mad2003 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Når jeg spilelr CS for jeg en latency på 241 og rundt der? Har en Pentium 4 Gforce 4 ti4200 og 512MB ram hva kan jeg gjøre? ( det må jo i helvette være nok for CS og 100 FPS?) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tror en sticky tråd angående 100 fps i CS hadde gjort seg på denna siden. Rulle jo inn en ny tråd om det daglig. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Nå tror jeg du blander litt her. Latenzy og Fps er 2 forskjellige ting. Fps er hvor mange bilder din datamaskin klarer å produserer i sekundet. Du kan se hvor høy fps du har ved å skrive net_graph 3 i consolen. net_graph 0 fjerner det vinduet igjenn. Om den ligger konstant på et tall under 100 så er det kansje satt en "limit" på den. Du skiver fps_max ( i console) for å se hva den er. For å forandre den til 100 skriver du fps_max 100. Latenzy er hvor mange millisekunder det går mellom hver pakke med data du motar fra serveren. Jo høyere tall, jo lengre tid tar det mellom hver gang du motar data fra serveren, og jo vanskligere blir det å spille. Latenzyen har med hvor god internettlinje du har. Om du spiller fra et 54k moden vil du aldri kunne få bra ping (latenzy). Men noen generelle tips er å slå av alle andre programmer som bruker linje (kazaa o.l), og gå inn på norske servere. Tyrkiske servere er dømt til å ha dårlig ping (siden all dataen da må reise så langt, og det da tar lengre tid mellom hver gang du motar data). Innpå cs, under multiplayer (tror jeg) så er det en liten "rullemeny" oppe til høyre hvor man kan velge tillkoblingshastigheten din. Sett den på det du har. Det er bedre å ha den 1 for lavt enn 1 for høyt. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Takk! glemte å si jeg har Nextgentel Charlie: 1400 KBS.. er vell nok? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 http://www.battleforums.com/showthread.php...?threadid=18238 <-- et par guider som helt sikkert kommer til å hjelpe deg å få maks ut av linja, og maskinen forøvrig. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har bare 60 fps hele tiden og jeg har skrevet fps_max 100 og max_fps 100 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har bare 60 fps hele tiden og jeg har skrevet fps_max 100 og max_fps 100 kommer også an på din skjerms refreshrate nå kommer sikkert "skru av vsync"-meldinga snart... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Har flat skjerm da.... kanskje ikke optimalt i CS? hva er best i refresh rate da? 60 70 eller 75? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Har flat skjerm da.... kanskje ikke optimalt i CS? hva er best i refresh rate da? 60 70 eller 75? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Høyest mulig, altså 75hz! Du bør laste ned Nvidia Refreshrate fix/ATI refreshrate fix for å få over 60hz.. Det er en bug i driverne som ikke lar deg spille med over 60hz i spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå