Bamsemums313 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hm, jeg trodde Dark Souls på PC skulle komme ut mot slutten av måneden, men Spillguiden sier 24. September Har det nylig blitt utsatt, eller er datoene på Wikipedia feil? Nei, det kommer den 24. August. Både Wikipedia og Steam har det satt som den 24. i EU. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hm, jeg trodde Dark Souls på PC skulle komme ut mot slutten av måneden, men Spillguiden sier 24. September Har det nylig blitt utsatt, eller er datoene på Wikipedia feil? Nei, det kommer den 24. August. Både Wikipedia og Steam har det satt som den 24. i EU. Helt riktig. Takk skal dere ha. Jeg har oppdatert spillguiden nå. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 En herlig måned vil jeg si imotsetning til nå dette året. Dette året kan bli det kjedeligste året jeg har vært borti på lenge Men august gjør susen. Skal ha New Super Mario Bros 2, forhåndbestilt Guild Wars 2 CE, Tales Of Graces f kjøper jeg uansett hva, Darksiders 2 er i vurdering men resten av de er ikke noe for meg Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Dere har jo glemt Borderlands 2! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Dere har jo glemt Borderlands 2! Borderlands 2 kommer ikke før i september. Jeg vedder hatten min på at Øystein putter det på lista når den tid kommer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Å nei, høsten er her allerede. Jeg kommer aldri til å bli kvitt backloggen, den blir bare større. Ikke for å vri det inn, men Baldur's Gate: Enchanted Edition kommer til PC, Mac, iPad og Android attende september. http://baldursgate.com/ Ouch, det var virkelig et slag under beltestedet. Du bare måtte gjøre backloggen enda lengre, eller hva? Dette begynner å bli vanskelig for meg som liker å fullføre spill helt før jeg legger dem fra meg. >< Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Dere har jo glemt Borderlands 2! Borderlands 2 kommer ikke før i september. Jeg vedder hatten min på at Øystein putter det på lista når den tid kommer. Oida, på en eller annen måte klarte hjernen min å omforme "august" til "høst"! Klar over at Borderlands 2 kommer i september, allerede forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Gleder meg veldig til episode tre av de vandrende døde. Spilt episode en og to flere ganger. Kommer i midten av august. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 CS: go er vel det eneste som blir vurdert her. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Guild Wars 2 kommer til å bli helt fantastisk. Can't wait! Bare irritabelt at det er helt i slutten av måneden Lenke til kommentar
Kaven warshow Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Guild Wars 2 kommer til å bli helt fantastisk. Can't wait! Bare irritabelt at det er helt i slutten av måneden Oh hell yes! Skal bli så digg!! Spilt siden bwe1, umulig å ikke elske dette spillet! Headstart 25 august *Sikle* Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Beklager å sidet, kanskje jeg er alene om å ikke orke å lese artikler på nynorsk breimål, kanskje ikke? Forstår at det ikke er politisk korrekt av meg å ytre dette men jeg opplever dette mer slitsomt en å lese Svensk... Hvis dere vil støtte bokmål å nynorsk, hvorfor ikke gi leserne et valg? Hvorfor ikke skrive artikkelen også på bokmål og gjøre denne tilgjengelig via en bryter på toppen av siden? Da kan alle velge å lese det de forstår, og de som ønsker å lese noe de ikke forstår velge å gjøre det frivillig ;-) Melder deg frivillig som oversetter du da eller? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 i fjor var det november, i år er det august. skulle ønske det ble meir spredt ut over måndene Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Guild Wars 2 kommer til å bli helt fantastisk. Can't wait! Bare irritabelt at det er helt i slutten av måneden Jeg prøvde den forrige betaen til GW2, men det var ikke noe for meg. Kort sagt syntes jeg det kunne ha vært bra om det kom for ti år siden. Men som et 'moderne' spill? Nei takk. Det var jo ingenting nytt der, og statiske cutscenes kan jeg fint klare meg uten. 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hva kan man si? Smaken er som baken. Jeg syntes ihvertfall GW2 er et friskt pust i en ellers monoton sjanger. Hvor gw2 har tweaket og tenkt på alt, og setter lista på standarden enda høyere.. Statisk level hvor level 10 er like lang som level 80. Dynamiske quests og hendelser gjør verden mer levende enn noen gang. Ekte combat med omtrentlig 0 auto AoE angrep, ekte PvP skillsystem hvor det er din egen skill som teller, ikke "hvilke skills du har tatt med deg". Geniale løsninger som owerflow servere, og nesten 0 nedetid på patching og liknende. Healere og uovervinnelighet er avleggs og gammeldags, her er alle sin egen healer. En helt fantastisk artstyle som vi GW2 spillere skjemmes bort med, briljant PvP system som understøtter e-Sport i MMO's, ikke minst epic World vs World sieges med rundt 500 spillere pr map.. Nei, jeg kan liste opp en 1000 grunner til, men GW2 blir 10-årets MMO. Hands down! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Beklager å sidet, kanskje jeg er alene om å ikke orke å lese artikler på nynorsk breimål, kanskje ikke?Forstår at det ikke er politisk korrekt av meg å ytre dette men jeg opplever dette mer slitsomt en å lese Svensk... Hvis dere vil støtte bokmål å nynorsk, hvorfor ikke gi leserne et valg? Hvorfor ikke skrive artikkelen også på bokmål og gjøre denne tilgjengelig via en bryter på toppen av siden? Da kan alle velge å lese det de forstår, og de som ønsker å lese noe de ikke forstår velge å gjøre det frivillig ;-) Du skal vel ha litt vanskeligheter med språk hvis du ikke forstår en tekst som er skrevet på nynorsk. Kanskje det dukker opp et ord her og der du ikke er helt sikker på, men informasjonen burde vel være ganske klar når du ser på konteksten. Jeg syntes faktisk det er litt sjarmerende å lese Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Beklager å sidet, kanskje jeg er alene om å ikke orke å lese artikler på nynorsk breimål, kanskje ikke?Forstår at det ikke er politisk korrekt av meg å ytre dette men jeg opplever dette mer slitsomt en å lese Svensk... Hvis dere vil støtte bokmål å nynorsk, hvorfor ikke gi leserne et valg? Hvorfor ikke skrive artikkelen også på bokmål og gjøre denne tilgjengelig via en bryter på toppen av siden? Da kan alle velge å lese det de forstår, og de som ønsker å lese noe de ikke forstår velge å gjøre det frivillig ;-) Du skal vel ha litt vanskeligheter med språk hvis du ikke forstår en tekst som er skrevet på nynorsk. Kanskje det dukker opp et ord her og der du ikke er helt sikker på, men informasjonen burde vel være ganske klar når du ser på konteksten. Jeg syntes faktisk det er litt sjarmerende å lese I fare for å gå for langt OT her, de fleste klarer å forstå nynorsk om de må, men for de aller fleste er det mer krøkkete å lese. Derfor øker terskelen for å lese teksten. For noen vil det da flyttes over grensa fra "verd å lese" til "ikke verd å lese". AtW 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hva kan man si? Smaken er som baken. Jeg syntes ihvertfall GW2 er et friskt pust i en ellers monoton sjanger. Hvor gw2 har tweaket og tenkt på alt, og setter lista på standarden enda høyere.. Statisk level hvor level 10 er like lang som level 80. Secret World har ikke levels i den vanlige forstanden i det hele tatt. Dynamiske quests og hendelser gjør verden mer levende enn noen gang. Aka public quests som i Warhammer Online, Rifts i, øh, Rift osv. Ekte combat med omtrentlig 0 auto AoE angrep DC Universe Online, Secret World... ekte PvP skillsystem hvor det er din egen skill som teller, ikke "hvilke skills du har tatt med deg". DC Universe Online, Secret World, Age of Conan... Geniale løsninger som owerflow servere Hva er poenget når serverne aldri er helt fulle uansett som i alle andre spill? , og nesten 0 nedetid på patching og liknende. Ulikt GW1, som patcher for hvert eneste område man går inn i. Men ja, bra de har lært. LotRO hadde patching en times tid i fem, sekstiden om morgenen på en ukedag. Healere og uovervinnelighet er avleggs og gammeldags, her er alle sin egen healer. Så man slippe trinity-systemet? Det vil jeg se før jeg tror det. I Secret World kan alle være sin egen healer, og alle kan være tank om de vil. En helt fantastisk artstyle som vi GW2 spillere skjemmes bort med Alle MMORPGer med et relativt stort budsjett har bra artstyle. Jeg elsket artstylen i LotRO og Vanguard: Saga of Heroes, og det er veldig mye fint å se på i både DC Universe Online og Secret World. EverQuest 2 var heller ikke så ille for øynene. briljant PvP system som understøtter e-Sport i MMO's PvP igjen? Er det så bra at du må nevne det to ganger? Vil jeg ha e-sport tar jeg heller et "ekte" e-sportspill som Starcraft, League of Legends osv. ikke minst epic World vs World sieges med rundt 500 spillere pr map.. Det har jeg hørt før en del ganger, for å si det mildt... Nei, jeg kan liste opp en 1000 grunner til, men GW2 blir 10-årets MMO. Hands down! Tusen grunner er mange. Hva med å begynne med ti? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 CS:GO og GW2! De gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå