Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Gamle Broer Bildet er fjernet. Beskrivelse: Denne ligger mellom Bråtahaugen og Nedre Eggedal i Sigdal. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Et flott motiv som du presenterer her - og kvaliteten på bilde er topp! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Et flott motiv som du presenterer her - og kvaliteten på bilde er topp! Tusen takk Torhild;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ekselent bildekvalitet som vanlig dette. Tror jeg ville vurdert et kutt på sidene for å få bort litt forstyrrende elementer men for all del ok som det er. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Ekselent bildekvalitet som vanlig dette. Tror jeg ville vurdert et kutt på sidene for å få bort litt forstyrrende elementer men for all del ok som det er. Ser den,men ville ha miljøet med også..kunne jo klonet litt gress oppe til høyre ihvertfall;) Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Bildet er flott som det er. Men kanskje du skulle hatt en versjon 2 zoomet nærmere inn på selve broen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Bildet er flott som det er. Men kanskje du skulle hatt en versjon 2 zoomet nærmere inn på selve broen. Det har jeg.så legger den inn;)Takker;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg synes dette er helt toppers..ingenting å sette fingeren på her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg synes dette er helt toppers..ingenting å sette fingeren på her ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg