ManiacTogy Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei, jeg er da en gutt på 19 som er adoptert fra Sør-Korea.. Driver med trening, men klarer ikke bli så mye større... Har flere venner som trener seg ganske store iløpet av kort tid.. Er slank, med litt utringet muskelstruktur.. Så mitt spørsmål er som følger: Har asiatiske det vanskeligere å legge på seg muskelmasse? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Det letteste hadde vel vært å få sett treningsprogrammet ditt og fått vite hvordan du spiser i løpet av en dag, kan nesten garantere at det ligger der om du ikke vokser. Lenke til kommentar
ManiacTogy Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Spiser veldig sunt, salater, mat some inneholder mye protein osv :S Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hva slags mat, hvor mye, hvor ofte, hvordan trener du? Vanskelig å hjelpe deg om du bare sier at du spiser sunt. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nei, det finst mange asiatiske BB. Vel, kanskje ikkje mange, men dei finst:) Fortsett å trene og ligg på 500kcal i overskudd, så vil du øke 6-12kg i året. Alt som er over det vil vere feit. Dei som øker meir enn det (muskler altså), bruker noe doping. Det vil ikkje du:) Lenke til kommentar
ManiacTogy Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Takk for svar ) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Frank Yang er jo nokså stor. Ellers er det mange kinesiske (og asiatiske) vektløftere som har ganske bra fysikk: Lenke til kommentar
Vorastrix Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Er slank, med litt utringet muskelstruktur.. Spiser veldig sunt, salater, mat some inneholder mye protein osv :S Det er ikke noe galt med å spiste sunt, men hvis målet er å gå opp i vekt (om det er muskelmasse eller fettvev er forsåvidt likegyldig) så må du ligge i et kalorioverskudd. cefey har et godt poeng. Spis enten litt mer ved hvert måltid, eller ta den mer kliniske veien - skriv ned alt du spiser i løpet av en uke, regn ut gjennomsnittlig kaloriinntak, og legg til omtrent 500 kalorier per dag. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Selvfølgelig kan de det, bare se her: http://www.youtube.com/watch?v=ZswwEyV_dnA&feature=related Lenke til kommentar
Flex-it Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nei, det finst mange asiatiske BB. Vel, kanskje ikkje mange, men dei finst:) Fortsett å trene og ligg på 500kcal i overskudd, så vil du øke 6-12kg i året. Alt som er over det vil vere feit. Dei som øker meir enn det (muskler altså), bruker noe doping. Det vil ikkje du:) Du kan klare mer en "bare" 6-12kg! Hvis du virkelig går inn for det kan du klare 25! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nei, det finst mange asiatiske BB. Vel, kanskje ikkje mange, men dei finst:) Fortsett å trene og ligg på 500kcal i overskudd, så vil du øke 6-12kg i året. Alt som er over det vil vere feit. Dei som øker meir enn det (muskler altså), bruker noe doping. Det vil ikkje du:) Du kan klare mer en "bare" 6-12kg! Hvis du virkelig går inn for det kan du klare 25! No snakker eg om muskler, ikkje berre "kg". Om du går inn får å øke vekta, kan du greie sikkert 50-100kg og... men det er muskler eg er interessert i i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vil anbefale deg og lese denne artikkelen, uansett hvor tynn du er i utgangspunktet, kan du bli en bøs jævel, bare se på artikkelforfatteren Kjetil Åmdal. http://fitnessbloggen.no/fyrstikkprogrammet/ Lenke til kommentar
ManiacTogy Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Takk for alle svar!! Fant en fyr på youtube "sixpackshortcut" han er ganske godt trent.. + asiat ) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Det er ingenting som tyder på at energi og næringsstoffer forsvinner på magisk vis hos asiater noe mer enn hos andre raser, eller at de ikke er like tilpasningsdyktige. Hvis du ikke blir større, så gjør du noe feil, enten med treningen eller med kostholdet. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er ingenting som tyder på at energi og næringsstoffer forsvinner på magisk vis hos asiater noe mer enn hos andre raser, eller at de ikke er like tilpasningsdyktige. Hvis du ikke blir større, så gjør du noe feil, enten med treningen eller med kostholdet. Er det ikke en greie som sier at asiater har gjennomsnittlig lavere test-nivåer enn andre raser? Også derav gjennomsnittlig kortere penis og lignende ? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det finnes mange sterke asiatere, men sånn i gjennomsnitt så tror jeg nok det er sant det du sier, at asiatere har vanskeligere enn nordmenn for å legge på seg (både fett og muskler). Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror ikke at asiater har noe lavere testosteronnivåer enn andre. Grunnen til at vi ikke ser mange asiatiske kroppsbyggere og styrkeløftere henger nok sammen kultur. Disse sportene er ikke så populære i Asia. I Asia må også folk flest jobbe langt mer for langt mindre penger enn i Europa og Amerika, så det er ikke så mange som har tid eller råd til å fokusere på styrketrening og kosthold. Asiater er også kortere enn oss europeere og har muligens oftere en kroppsbygning som egner seg for turn og liknende. At vi nordmenn har lettere for å få muskler er fordi kulda har gjort oss harde og barske. Endret 3. oktober 2012 av Zarac Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror ikke at asiater har noe lavere testosteronnivåer enn andre. Grunnen til at vi ikke ser mange asiatiske kroppsbyggere og styrkeløftere henger nok sammen kultur. Disse sportene er ikke så populære i Asia. I Asia må også folk flest jobbe langt mer for langt mindre penger enn i Europa og Amerika, så det er ikke så mange som har tid eller råd til å fokusere på styrketrening og kosthold. Asiater er også kortere enn oss europeere og har muligens oftere en kroppsbygning som egner seg for turn og liknende. At vi nordmenn har lettere for å få muskler er fordi kulda har gjort oss harde og barske. I første avsnitt sier du at det har med kultur og i andre avsnitt konkluderer du med arv.... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja, avsnitt nr 2 var en spøk. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Vel, for meg er det ganske åpenbart at det er genetiske forskjeller mellom nordmenn og asiatere som gjør at ene gruppen har lettere for å pakke på muskler enn andre. Slik som det er mellom for eksempel europeere og øst-afrikanere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå