KjellV Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg vurderer sterkt å bjynne med peltier (kjøpe meg Leufken Genesis vannkjøling med 156W Peltier), men jeg er veldi usikker ang. peltier. Har hørt det er risiko for kondens ved bruk av Peltier. Er det noe spes. man må gjøre for å unngå dette? Eller kan det oppstå hos alle? Håper overklokking.no kommer med en guide ang. Peltier. Mvh Nostradamus Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: Nostradamus skrev (2002-02-10 23:04):Jeg vurderer sterkt å bjynne med peltier (kjøpe meg Leufken Genesis vannkjøling med 156W Peltier), men jeg er veldi usikker ang. peltier. Har hørt det er risiko for kondens ved bruk av Peltier. Er det noe spes. man må gjøre for å unngå dette? Eller kan det oppstå hos alle?Håper overklokking.no kommer med en guide ang. Peltier.MvhNostradamus Ligger guide på http://www.nordichardware.com/guider/index.php der står det en del verdifull informasjon om peltier :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå