€uropa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvilke forskjeller er det snakk om? Har du kilder? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 "Asians have lower testosterone levels so they are less muscular." http://www.ehow.com/info_8559169_genetic-features-asians.html North Asians have lower levels of muscle-building testosterone than Europeans. Some Asian athletes have taken testosterone-like steroids as "a way of leveling the playing field." http://factsanddetails.com/china.php?itemid=118&catid=4&subcatid=18 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror ikke at asiater har noe lavere testosteronnivåer enn andre. Grunnen til at vi ikke ser mange asiatiske kroppsbyggere og styrkeløftere henger nok sammen kultur. Disse sportene er ikke så populære i Asia. I Asia må også folk flest jobbe langt mer for langt mindre penger enn i Europa og Amerika, så det er ikke så mange som har tid eller råd til å fokusere på styrketrening og kosthold. Asiater er også kortere enn oss europeere og har muligens oftere en kroppsbygning som egner seg for turn og liknende. Err. Kinesere er jo kjent for å dyrke idrettsuttøvere. Så det er ikke mangel på støtte det handler om. Hadde styrkeløft vært en OL-gren ville du nok sett flere asiatiske styrkeløftere. DET SAGT, i styrkesport gjør de det som regel best i lavere vektklasser. Mye pga. høyden. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvilke forskjeller er det snakk om? Har du kilder? Herre min hatt. Må du virkelig ha kilder på slikt? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 "Herre min hatt". Tror du ukritisk på alt du blir fortalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå