cosmos & 2 HAF-X stående her, stål beats Alu anyday. MItt PC-7077B er fremdeles blandt de beste investeringene jeg har gjort. 10 år gammelt og fremdeles i strålende form Eneste kjip er at de nye har så mye bra features som jeg ønsker meg, så det frister med ett nytt ett Og at alu ikke tåler ingenting er vell å ta _litt_ hardt i Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Meh... Dere Apple folket er jo bare ute etter ting som ser bra ut, Lian Li er skrimmelskrammel. Kun Alu tåler ingenting (misfornøyd med mitt PC-77). Har 2 Cosmos & 2 HAF-X stående her, stål beats Alu anyday. MItt PC-7077B er fremdeles blandt de beste investeringene jeg har gjort. 10 år gammelt og fremdeles i strålende form Eneste kjip er at de nye har så mye bra features som jeg ønsker meg, så det frister med ett nytt ett Og at alu ikke tåler ingenting er vell å ta _litt_ hardt i Nah.. Lian Li er ok opp til midi tower (jeg har montert noen av dem, inkl HTPC kabbis). Full/Maxi er derimimot ikke bra med full-alu, blir fort "vaglete". Jeg skjønner ikke hvorfor de velger å ha Alu i ramma. Jeg har, som nevnt, et PC-77. Ikke noe jeg vil anbefale. Altfor "soft" til fulltower å være. Endret 29. juli 2012 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Lite pent å se på denne listen, heller direkte stygt mye av det, og noe blodharry. Skal ikke si at alle var det, men ikke mye som imponerte der. Ikke HTPCen heller akkuratt... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Nah.. Lian Li er ok opp til midi tower (jeg har montert noen av dem, inkl HTPC kabbis). Full/Maxi er derimimot ikke bra med full-alu, blir fort "vaglete". Jeg skjønner ikke hvorfor de velger å ha Alu i ramma. Jeg har, som nevnt, et PC-77. Ikke noe jeg vil anbefale. Altfor "soft" til fulltower å være. Har ingen problem med mitt lian li fulltower. Har ikke merket noe skrangling fra kabinettet selv med dørene av(dørene er tykke og forsterker konstruksjonen når de er montert). Står støtt som et fjell. Lenke til kommentar
Clechy Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg er fornøyd med Corsair Carbide 500R synes den gjir god kjøling kjører ilag med Corsair H100 med i7 2600k oc. Men som Hardware sjøl har skrevet den er ikke lydisolert, så er litt støy fra alle viftene, men ellers kjempefornøyd, fikk plass til Corsair AX 1200 W psu i den men sku ønske kabinettet va litt større med tanke på den, men er jo midi tower tross alt måtte finne litt annen løsning når eg sku strekke strømkablene på baksiden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå