AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg er født 1991. Men jeg hater det moderne samfunnet, begriper ikke hvorfor vi har all den teknologien vi har nå til dags. Teknologien kommer til å ta død på menneskeheten, en dag...Og det er trist. Jeg har datamaskin, telefon, TV og radio. Men verden utvikler seg i et rasende tempo...Hvorfor? Ingenting blir bedre, snart har teknologien tatt knekken på oss... Jeg føler meg rett og slett ikke hjemme på 2000-tallet. Jeg føler at jeg skulle ha hatt det best om jeg levde på 1800-tallet eller tidlig på 1900-tallet. Da var det skikk på folk. Jeg er ganske ofte på hytta, og der finnes det verken vann eller strøm. Vil man spise eller drikke så får man ordne med maten selv. Elsker å være der. Jeg hører ikke hjemme på 2000-tallet! Hva skal jeg gjøre? Føler meg av og til som en forvillet mann født år 1877 som har havnet i fremtiden... Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 3 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Flytt ut i skogen og sett opp camp der! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Flytt ut i skogen og sett opp camp der! Hytta mi er i skogen. Langt fra folk og fe, og der trives jeg som fisken i vannet. Det jeg hater er all denne utviklinga som skjer. DET HAR GÅTT OVER GRENSEN! Og det gjør meg deprimert og bekymret over framtida. Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hvordan tror du at teknologien kommer til å ta over menneskeheten? Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Ingenting blir bedre, snart har teknologien tatt knekken på oss... For oss som vokste opp i en tid da for eksempel internett ikke var oppfunnet så er det en vanvittig revolusjon på alle plan som har skjedd på veldig få år. Ingen oppegående mennesker i dag ønsker å skru tiden 20 år tilbake. Det at 'alt var bedre før' er som regel ren nostalgi og har lite med de faktiske forhold å gjøre. Jeg ser forøvrig humoren i at du sitter på internett klokken halv tre om natta og klager over moderne teknologi Endret 28. juli 2012 av Schnapps 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Hvordan tror du at teknologien kommer til å ta over menneskeheten? Det har den allerede gjort. Jeg føler det slik. Det har gått for langt. Jeg kan ingenting om teknologiske duppeditter, derfor at jeg aldri har hatt interesse av dem. Og det er jeg stolt over. 2000-tallet er ikke min ting...Jeg bør ikke være her. Føles som om jeg er et par hundre år for sent ute... Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Ingenting blir bedre, snart har teknologien tatt knekken på oss... For oss som vokste opp i en tid da for eksempel internett ikke var oppfunnet så er det en vanvittig revolusjon på alle plan som har skjedd på veldig få år. Ingen oppegående mennesker i dag ønsker å skru tiden 20 år tilbake. Det at 'alt var bedre før' er som regel ren nostalgi og har lite med de faktiske forhold å gjøre. Jeg ser forøvrig humoren i at du sitter på internett klokken halv tre om natta og klager over moderne teknologi Det er ikke humor i det hele tatt. Og hvorfor bryr du deg om andres døgnrytmer? Kan ikke sove normalt pga. at jeg tenker på at jeg er for langt fram i tida. Av og til føler jeg at jeg vil kaste telefonen og datamaskinen til helvete. Der de egentlig hører hjemme!! Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Alt har blitt bedre for min del, uten iphone, ps3, gaming pc og 55"samsungen min hadde livet vært ganske miserabelt. 2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor bruker du de da? Kast til til helvette og flytt inn i hytten din da. Så kan du leve det gode liv der 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Alt har blitt bedre for min del, uten iphone, ps3, gaming pc og 55"samsungen min hadde livet vært ganske miserabelt. Jeg blir deprimert bare jeg leser dine ord...Er menneskeheten så langt fra virkeligheta? Alt handler ikke om å trykke på en knapp og stirre på en skjerm. Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor bruker du de da? Kast til til helvette og flytt inn i hytten din da. Så kan du leve det gode liv der Ja, jeg vurderer det sterkt. Men det forbedrer ikke den negative utviklinga som skjer utenfor døra mi. Menneskeheten kan ikke reddes ved å flytte inn i ei hytte. Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Av og til føler jeg at jeg vil kaste telefonen og datamaskinen til helvete. Der de egentlig hører hjemme!! Ja men da bør du jo faktisk gjøre det istedet for å bruke de samme verktøyene til å klage over at du har mulighet til å bruke dem. Det er da hundretusener av mennesker bare i Norge som klarer seg fint uten både PC og mobiltelefon i dag, og store deler av verdens befolkning har ikke engang sett en PC. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Alt har blitt bedre for min del, uten iphone, ps3, gaming pc og 55"samsungen min hadde livet vært ganske miserabelt. Jeg blir deprimert bare jeg leser dine ord...Er menneskeheten så langt fra virkeligheta? Alt handler ikke om å trykke på en knapp og stirre på en skjerm. Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 Skulle ønske det gjorde det hehe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Av og til føler jeg at jeg vil kaste telefonen og datamaskinen til helvete. Der de egentlig hører hjemme!! Ja men da bør du jo faktisk gjøre det istedet for å bruke de samme verktøyene til å klage over at du har mulighet til å bruke dem. Det er da hundretusener av mennesker bare i Norge som klarer seg fint uten både PC og mobiltelefon i dag, og store deler av verdens befolkning har ikke engang sett en PC. Ja, hvilke andre metoder har jeg å velge på? Sende et brev å få det publisert i Aftenposten? Tror dessverre at jeg får flere lesere på internett. Anonym poster: d7ae6a2bc1e9e16289be0ad3dbcd1f48 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er jo bare å flytte ut i skogen det. Du kan jo bli nabo med snøhulemannen, han hadde sikkert satt pris på litt selskap. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Sende et brev å få det publisert i Aftenposten? Det var jo det man gjorde i 'gode gamle dager'. Sjansen til å få det på og ikke minst antall potensielle lesere var jo selvfølgelig deretter, så det skulle mye til for å bli lagt merke til. En av de mange fordelene med moderne teknologi er jo at det fører til en betydelig demokratisering når det gjelder å få sin mening ut til verden med minimale kostnader. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg blir deprimert bare jeg leser dine ord...Er menneskeheten så langt fra virkeligheta? Alt handler ikke om å trykke på en knapp og stirre på en skjerm. Hva handler alt om da? Jeg må bare skuffe deg med å informere at livet ditt er totalt menigsløst, du er et lite blaff i den store evigheten, og du kommer ikke til å ugjøre en forskjell til slutt uansett. Så nyt det du har mens du kan. Om det er 55" tv og PS3, knulle så mange kvinner du klarer, leve i hytta av det naturen gir, eller noe helt annet, så gjør det. Du har bare de 85 årene dine her, så da er det ikke tid å sitte å klage hva som burde og kunne. 5 Lenke til kommentar
AfrikanskGentleman Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hhahaha, kos deg i 1877 uten antibiotika og elendig helsevesen!! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Det er jo bare å dra til avsidesliggende steder og leve der? Ellers kan du jo bare flytte til afrika uten noe som helst.. da må du virkelig kjempe for å overleve, og vil lengte etter dagens teknologi. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hhahaha, kos deg i 1877 uten antibiotika og elendig helsevesen!! Velkommen til 2020 med resistente bakterier og medisinprodusenter som tenker mer penger enn helse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå