GnilreG Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Medisinprodusenter har aldri tenkt mer på helse en penger.... 3 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Flytt til amishfolket i USA, eller start din egen amishgjeng. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Flytt til hytta om du tror det vil passe deg bedre. Drit i om resten av menneskeheten er fortapt, det går ikke utover deg uansett. Det er også fint lite du kan gjøre med det. On a side note kan jeg nevne at jeg kjenner meg noe igjen i det du sier. Jeg savner faktisk litt tiden da folk møttes face2face, og ikke bare på face. Ikke at vi ikke møtes nå lenger, men det er så mye av komunikasjonen som foregår elektronisk, og når vi først møtes f2f sitter vi fort med trynet i en fordømt maskin uansett. Og ikke som i gode gamle dager med Playstation og Crash Team Racing, du sitter gjerne med trynet i en jævla telefon og spiller Wordfeud, alene. Men igjen, teknologi er jo også fantastiske saker, er storforbruker av Galaxy Note'n min, hører stort sett på musikk når jeg er ute og går, og er også mye på Face. Men, at man ikke kan spise familiemiddag eller være med venner uten å loke på telefonen/padden blir for dumt. Selv om jeg er minst like ille som andre her, også. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Kjenner til de som tukler med mobilen masse når man henger med dem.. de unngår jeg som regel. Jeg setter ikke av tid for å være med en person som skal sitte å taste halvparten av tiden og være ''ett helt annet sted'' mentalt. 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 I fordoms tid var männ männ och kvinnor kvinnor. I nutiden finns ingen plats för oss gammalmodiga. Hela det nordiska samhället förfaller, och felets är judarna och feministernas. 1 Lenke til kommentar
Axxaxa Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) « Endret 19. august 2012 av Axxaxa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå