Slettamann Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeger i naturlig miljø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Flott bilde av ett vakkert kattedyr, årvaken helt ut til haletuppen :-) Nydlige farger synes jeg, ett godt bilde å hvile øynene på, litt spenning i det også, lurer på om det kommer et lite krek pilende i full fart snart, oppleves for meg som ett veldig levende bilde :-) Endret 27. juli 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Flott bilde av ett vakkert kattedyr, årvaken helt ut til haletuppen :-)Nydlige farger synes jeg, ett godt bilde å hvile øynene på, litt spenning i det også, lurer på om det kommer et lite krek pilende i full fart snart, oppleves for meg som ett veldig levende bilde :-) Takk, takk :) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er så enig med Jentungen2 her - skarpt og flott også i stort format. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Henger meg på,men legger til det hadde vært ønskelig med litt mer luft på venstre side;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg